සාංඝික සහ පෞද්ගලික දාන දී දෙව්ලොව ඉපදුනු භද්‍රා සහ සුභද්‍රාගේ කතාව

u_make_me_sick_

Well-known member
  • Oct 1, 2011
    10,720
    6,149
    113
    eththa kiyapanko, den api karanna oni, ikmanatama darmaya awabodha karagena, niwan yanna try karana ekada? neththam, eelanga aathma gena peretha wela, ganayonta me athmawala noka nobee salakana ekada?
     

    asliyanage

    Well-known member
  • Nov 2, 2006
    3,201
    7,319
    113
    Colombo
    eththa kiyapanko, den api karanna oni, ikmanatama darmaya awabodha karagena, niwan yanna try karana ekada? neththam, eelanga aathma gena peretha wela, ganayonta me athmawala noka nobee salakana ekada?
    ඔයට මෙ ආත්මෙම නිවන් දකින්න පුලුවන් නම් නිවන් දකින්න එක හොන්ඩයි. එහෙම නෑත් නම් නිවන් දෑකින කන් ඉපදෙන ආත්ම වල පහසුවෙන් පින් කර ගන්න හොන්දට දන් දීල තියන්න. මොකද දුප්පත් වෙල ඉපදුනොත් පිනක් වත් හරියට කර ගනන් අමාරු නිසා

    ------ Post added on Jan 22, 2023 at 5:18 PM
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    10,811
    1
    13,329
    113
    චූවගෙ රෑෂ් එකේ
    ඔයට මෙ ආත්මෙම නිවන් දකින්න පුලුවන් නම් නිවන් දකින්න එක හොන්ඩයි. එහෙම නෑත් නම් නිවන් දෑකින කන් ඉපදෙන ආත්ම වල පහසුවෙන් පින් කර ගන්න හොන්දට දන් දීල තියන්න. මොකද දුප්පත් වෙල ඉපදුනොත් පිනක් වත් හරියට කර ගනන් අමාරු නිසා
    දුප්පත් වෙලා ඉපදුනොත් පිනක් වත් හරියට කරගන්න බැරි නිසා??? WTF බන්. උබ මේ ටොම් පච කෙලින තට්ටයොන්ගේ බණ අහල උබේ මොළේ කුරොවල් වෙලාද කොහෙද.🧐
     
    • Like
    Reactions: Gunther and dilann

    asliyanage

    Well-known member
  • Nov 2, 2006
    3,201
    7,319
    113
    Colombo
    මන් එහෙම කිව්වේ උත්තරෙ සරල වෙන්න,
    නිවන් දකින විදි කීපයක් තියෙනවා, සුක ප්‍රතිපදාවෙන නිවන් දෑකින්නත් පුලුවන්, එ කියන්නෙ නිවන් දනික්ක යන මර්‍රගය දුක් සහිත නෑහ, සෑප සහිත මාර්ගයක්, නෑත් නම් දුක් ප්‍රතිපදාවෙන නිවන් දකින්නත් පුලුවන්, එ කියන්නෙ නිවන් දෑනික මර්ගය දුක් සහිත මාර්ගයක්

    දුප්පත් වෙලා ඉපදුනොත් පිනක් වත් හරියට කරගන්න බැරි නිසා??? WTF බන්. උබ මේ ටොම් පච කෙලින තට්ටයොන්ගේ බණ අහල උබේ මොළේ කුරොවල් වෙලාද කොහෙද
     
