මට SLT 4G Web Pal Package එක ගැන විස්තර ටිකක් දෙන්න පුළුවන්ද?

ossandaruwan

Well-known member
  • Jun 29, 2014
    759
    412
    83
    මට SLT 4G Web Pal Package එක ගැන විස්තර ටිකක් දෙන්න පුළුවන්ද?

    SLT 4G Web Pal Package එක ගැන ඒගොල්ලන්ගේ site එකෙ තියනවා.http://slt.lk/en/personal/internet/lte/packages

    මට මෙකෙ
    Web Pal Package එක ගැන තව විස්තර ටිකක් දැනගන්න ඕන.ඒකිවුවේ,

    1. Monthly Rental Rs 990 තිබ්බට Tax එකතු උනාම කොච්චර ගානක් වෙනවාද?
    2. 14 GB ඉවර උනාම Connection එක Slow වෙනවාද?
    3. තව මොනවාද මේක ගන්න කලින් විශේෂයෙන්ම දැනගන්න ඕන දෙවල්?
    මෙන්න මේවා දන්න කෙනෙක් ඉන්නවානම් කියන්න.
     

    7778

    Well-known member
  • Mar 17, 2013
    8,514
    1,509
    113
    SLT 4G Web Pal Package එක ගැන ඒගොල්ලන්ගේ site එකෙ තියනවා.http://slt.lk/en/personal/internet/lte/packages

    මට මෙකෙ
    Web Pal Package එක ගැන තව විස්තර ටිකක් දැනගන්න ඕන.ඒකිවුවේ,

    1. Monthly Rental Rs 990 තිබ්බට Tax එකතු උනාම කොච්චර ගානක් වෙනවාද?
    2. 14 GB ඉවර උනාම Connection එක Slow වෙනවාද?
    3. තව මොනවාද මේක ගන්න කලින් විශේෂයෙන්ම දැනගන්න ඕන දෙවල්?
    මෙන්න මේවා දන්න කෙනෙක් ඉන්නවානම් කියන්න.

    31% tax eka

    64kbps slow wenawa...Charge wenne na.

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1786545

    Call 0788 88 88 88
    Web : www.Slt4G.com
     

    ossandaruwan

    Well-known member
  • Jun 29, 2014
    759
    412
    83
    තව දෙයක් තමයි මෙකෙ off peek (Monthly Additional Free Usage Volume) වල තියන 14GB පටන්ගන්නේ peek (Monthly Usage Volume) වල තියන 14GB ඉවර උනාට පස්සෙද? නැත්නම් මුල ඉදන්ම උදේ 8 ඉදන් රෑ 12 වෙනකම් peek විදිහටයි රෑ 12 ඉදන් උදේ 8 වෙනකම් off peek විදිහටයිද?
     

    7778

    Well-known member
  • Mar 17, 2013
    8,514
    1,509
    113
    තව දෙයක් තමයි මෙකෙ off peek (Monthly Additional Free Usage Volume) වල තියන 14GB පටන්ගන්නේ peek (Monthly Usage Volume) වල තියන 14GB ඉවර උනාට පස්සෙද? නැත්නම් මුල ඉදන්ම උදේ 8 ඉදන් රෑ 12 වෙනකම් peek විදිහටයි රෑ 12 ඉදන් උදේ 8 වෙනකම් off peek විදිහටයිද?

    :yes: