අරව (xxx ) ෆොටෝස් upload කරලා සල්ලි හොයමු. (මාසෙකට 1000$ ෂුŠ

Jan 12, 2018
144
32
0
අරව (xxx ) ෆොටෝස් upload කරලා සල්ලි හොයමු. (මාසෙකට 1000$ ෂුŠ

ඔව් ඔව් වරෙන් ඇතුලට.. අරව කිව්වේ ඒවා තමයි බොල ....
AQb04-mYQEWHMfr73YWL5w.png


දැන් ඉතින් එළකිරියේ ඉන්න සමහර අනාත බුවාලා :cool: දවසම කරක් ගහල ගහල කොහේ හරි කුක්කු ටිකක හරි , පූසියොන්ගේ හරි පින්තූර ටිකක හරි බල බල ඉදල අත් ට්‍රැක්ටර් පදින ගමන්නේ ඉන්නේ. :lol: තවත් සමහරු කෙල්ලෙක් ගැන post එකක් දැම්මම හරියට පින්තුරයක් නැතිව කියන්න බෑ :angry: කියන විශේෂ බුවාලානේ මේකේ ඉන්නේ... ඒ වගේ පින්තුර බලන්නම උපන් බුවාලම ඉන්න තැනක තමයි මේ නූල දාන්න හිතුනේ. සල්ලි නැතුව අනාත නාථ වෙලා නිකන් ඉන්න වෙලාවක ඉන්ටෙර්නෙට් දෙය්යගේ කරක් ගහන කොට තමා මේක හොයා ගත්තේ. මේ නූලේම මගේ Earnings දවසින් දවස දාන්නම් ..

හිතන්නකෝ උබලගේ ඔය ටොන් ගණන් පුරවන් අත් ට්‍රක්ටෙර් පදින්න පාවිච්චි කරන photos ( බුදු අම්මෝ .. උබලගේ අහල පහල ඉන්න අක්කල නංගිලාගේ වත්, හොර ආතල් එකට කරන කෙල්ලොන්ගේවත්, හැමතිස්සෙම කතාවෙන ශානුද්රි නංගිගේ වගේ ඒවා නෙවේ. ඒවා දාල හිරේ පලයන් උබල ) වලින් හොද ඒවා ඉන්ටෙර්නෙට් එකට upload කරලා වෙන උන් බලන බලන වෙලාවක් පාසා සල්ලි ලැබෙනවානම්. බලන එකාටත් වාස්යි .. උබලටත් වාසි.

ඉතින් වැල් වටාරම් නැතුව මේ කියන්න යන්නේ කොහොමද Porn pictures uploading වලින් හොදට සල්ලි හොයන්නේ කියල. (මීට කලින් එළකිරියේ මම දැක්ක Porn videos Re upload කරලා සල්ලි හොයන method එක ගැන . මේකත් ඒ වගේ ක්‍රමයක් එත් ඊට වඩා ලේසි. පහසුයි මොකද මේ තියෙන්නේ photos එඩිට් කරන්නත් පහසුයි. හොද ඒවා හොයාගන්නත් පුළුවන්...

හරි දැන් step by step යමු...

මුලින්ම ඔයාල මේ ඔයාලගේ porn images upload කරන්න hosting site එකක් හොයාගන්න ඕන. මේ site එකේ තමයි අපි අපේ ෆොටෝස් upload කරන්නේ සහ එකෙන් තමයි අපිට views ගානට ගෙවන්නේ ..

(මේකෙන් පස්සේ කියල දෙන්නම් කොහොමද හොද HD Non copyrights නැති හොද watermark නැති ගොඩක් ය බලන porn pictures හොයන්නේ කියල ..)

හොදයි.. මෙන්න මේ site තමා මම පාවිච්චි කරන දැනට හොදට ගෙවන (earn per 1000 views ) ඒවා.. මම සුළු විස්තරයක් එක්ක දාන්නම්.. ගිහින් register වෙන්න දන්නවනේ.. හැම එකේම එකම විදිය තියෙන්න...