    • Like
    Reactions: Cypress and S_M_S

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    10,811
    1
    13,329
    113
    චූවගෙ රෑෂ් එකේ
    මන් එහෙම කිව්වේ උත්තරෙ සරල වෙන්න,
    නිවන් දකින විදි කීපයක් තියෙනවා, සුක ප්‍රතිපදාවෙන නිවන් දෑකින්නත් පුලුවන්, එ කියන්නෙ නිවන් දනික්ක යන මර්‍රගය දුක් සහිත නෑහ, සෑප සහිත මාර්ගයක්, නෑත් නම් දුක් ප්‍රතිපදාවෙන නිවන් දකින්නත් පුලුවන්, එ කියන්නෙ නිවන් දෑනික මර්ගය දුක් සහිත මාර්ගයක්
    දන්නෙ නෑ බන් ඒක නම්. මට දන්න විදිහට නම් දුප්පත් මිනිහා එයාට තියෙන හැටියට බඩගින්නෙ ඉන්න කෙනෙකුට කෙසෙල් ගෙඩියක් දුන්නත් පෝසත් මිනිහා බඩගින්නෙ ඉන්න මිනිහට ෆ්‍රයිඩ් රයිස් එකක් අරන් දුන්නත් දෙන්නටම ලැබෙන්නෙ එකම පින. ඒ කියන්නෙ මොනා දුන්නත් දෙන කෙනාගේ හිතේ ස්වභාවය නේද බලපාන්නෙ ? :rolleyes2:
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    25,966
    1
    30,280
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    මේ සාදු නිතරම දානයේ ආනිසංස දෙසනවා. ඒවගෙනුත් වැඩිපුරම කියන්නෙ හාමුදුරුවන්ට / බුදුහාමුදුරුවන්ට දෙන දාන ගැන.

    මට හිතෙන්නෙ ඒ බන අහන උපාසකයො තමන්ගේ දේවල් මේ සාදුටම දන් දෙනවා ඇති කියල. :unsure:
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: Cypress and dilann

    S_M_S

    Well-known member
  • Sep 28, 2017
    2,428
    5,797
    113
    දන්නෙ නෑ බන් ඒක නම්. මට දන්න විදිහට නම් දුප්පත් මිනිහා එයාට තියෙන හැටියට බඩගින්නෙ ඉන්න කෙනෙකුට කෙසෙල් ගෙඩියක් දුන්නත් පෝසත් මිනිහා බඩගින්නෙ ඉන්න මිනිහට ෆ්‍රයිඩ් රයිස් එකක් අරන් දුන්නත් දෙන්නටම ලැබෙන්නෙ එකම පින. ඒ කියන්නෙ මොනා දුන්නත් දෙන කෙනාගේ හිතේ ස්වභාවය නේද බලපාන්නෙ ? :rolleyes2:
    එහෙම කියන්න පුලුවන්. ඒ වගේම දානය මහත්ඵල වෙන්නෙ...
    * ලබන කෙනාගෙ අසරණකම මත නෙවේ, ලබන කෙනාගෙ ගුණවත්කම මත
    * දෙන කෙනාගෙ පොහොසත්කම මත නෙවේ, දෙන කෙනාගෙ ගුණවත්කම මත

    ගුණවත් නැති, සිල්වත් නැති කෙනෙකුට වුණත්, සතෙකුට වුණත් දෙන දෙයෙහි විපාක තියෙනවා.
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    30,700
    83,648
    113
    එකමත් එක රටක
    මේ සාදු නිතරම දානයේ ආනිසංස දෙසනවා. ඒවගෙනුත් වැඩිපුරම කියන්නෙ හාමුදුරුවන්ට / බුදුහාමුදුරුවන්ට දෙන දාන ගැන.

    මට හිතෙන්නෙ ඒ බන අහන උපාසකයො තමන්ගේ දේවල් මේ සාදුටම දන් දෙනවා ඇති කියල. :unsure:
    Osita Iheme Reaction GIF by GrowthX
     
    Last edited:

    greenthunder

    Well-known member
  • Jul 24, 2010
    3,516
    2,433
    113
    මේ සාදු නිතරම දානයේ ආනිසංස දෙසනවා. ඒවගෙනුත් වැඩිපුරම කියන්නෙ හාමුදුරුවන්ට / බුදුහාමුදුරුවන්ට දෙන දාන ගැන.

    මට හිතෙන්නෙ ඒ බන අහන උපාසකයො තමන්ගේ දේවල් මේ සාදුටම දන් දෙනවා ඇති කියල. :unsure:

    දාන සීල භාවනා තමා නිවන් දකින ප්‍රතිපත්තිය. ඒ කියන්නෙ තණ්හාව නසන ප්‍රතිපත්තිය. ඒක ධම්මචක්කයෙදිම සඳහන් වෙනවා.

    Now this is the noble truth of the cessation of suffering. Idaṁ kho pana, bhikkhave, dukkhanirodhaṁ ariyasaccaṁ—

    It’s the fading away and cessation of that very same craving with nothing left over; giving it away, letting it go, releasing it, and not adhering to it.
    yo tassāyeva taṇhāya asesavirāganirodho cāgo paṭinissaggo mutti anālayo.

