මේ දෙකේ වෙනස තේරුම් අරගෙනද ඉන්නෙ උබලගෙ වැඩිහිටියො , බෞද්ධ සංස්කෘතිය කියලා පස්සෙ කාලෙක එල්ලගත්ත යාදිනි, පූජා, කන්නලව්, සෙත්කවි තමයි දැන් ගමේ පන්සල්වල තියෙන්නෙ, දායකයන්ට ඕනත් ඒක. ඉල්ලුමට සැපයුම. හාමුදුවරුත් ඕවා ප්රමෝට් කර කර සල්ලි හම්බකරනවා.
මේ ලගදි ටියුෂන් කරන හාමුදුරු නමකගෙන් සමථ විදර්ශනා මාර්ගපල ඇහුවම මට බැන්නා කැලේ භාවනා කරන උන් නෙවෙයි පන්සලේ හාමුදුරුවොයි සාසනේ රකින්නෙ කියලා. ඒ තරමට පිරිහිලා. සිවුර දාගන්න එකේ තේරුම දන්නෙ නෑ මුන්.
පස්සෙ මං කිව්වා එහෙනම් අග්නිකන්දෝපම සූත්රය කියවන්න කියලා. ඊට පස්සෙ කියනා ඔය එක එකා කියපුවාගැන මට කියන්න එපා කියලා , එක එකා කියපුවා නෙවෙයි ඔයා වගේ අයට බුදුහාමුදුරුවො දේශනා කරපු සූත්රයක් කියලා මං කටවහගත්තා.
මුන්ට දානෙදෙන මිනිස්සු හිතන් ඇති උන් දිව්යලොකෙ යයි කියලා.
බෙදන දන්හැන්දක් උනත් මහත්ඵල මහානිසංස වෙන්නෙ ඒ භික්ෂුව ආර්යෂ්ටාංගික මාර්ගයේ ගමන් කරනවනම් විතරයි කියලා උන් දන්නෙ නෑ.
අනිකා කාගමයා, උදේට පත්තරේ විස්තරේ බලලා බනට එන ගමන් ෆේස්බුක් එකේ උඩ පල්ලෙහා ගිහින් ටිකක් එකතුකරගෙන ඒ ටික ධර්මාසනේ ඉදන් තලුමරනවා. ගොඩක් උන් ආසයි ඔය ඕපදූප වලට. හෙනම සෙට් එකක් වහවැටිලා ඉන්නවා උට.
උබලගෙ දෙමවුපියන්ව මේ මිත්යාවලින් ගලවගනිල්ලා පුලුවන්නම්.
මේ ලගදි ටියුෂන් කරන හාමුදුරු නමකගෙන් සමථ විදර්ශනා මාර්ගපල ඇහුවම මට බැන්නා කැලේ භාවනා කරන උන් නෙවෙයි පන්සලේ හාමුදුරුවොයි සාසනේ රකින්නෙ කියලා. ඒ තරමට පිරිහිලා. සිවුර දාගන්න එකේ තේරුම දන්නෙ නෑ මුන්.
පස්සෙ මං කිව්වා එහෙනම් අග්නිකන්දෝපම සූත්රය කියවන්න කියලා. ඊට පස්සෙ කියනා ඔය එක එකා කියපුවාගැන මට කියන්න එපා කියලා , එක එකා කියපුවා නෙවෙයි ඔයා වගේ අයට බුදුහාමුදුරුවො දේශනා කරපු සූත්රයක් කියලා මං කටවහගත්තා.
මුන්ට දානෙදෙන මිනිස්සු හිතන් ඇති උන් දිව්යලොකෙ යයි කියලා.
බෙදන දන්හැන්දක් උනත් මහත්ඵල මහානිසංස වෙන්නෙ ඒ භික්ෂුව ආර්යෂ්ටාංගික මාර්ගයේ ගමන් කරනවනම් විතරයි කියලා උන් දන්නෙ නෑ.
අනිකා කාගමයා, උදේට පත්තරේ විස්තරේ බලලා බනට එන ගමන් ෆේස්බුක් එකේ උඩ පල්ලෙහා ගිහින් ටිකක් එකතුකරගෙන ඒ ටික ධර්මාසනේ ඉදන් තලුමරනවා. ගොඩක් උන් ආසයි ඔය ඕපදූප වලට. හෙනම සෙට් එකක් වහවැටිලා ඉන්නවා උට.
උබලගෙ දෙමවුපියන්ව මේ මිත්යාවලින් ගලවගනිල්ලා පුලුවන්නම්.