පලවෙනි එක තමා ImageTwist කියන්නේ.. මේක තමයි දැනට මේ වගේ, ඒ කියන්නේ porn image upload කරලා සල්ලි හොයන්න පුළුවන් වෙබ් අඩවි වලින් views වැඩියෙන්ම ගෙවන වෙබ් අඩවිය. ඉතින් මමත් reg වෙලා ඉන්නේ මේකේ ...
Code:
http://imagetwist.com



මේක මම පාවිච්චි කරන ඒවායින් හොදට ගෙවන එකක් .. මොකද්ද ? ImageTwist

මේකේ වාසි තමයි
හැම Image views 1000 කටම 5.50$ ගානේ ගෙවනවා .
අඩුම Payment ගෙවන්නේ $4.00.
ඔයාල යටතේ register වෙන Referrals ල ගේ earnings වලින් 5% ක් ඔයාට ලැබෙනවා.
දවසක් ඇතුලත ඔයාලට payment ලැබෙනවා .
ඕනෑම quality එකක. ඕනෑම size එකක photo එකකට ගෙවනවා (එත් කියන්න ඕනේ නෑ නේ හොද quality images තියෙන ටරමට බලන ගාන වැඩි වෙනවනේ. ඒ ගැන කියන්න ඕන නෑ නේ ).
හැම රටකම කට්ටියට මේකට reg වෙන්න පුළුවන් .
එක එක බලන country Groups අනුව earnings වෙනස් වෙනවා..


Tier 1 - United States, United Kingdom, Canada, Australia, New Zealand

Tier 2 - Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Spain, Sweden, Switzerland, Portugal, Poland, Russia

Tier 3 - Argentina, Brazil, Bulgaria, Czech Republic, Greece, Hungary, Iceland, Lithuania, Mexico, Romania, Slovakia, Japan
Tier 4 - All Countries (NOW WE PAY FOR CHINA AND HONG KONG TOO)

Tier 1 - $5.00 - $5.50 Per 1000 Unique Views (40% increase)
Tier 2 - $1.20 - $1.30 Per 1000 Unique Views (10% increase)
Tier 3 - $0.10 - $0.25 Per 1000 Unique Views (250% increase)
Tier 4 - $0.02 - $0.12 Per 1000 Unique Views (600% increase)


1 Account එකයි use කරන්න පුළුවන් එක්කෙනෙකුට
1 View Count කරන්නේ එක IP එකක් 24 පැයකට .
Image upload කරන කොට ඔයා account එකට log වෙන්න ඕන.
Your Uploads Must Honor Our TOS & Respect Copyrights.
Your Account Will Be Deleted And Your Earnings Will Be Terminated If You Try To Send Automated Hits.
Payments are not instant. We manually verify each account and pay. Please allow us 1-2 days to verify your account and pay.


ඉතින් මේ image host site එක හොදට ගෙවනවා. ඔයාලට register උනායින් පස්සේ විස්තර දැනගන්න පුළුවන් එයාලගේ උඩම තියෙන Earn Money ලින්ක් එකෙන්.

ඉතින් කරන්න තියෙන්නේ සුපුරුදු විදියට මේ site එකට ගිහින් Email password දීල Register වෙන එක. ඊට පස්සේ ලොග් වෙන්න..

Code:
http://imagetwist.com

ලොග් උනාට පස්සේ මෙන්න මේ වගේ interface එකක් තියෙන්න.

0uQNImNXQySwQw6PmJiHQA.png


හරි සරලයි ඉතින්. මීට කලින් ඔයාල online image upload කරලා ඇති නේ.

මේකේ අපේ hard එකේ තියෙන photos කෙලින්ම upload කරන්න වගේම Data කපාගන්නේ නැතුව images වල URL ටික දාල Remote upload කරන්න පුළුවන්.. ( මමනම් ගොඩක්ම කරන්නේ ඒක . ලෙසයි. ඉක්මන් .. Data කපෙන්නෙත් නෑ..)