    ගිවිං ඉට් එවේ - Cāgo - අත්හැරීම - දානය
    ලෙටිං ඉට් ගෝ - Paṭinissaggo - වැලකී සිටීම - සීලය
    රිලීසිං ඉට් - mutti - මිදීම - සමථ භාවනාව (සමාධිය)
    අනාලයෝ - anālayo - නොඇලී සිටීම - විපස්සනා භාවනාව

    සිල්වත් ගුණවත් උතුමන්ට දන්දීම දුස්සීල දුදනන් හට දෙන දානයට වඩා මහත් ඵලයි කියන එක ධර්මය තුලින් ගන්න පුලුවන්.

    දැන් උදාහරණයකට ගන්නකො අපිට උගන්වනවානෙ නැතිබැරි දුප්පත් අයට දෙන එක හොඳ යහපත් දෙයක් කියලා(social security, samurdhi). එහෙම නැතිනම් අලුත් අලුත් දේ සොයාගන්න අයට විවිධ දක්ෂතා පෙන්වන අයට දානය දෙනවනෙ (මූල්‍යමය ප්‍රතිපාදන, grants, public funding) නමුත් කවුරුත් ඒක ආපස්සට ප්‍රශ්න කරන් ගිහින් බලන්නෙ නැහැනෙ ඇයි එහෙම දෙන්න ඕනෙ කියලා. එහෙම බලලා යම්කිසි 100% නිවැරදි, සියල්ලන්ටම සාධාරණ ප්‍රත්‍යක්ෂ පදනමක් පෙන්වගන්න බැහැනෙ. නමුත් අපි ඒ අයට දෙනවා නෙ. ඒ දෙන්නෙ අපි විශ්වාස කරන ආචාරධර්ම පද්ධතියක් මුල්කරගෙන නෙ.

    බුදුදහමෙත් එහෙම ආචාර පද්දතියක් තියනවා. සමහරු කියනවා කර්මය කියන එක බිලිපූජා බලිතොවිල් යාගහෝම වලට සීමා වෙලා තිබුණ සමයක බුදුරදුන් කර්මයට එතිකල් අර්ථදැක්වීමක් හඳුන්වා දුන්නා කියලා. මෙතනදි චාගෝ, පටිනිසග්ගෝ, මුත්තී, අනාලයෝ කියන ගුණාංග ප්‍රගුණ කරන අයට දෙන දානය උසස් කියලා ගැනෙනවා. මෙතන චාගෝ පටිනිස්සග්ගෝ මුත්තී කියන ගුණාංග බොහොමයක් ආගම් සතුයි. විශේෂයෙන් භාරතීය ආගම් තුල. ඒබ්‍රහ්මික ආගම්වල නම් බොහෝවිට පෙනෙන්න තියෙන්නෙ චාගෝ සහ පටිනිස්සග්ගෝ පමණයි. මුත්තී සහ අනාලයෝ ගුණය බහුලව පෙනෙන්නෙ භාරතීය ආගම්වල. ඒවායිනුත් අනාලයෝ ගුණය තියෙන්නෙ බුදුදහමේ.

    ඉතින් ඒ ඒ පුද්ගලයන් ඒ ඒ වෙලාවට ඒ ඒ ආචාර පද්ධති වලට දෙන වටිනාකම අනුව ඒ ඒ අය දන් දෙන ආකාරය වෙනස් වෙනවා.
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    25,966
    1
    30,280
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    දාන සීල භාවනා තමා නිවන් දකින ප්‍රතිපත්තිය. ඒ කියන්නෙ තණ්හාව නසන ප්‍රතිපත්තිය. ඒක ධම්මචක්කයෙදිම සඳහන් වෙනවා.

    Now this is the noble truth of the cessation of suffering. Idaṁ kho pana, bhikkhave, dukkhanirodhaṁ ariyasaccaṁ—

    It’s the fading away and cessation of that very same craving with nothing left over; giving it away, letting it go, releasing it, and not adhering to it.
    yo tassāyeva taṇhāya asesavirāganirodho cāgo paṭinissaggo mutti anālayo.

    ගිවිං ඉට් එවේ - Cāgo - අත්හැරීම - දානය
    ලෙටිං ඉට් ගෝ - Paṭinissaggo - වැලකී සිටීම - සීලය
    රිලීසිං ඉට් - mutti - මිදීම - සමථ භාවනාව (සමාධිය)
    අනාලයෝ - anālayo - නොඇලී සිටීම - විපස්සනා භාවනාව

    සිල්වත් ගුණවත් උතුමන්ට දන්දීම දුස්සීල දුදනන් හට දෙන දානයට වඩා මහත් ඵලයි කියන එක ධර්මය තුලින් ගන්න පුලුවන්.

    දැන් උදාහරණයකට ගන්නකො අපිට උගන්වනවානෙ නැතිබැරි දුප්පත් අයට දෙන එක හොඳ යහපත් දෙයක් කියලා(social security, samurdhi). එහෙම නැතිනම් අලුත් අලුත් දේ සොයාගන්න අයට විවිධ දක්ෂතා පෙන්වන අයට දානය දෙනවනෙ (මූල්‍යමය ප්‍රතිපාදන, grants, public funding) නමුත් කවුරුත් ඒක ආපස්සට ප්‍රශ්න කරන් ගිහින් බලන්නෙ නැහැනෙ ඇයි එහෙම දෙන්න ඕනෙ කියලා. එහෙම බලලා යම්කිසි 100% නිවැරදි, සියල්ලන්ටම සාධාරණ ප්‍රත්‍යක්ෂ පදනමක් පෙන්වගන්න බැහැනෙ. නමුත් අපි ඒ අයට දෙනවා නෙ. ඒ දෙන්නෙ අපි විශ්වාස කරන ආචාරධර්ම පද්ධතියක් මුල්කරගෙන නෙ.

    බුදුදහමෙත් එහෙම ආචාර පද්දතියක් තියනවා. සමහරු කියනවා කර්මය කියන එක බිලිපූජා බලිතොවිල් යාගහෝම වලට සීමා වෙලා තිබුණ සමයක බුදුරදුන් කර්මයට එතිකල් අර්ථදැක්වීමක් හඳුන්වා දුන්නා කියලා. මෙතනදි චාගෝ, පටිනිසග්ගෝ, මුත්තී, අනාලයෝ කියන ගුණාංග ප්‍රගුණ කරන අයට දෙන දානය උසස් කියලා ගැනෙනවා. මෙතන චාගෝ පටිනිස්සග්ගෝ මුත්තී කියන ගුණාංග බොහොමයක් ආගම් සතුයි. විශේෂයෙන් භාරතීය ආගම් තුල. ඒබ්‍රහ්මික ආගම්වල නම් බොහෝවිට පෙනෙන්න තියෙන්නෙ චාගෝ සහ පටිනිස්සග්ගෝ පමණයි. මුත්තී සහ අනාලයෝ ගුණය බහුලව පෙනෙන්නෙ භාරතීය ආගම්වල. ඒවායිනුත් අනාලයෝ ගුණය තියෙන්නෙ බුදුදහමේ.

    ඉතින් ඒ ඒ පුද්ගලයන් ඒ ඒ වෙලාවට ඒ ඒ ආචාර පද්ධති වලට දෙන වටිනාකම අනුව ඒ ඒ අය දන් දෙන ආකාරය වෙනස් වෙනවා.
    බෞද්ධ සාහිත්‍යයේ කිසි තැනක සංඝයාට උපාසිකාවො තමන් පැළඳගෙන ඉන්න රන් ආභරණ දන් දුන්න කියල හරි, උපාසකයො දේපල / වාහන දන් දුන්නා කියල හරි කියවෙනවා කියල මට මතකයක් නෑ. තියෙනවා නම් මාව දැනුවත් කරන්න.

    හැබැයි දැන් ඉන්න බන කියන සාදුලා දානයේ ආනිසංස උලුප්පලා කතා කරනවා ඒ උපාසක උපාසිකාවන්ගේ දේපල යානවාහන වලට ගිජුකමට කියල තමයි මගේ නිරීක්ෂණය. මොකද අතහැරීම ගැන දෙසන ඒ සාදුලා එන්න එන්නම ධනවත් වෙනවා.
     

    greenthunder

    Well-known member
  • Jul 24, 2010
    3,516
    2,433
    113
    බෞද්ධ සාහිත්‍යයේ කිසි තැනක සංඝයාට උපාසිකාවො තමන් පැළඳගෙන ඉන්න රන් ආභරණ දන් දුන්න කියල හරි, උපාසකයො දේපල / වාහන දන් දුන්නා කියල හරි කියවෙනවා කියල මට මතකයක් නෑ. තියෙනවා නම් මාව දැනුවත් කරන්න.