කොහොම හරි ඔයාලට එකට ගියාට පස්සේ සරලවම තේරුම් ගන්න පුළුවන්. (මම ගොඩක් සරල කාරනා මෙතන ලියන්නේ නෑ . )

ඉතින් අපි upload කරන photos වෙනම folders වලට දාල album හැදුවට පස්සේ අපිට මෙන්න මේ වගේ codes ගන්න පුළුවන්.

m2yL9yVfTdS5XgzCLybNMA.png


ඒවා HTML, Forum BB Codes, වගේ තියෙන්නේ මෙන්න මේ code තමා අපි Gallery එකක් upload කරන්න ඕන වෙන්නේ. ඒ නිසා මේ code එක අරගන්න..

File Manager ගිහින් අවශ්ය folder එක තෝරලා get gallery code දුන්නම මේ වගේ codes ගන්න පුළුවන්.


අමතක නොකර Gallery Code එක ගන්න වෙලාවට Domain Name එකට imagetwist.com තෝරන්න නැත්නම් සමහර Gallery upload කරන Forum වලින් දාන්න දෙන්නේ නෑ ...

GvA2Yh2zS6K0kFtGAY8Xmw.png


ඉතින් ඔයාලට ලේසියෙන් වැඩේ කරගන්න පුළුවන්. කලින් පොඩ්ඩක් හදල බලන්න ..

ඔයාලට gallery හදන්න වගේම කෙලින්ම ඔයාගේ ALBUM එක URL එක ගන්න පුළුවන්. මෙන්න මේ වගේ. පහල තියෙන්නේ මගේ album link එක එකට ගිහින් අදහසක් ගන්න පුළුවන් ...
Code:
http://imagetwist.com/ruoaf2m2oo5f/sri-lankan-naked-babes.jpg

හරි දැන් ඔයාලට තේරෙනවා ඇති කොහොමද image upload කරලා කොහොමද අපිට ඕන albums හදල code ගන්නේ කියල ..

දැන් තමා වැදගත් කාරණය

ඔයාලට දැන් ප්‍රශ්න කීපයක්ම තියෙනවා.
1. කොහොමද හොද HQ photos අරගන්නේ.
ඔයාලට internet කරක් ගහන කොට ඕන තරම් image gallery හොයාගන්න පුළුවන්. මේකේ ඉන්නේ ඕව නොදන්නා උපාසක බළල්ලු නෙවේනේ,,
xhamster වගේ site වල තියෙනවා හොද කට්ටිය upload කරපු fresh armature images ඕන තරම්..
තව ඔයාලට පුළුවන් sex photos gallery තියෙන forum (මම ඉස්සරහට කියල දෙනවා..) වල හොද views තියෙන posts බලල ඒවායේ photos upload කරලා තියෙන image host එක Imagetwist නොවෙන වෙන ඒවානම් ඒවායින් photos අරන් ඔයාලට upload කරන්න. (දන්නවනේ එකකින් අරකට දානවා.)
ඔය xxx forum වල කරක් ගහන කොට සුද්දෝ වැඩි පුර බලන, බලන්න ආස මොනවද කියල category හොයාගන්න පුළුවන්.
ඒවායින් idea එකක් අරගෙන ඔයාලට හොද ෆොටෝස් album එකක් හදන්න පුළුවන්...
මගේ අත්දැකීම අනුව Armature, Teens, MLIF වගේ ඒවා තමා නැගල යන්නේ


හරි ඊලගට වැදගත්ම කාරණය ..

අපේ Photo Gallery එකට කොහොමද විසිට් ගන්නේ කියල. ඉතින් මේකට මම පාවිච්චි කරන නියම forum ටිකක් තියෙනවා.. මේ forum වල අපි ImageTwist වලින් හදාගත්ත Gllery වල BB (forum ) codes දාල post දාන්න පුළුවන්. අනිත් උන්ගේ ඒවා පොඩ්ඩක් study කරලා බලපන්. මම නම් 200$ වගේ හොයාගත්තේ මෙන්න මේ එක forum එකක් මගේ galleries දාල. හොදම එකක් දැම්මොත් views එනවා හෝ ගාල..
හොද update වෙන mega ත්‍රෙඩ් හදපන් .. එතකොට views එනවා හෝ ගාල... සමහර නූල් තියෙනවා දාල දවසින් 100K පවා ගත්ත නූල්.


Code:
http://forum.xgallery-dump.com/

මේක පට්ටම forum එකක්. දවසටම එනවා ලක්ෂ ගානක් views.. හැබැයි තරගේ වැඩී හොද quality album එකක් දාන්න ඕනේ. මුලින්ම නමක් හදාගන්න ඕන හොදම ඒවා දාල. එළකිරි වගේ forum එකක් ඉන්න උබල මේ ගැන හොදට දන්නවනේ. වෙන උන්ගේ නූල් බලපන්.
වැඩිපුරම මෙගා නූල් හදපන්.
low quality images ලක්ෂගණන් දානවට වඩා වටිනා HQ ඒවා 100 දැම්මත් වටිනවා..
watermarks නැති natural ඒවම තෝරාගන්න බලපන්.


ඉක්මනට මේක කරලා හොද ආදායමක් ගනින්. ඉක්මනටම අනිත් යටත් බලන්න මේ නූලට payment proof දාපන්

මම දැන් පහල දාන්නම් උබල හදන gallery නොමිලේම දාන්න හොද Forums එහම. උබලත් හොයාගෙන තව පුළුවන් තරම් දාපන්.


මේ තියෙන්නේ ඔයාලගේ photo album වලට ලක්ෂ ගණන් උනත් visits ගන්න පුළුවන් Forum සහ Gallery upload sites list .. ඔයාලත් හොයාගන්න ඒවා දාන්න ...
හොදම Forum එක තමා ...


http://forum.xgallery-dump.com/



අනිත් හැම එකකමත් දාන්න ..

අම්මෝ ඇත රිදෙනවා.. දැනට මේක නවත්වනවා. මගේ earning එක්ක update කරන්නම්.. ජයෙන් ජය ..
 

NirmanDK

Banned
Dec 28, 2017
894
55
0
බ්‍රහ්ම ටෝක් දෙන ඔන්ලයින් කුහකයෝ ටික දැන් උඹගේ අම්මා මතක් කරන් දුවගෙන එයි :baffled:
 
Jan 12, 2018
144
32
0
බ්‍රහ්ම ටෝක් දෙන ඔන්ලයින් කුහකයෝ ටික දැන් උඹගේ අම්මා මතක් කරන් දුවගෙන එයි :baffled:

ow ow ekatath sudanam wela thamayi mama awe. guard ekak daagena. kiyala wadak naa ban
 
Jan 12, 2018
144
32
0
උඹ ඇර හදිසියට ඉල්ලපු ඩොලර් එක හොයාගත්තද බන්

higaakaala barima thana hewwa hoyanna kramayak.. ethakota labune.. kalin hadala tibbata hard eka awsuwama eye labune acc eka. wasanawakata oya acc eka mata amathaka wela tibbe. ai hama magulema reg welaa ne.
 
Jan 12, 2018
144
32
0
අමතක උනා කියන්න. මගේ නූලෙන් කීප දෙනෙක් ප්‍රයෝජනයක් ගන්න .හිතල වගේ. එක නිසා මම ඔන්න update කරනවා.
මට ලැබුන සුපිරි xxx Forum එකක් කිසි ගින්නක් නැතුව එළකිරි වගේ reg වෙන්න පුළුවන්. එවෙලේම post දාන්න පුළුවන් .. දන්නා පොස්ට් වලට අම්බානෙක විඑව්ස් එනවා. site එකේ traffic එකත් පට්ට . මාසෙකට එන ගාන පේනවනේ. පුළුවන්තරම් මේකේ හොද තැනකට එන්න බලපන්.