    රන් රිදී දුන්නා කියන එක පෙන්වන්න පුලුවන්. නමුත් ඒ රන්රිදී දුන්නෙ රන් රිදී පැලඳගෙන ඉන්න නෙමෙයි. රන්රිදී වලින් ඉහත කියපු චාගෝ පටිනිස්සග්ගෝ මුත්තී සහ අනාලයෝ ගුණ තවතවත් ප්‍රගුණ කරන්න ජීවිතය පහසු කරවන්න. එහෙම එක අවස්ථාවක් තමා විශාකා මහෝපාසිකාව තමන්ගේ පලඳනාවක් දන්දීම. දේපල දන්දීම් නම් ඕනතරම්නෙ. මේක ගැන දැනුවත් නැහැ කියන්නෙ සාම්ප්‍රදායික (ඉස්කෝලෙ/දහම්පාසලේ) බුදුදහම ගැන දැනුවත් නැහැ කියන එකද ? බිම්බිසාර රජුගෙ වේළුවනාරාම පූජාව, අනාථපිණ්ඩික සිටුතුමාගෙ ජේතවනාරාම පූජාව ආදී නොයේක පුජා තියනවා.

    වාහන දන්දීම ඒ කාලයේ සිදුවෙලා නැහැ. අද තියන වාහන සංකල්පය ඒ කාලයේ තිබුනෙ වෙන විදිහකට. ඒ කාලයේ වාහන කරත්ත වගේ දේවල්. ඒවා ඇද්දෙ සතුන්. මේවායෙ ගමන් කිරීම ශ්‍රමණ සම්ප්‍රදායට ඒ තරම් සුදුසු දෙයක් නෙමෙයි. ඒ නිසා පයින් වැඩි ශ්‍රමණයන්ට මිරිවැඩි (සෙරෙප්පු) පූජා කිරීම සිදුවුණා.



    හැබැයි දැන් ඉන්න බන කියන සාදුලා දානයේ ආනිසංස උලුප්පලා කතා කරනවා ඒ උපාසක උපාසිකාවන්ගේ දේපල යානවාහන වලට ගිජුකමට කියල තමයි මගේ නිරීක්ෂණය. මොකද අතහැරීම ගැන දෙසන ඒ සාදුලා එන්න එන්නම ධනවත් වෙනවා.

    එහෙම ජෙනරලයිස්ඩ් තියරියකට එන්න තරම් සාක්ෂි මට නැහැ. නමුත් සමහර භික්ෂූන් ලාබ සත්කාර අපේක්ෂාවෙන් දානකාතා කරන බවට මටත් එකඟ වෙන්න පුලුවන්. නමුත් එන්න එන්න දුප්පත් වෙන භික්ෂූනුත් ඉන්නවා. එන්න එන්න අල්පේච්ච වෙන භික්ෂූනුත් ඉන්නවා. ආයතන ගොඩනැගිලි බිහිවීම භික්ෂූන් පොහොසත් වීම ලෙසට සලකා බලන එකත් ගැටලුවක්. ඒ වගේම දානය සීලය භාවනාවට වඩා පහල දෙයක්ය කියන ස්වාමීන්වහන්සේලාටත් ඉහලින් දානය ලැබෙනවා.