හැමදාම update වෙන Mega නූලක් දාපන්. දිගටම ඇදපන්. පොඩ්ඩක් අනිත් උන් දාපු පොස්ට් බලපන් . වැඩියෙන් විඑව්ස් තියෙන ඒවා ..


හොද title එකක් දාපන්. හැමදාම update වෙන බව හගවපන්. ඇදගෙන පලයන් පොස්ට් 100 ක් වත් වෙනකම් ...
උබට බැලුවම අදහසක් ගන්න පුළුවන්. මෙන්න සිතේ එක screen ෂොට් එක්ක ..


අද උදේ දාපු නූලකට මේ දැන් බලන කොට විඑව්ස් ලක්ෂ ගානක් තිබ්බ ..(මගෙනම් නෙවේ) උබලත් පුළුවන් තරම් උඩට වරෙන්

profile එකත් හොදට user name අරන් හදහන් .. මම කියන්න ඕනේ නා නේ උබලට වැඩිය..



DdvKlcX5RumWg67OAXeEpA.png



2hx0ZC-fTQ_mLCqR7jCzfQ.png
 
  • Like
Reactions: KOTA NIHAL

KOTA NIHAL

Well-known member
  • May 27, 2016
    20,950
    4,625
    113
    ubatath hodayi ban nikan atha wana wana inna eke. keeyak hari hoyaa ganin
    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    අම්මප යකෝ ආසම සබ්ජට් එකනේ ,වැල බලල ගෙදරට අහු උනත් කමක් නැහැ දැන්නම් ඇහුවොත් කියනවා ඉන්ටර්නෙට් ජොබ් 1ක් කරනවා කියල
     
    Jan 12, 2018
    144
    32
    0
    අම්මප යකෝ ආසම සබ්ජට් එකනේ ,වැල බලල ගෙදරට අහු උනත් කමක් නැහැ දැන්නම් ඇහුවොත් කියනවා ඉන්ටර්නෙට් ජොබ් 1ක් කරනවා කියල

    ekane akamathi deya hoolla hoolla karanawata wada asa subject eka karala salli hoyana eka athal ekayi salli dekamane
     
    Jan 12, 2018
    144
    32
    0
    Danatamath Elakiriye yaluwo keepa denek Reg Wlaa danatama Salli hoyanna PAtan Aran tika tika. godak sathutui. digatama meka update karanawa



    Username Created Points
    sachee 2018-02-01 06:40:52 0.00$
    sameera4256 2018-02-01 06:48:14 0.00$
    shanuka98 2018-02-01 06:50:12 0.01$
    XBOY96 2018-02-01 06:54:50 0.00$
    Nimeshbro 2018-02-01 07:02:03 0.06$
    shanudrilove 2018-02-01 07:02:03 0.00$


    Good Luck. Succeed eka eka thathparen hoyanna baa.
    love you all.
     

    Naughtykolla48

    Well-known member
  • Nov 13, 2017
    12,693
    11,489
    113
    හඳට කිට්ටුව
    Danatamath Elakiriye yaluwo keepa denek Reg Wlaa danatama Salli hoyanna PAtan Aran tika tika. godak sathutui. digatama meka update karanawa



    Username Created Points
    sachee 2018-02-01 06:40:52 0.00$
    sameera4256 2018-02-01 06:48:14 0.00$
    shanuka98 2018-02-01 06:50:12 0.01$
    XBOY96 2018-02-01 06:54:50 0.00$
    Nimeshbro 2018-02-01 07:02:03 0.06$
    shanudrilove 2018-02-01 07:02:03 0.00$


    Good Luck. Succeed eka eka thathparen hoyanna baa.
    love you all.

    Hammata eka, Office eke indan karanna bane bn