    උදාහරණයකට මම දන්න ආරණ්‍යයක විශාල ගොඩනැගිලි සකස් වෙනවා මේ කාලයේ. ඒ සකස්වෙන සියල්ලම භාවනා කුටි. ඒ කියන්නෙ යෝගීන්ට ඇවිත් නේවාසිකව ඉඳලා භාවනා කරලා යන්න හදන ස්ථාන. ඒ ස්ථානයේ වැඩසටහන් මෙහෙයවන භාවනායෝගී භික්ෂුව ඒ භාවනා මධ්‍යස්ථාන භූමියේ සහ ගොඩනැගිලිවල අයිතිය පවරලා තියෙන්නෙ ගමේ පන්සලට. නමුත් ස්ථානයේ සියලුම වැඩකටයුතු මෙහෙයවන්නෙ මේ භික්ෂුව. මේ ලඟදි වෑන් එකක් පූජා කෙරුනා. දැන් ඒක ඒ ස්ථානයට මිනිසුන් ගෙනියන්න සහ ස්වාමීන්වහන්සේගේ ගමන් බිමන් වලට භාවිතා වෙනවා. ඔතන පිටින් බලන කෙනෙක්ට ඔයාට හිතෙනවා වගේ පෙනෙන්න පුළුවන්. නමුත් මේ භික්ෂුව නිතරම කියන්නෙ දන් දීම සිල්රැකීම දැන් කලා ඇති (මේ කියන්නෙ ඒවා නවත්තන්න කියලා නෙමෙයි). ඊට එහා පඩිය වෙන භාවනාවට අඩිය තියන්න කියන එක. සමහර වෙලාවට මහා දාන ගැන බොහොම නිර්දය විදිහට කතාකරනවා, උපාසක උපාසිකාවො දන්දීලා ඒකෙන්ම නිවන් යන්න හදනවා කියලා. සීලයෙන් ඉදිමිලා මමත්වය වැඩිකරගෙන ඉන්න උපාසක උපාසිකවන්ට පහර වදින්න බණ කියනවා, ඔයාලට වඩා අපි උසස් කියලා රැකපු සීලයනිසාම මාන්නය වැඩිකරගෙන ඉන්න අය කියලා.

    නමුත් එවැනි සත්පුරුෂ ස්වාමීන්වහන්සේලාටත් මහා දාන ලැබෙනවා. ඉතින් භික්ෂුවකගේ පැත්තෙන් පොහොසත් වෙනවාද නැත්ද වංකද අවංකද කියන එක කිරා මැන බලන්න කලක් ඇසුරු කරන්නම් වෙනවා කියන එකයි මගේ අදහස.


    ඒ වගේම ගිහියන්ගෙ පැත්තෙනුත් ඕකට විවිධ හේතු තියෙන්න පුලුවන්. වංක භික්ෂූන්ගෙ වංක ප්‍රකාශ වලට හසුවීම, දන්දෙන්න තරඟයක් ඇතිවීම, අපේ රටේ ආර්ථිකයත් සමග පිම්බුනු සමාජ ව්‍යුහය තුළ හටගත්ත සමහර මධ්‍යම පංතිකයන් තුල තිබෙන "notice me senpai" ගතිය, භාවනාවට වඩා දානය ලෙහෙසි දෙයක් වීම ආදී හේතු වගේම ශ්‍රද්ධාව සහ අත්හැරීමට තිබෙන කැමැත්ත, පහසුවෙන් නිවන් දකින්න තියන කැමැත්ත ආදී හේතුත් පෙන්වන්න පුලුවන්.

    Edited - grammar
     
    Last edited:

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    10,811
    1
    13,329
    113
    චූවගෙ රෑෂ් එකේ
    බෞද්ධ සාහිත්‍යයේ කිසි තැනක සංඝයාට උපාසිකාවො තමන් පැළඳගෙන ඉන්න රන් ආභරණ දන් දුන්න කියල හරි, උපාසකයො දේපල / වාහන දන් දුන්නා කියල හරි කියවෙනවා කියල මට මතකයක් නෑ. තියෙනවා නම් මාව දැනුවත් කරන්න.

    හැබැයි දැන් ඉන්න බන කියන සාදුලා දානයේ ආනිසංස උලුප්පලා කතා කරනවා ඒ උපාසක උපාසිකාවන්ගේ දේපල යානවාහන වලට ගිජුකමට කියල තමයි මගේ නිරීක්ෂණය. මොකද අතහැරීම ගැන දෙසන ඒ සාදුලා එන්න එන්නම ධනවත් වෙනවා.
    මේක නම් සිරාවටම ඇත්තක්. 🙂 තට්ටු දෙක තුන බිල්ඩින්ග් ගහනවා පන්සල් වල. (පල්ලිත් අදාලයි). මෙහෙ සංගාවාසයක් හදනවා වර්ග අඩියක් රුපියල් 28000/=.
     

    S_M_S

    Well-known member
  • Sep 28, 2017
    2,428
    5,797
    113
    මේක නම් සිරාවටම ඇත්තක්. 🙂 තට්ටු දෙක තුන බිල්ඩින්ග් ගහනවා පන්සල් වල. (පල්ලිත් අදාලයි). මෙහෙ සංගාවාසයක් හදනවා වර්ග අඩියක් රුපියල් 28000/=.
    ලෝවාමහාපාය තට්ටු 7ක බිල්ඩින්ග් එකක්.(දැන් කැඩිලා). මට මතක විදිහට සංඝයාගේ විනය කර්ම කිරීම ආදියට හදපු එකක්.

    දානයන් අතරින් ඉහළම, ඉහළම, ඉහළම පින තමයි "සිව් දිගින් වඩින භික්ෂු සංඝයාට කුටි සෙනසුන් පූජා කිරීම". උඹත් රුපියලකින් හරි දායක වෙයන්. මොන විදිහට හැදුවත් බුදුරජාණන් වහන්සේ, සැරියුත්-මුගලන් මහරහතන් වහන්සේලා ඇතුළු භික්ෂු සංඝයා උදෙසා කුටි සෙනසුන් පූජා කිරීම කියන ඉහළම දානයට තමයි අයිති වෙන්නෙ.
    (උන්වහන්සේලා දැන් පිරිනිවන් පාලා කියන එක පිනට බාධාවන් නෙවේ)

    දානයට වඩා පින වැඩියි සීලයේ.
    සීලයට වඩා පින වැඩියි භාවනාවෙ.
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    30,700
    83,648
    113
    එකමත් එක රටක
    දානයන් අතරින් ඉහළම, ඉහළම, ඉහළම පින තමයි "සිව් දිගින් වඩින භික්ෂු සංඝයාට කුටි සෙනසුන් පූජා කිරීම
    කවද ඉදන් ද ?
    ඔය විදියට ලෝකේ හැමෝටම බලපාන පින් පව කියන එක මේ දුපතේ ඉන්න සෙට් එක අදහන ආගමකට අල්ලලා කියන්න බෑ බන්.

    එහෙනම් පෙන්නන පුලුවන් වැඩිම පින් කරපු උන් ඉන්නේ මේ බංකොලොත් දුපතේ කියලා ඔයවිදියට.. :rofl:
     

    S_M_S

    Well-known member
  • Sep 28, 2017
    2,428
    5,797
    113
    කවද ඉදන් ද ?
    ඔය විදියට ලෝකේ හැමෝටම බලපාන පින් පව කියන එක මේ දුපතේ ඉන්න සෙට් එක අදහන ආගමකට අල්ලලා කියන්න බෑ බන්.

    එහෙනම් පෙන්නන පුලුවන් වැඩිම පින් කරපු උන් ඉන්නේ මේ බංකොලොත් දුපතේ කියලා ඔයවිදියට.. :rofl:
    රටක් බංකොලොත් වෙන්නෙ ඒ රටේ පාලකයො අනුගමනය කරන ආර්ථික ප්‍රතිපත්ති මත බව නොතේරෙන උඹලා වගේ හරක් ඉන්න රටක් මේ මට්ටමට හරි තියෙන එක ගැන පුදුමයි.

    දැන් නිගන්ඨයෙක් වගේ මට බැනපන්. හරි පටන් ගනිං. 😂
     
    • Like
    Reactions: kinkon

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    30,700
    83,648
    113
    එකමත් එක රටක
    රටක් බංකොලොත් වෙන්නෙ ඒ රටේ පාලකයො අනුගමනය කරන ආර්ථික ප්‍රතිපත්ති මත බව නොතේරෙන හරක් ඉන්න රටක් මේ මට්ටමට හරි තියෙන එක ගැන පුදුමයි.
    අහන්න දෙයක් නෑ ඉතින් ඔය කියන පාලකයෝ මොන වැඩේ පටන් ගත්තත් ආගම් ඉස්සරහට දාගෙන නේ කරන්නේ . ඒකයි .

    දැන් පැහැදිලි කරපං කෝ ලෝකේ ඉන්න සියලුම මනුෂ්‍යන්ට බලපාන පින පව කියන දේ , රටවල් කීපයක විතර අවුරුදු 2500කට කලින් ඉදන් පැතිරිලා තියන ආගමකට යටත් කරලා වර්ග කරන එකේ පදනම...

    කොටින්ම ඔය උබ කිව්වා "දානයන් අතරින් ඉහළම, ඉහළම, ඉහළම පින තමයි "සිව් දිගින් වඩින භික්ෂු සංඝයාට කුටි සෙනසුන් පූජා කිරීම" කියන එක ලෝකේ ඉන්න හැම මනුස්සයටම පොදු වෙන විදියට බලපාන පදනම මොකද්ද ??
    :lol: