Get Fit (No Gym) ගෙදර ඉඳන් අඟ හදමු

navodwickra

Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,044
    1,128
    113
    Leeds, UK
    ඒත් අඩුම විනාඩි විස්සක් වත් treadmill එකේ ඇවිදින එක හොඳයි. එතකොට ඇත්තටම බොඩි එක warm up වෙනවා. මම කලින් එහෙම තමයි කලේ. පස්සේ කාලේ අඩු නිසා විනාඩි 5-10 ක් විතර කරලා කෙලින්ම වේට්ස් වලට ගියා. පොඩ්ඩක් මහන්සි වුනාට මුල් ක්‍රමය තමයි හරි. ඒ කාලේ කිසිම injury එකක් වුනේ නැහැ.:cool:

    mama nam ehema karalama naha habai injure wealth naha. gaanata kalaa nam athi.
     

    jmzsl

    Well-known member
  • Apr 6, 2013
    5,108
    697
    113
    33
    kandy
    Warmup kiyanne pissek wage duwala hathi daana eka neme :lol: umbe muscle fibres tika activate kara ganna ona. Stretching thama hondama warmup eka lifting walata kalin. Ekai mama kiwwe mulinma podi barak daala muscle tika activate kara gaththata passe puluwan weight eka wadi karanna. mama malaawata duwala iwara wela weigh karala naha. Ona nam nam push ups 20 withara gahala gannawa rathwela enna :rofl:

    :D:yes::yes:
    Sira math legs dawasata witarak bicycle eka padinawa 3 min wage. anith dawas wala 1st exercise eke light weights reps 15-20k karanawa warm up wenna. dan awurudu 2k witara ohoma tama kare. tama awlak na :D
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,044
    1,128
    113
    Leeds, UK
    :D:yes::yes:
    Sira math legs dawasata witarak bicycle eka padinawa 3 min wage. anith dawas wala 1st exercise eke light weights reps 15-20k karanawa warm up wenna. dan awurudu 2k witara ohoma tama kare. tama awlak na :D

    mamath dan 2yrs withara ban ehema kisima injury ekak wela naha. GOdakma wadagath de thama form eka maintain karana eka. Deadlift & Squats hariyata kale nathnam ithin kondata badu
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,044
    1,128
    113
    Leeds, UK
    Na yako resistent training

    tikak speed eken kaloth Cardio thama :lol:

    what-do-you-do-for-exercise-i-lift-weights-what-do-you-do-for-cardio-i-lift-weights-faster-inception-leonardo-dicaprio.jpg
     

    ReNamed

    Banned
    Apr 1, 2012
    661
    65
    0
    Carolina Avenue Brownsville, TX
    ඕවා නොදැන කරලා ටිෂූ එකක් ගිහින් හරි දණහිසක වතුර පිරුනොත් හරි සදා අනාථයි
    එක එකා කරපුවා නොවහා ගිහින් ඕවා සම්භන්ධ ඩොකෙක් හම්බ වෙයල්ලා
     

    kat4ever

    Well-known member
  • Jun 22, 2007
    1,394
    425
    83
    අඩෝ ෆොටෝස් ආයෙත් දාපන්කෝ. දැන් පේන්නේ නෑ. කස්ටියගෙ කමෙන්ට්ස් දැකලා මොකක්ද මේ කියන වෙනස බලන්නම හිතුනා.
     

    tokkaputha

    Active member
  • Aug 28, 2015
    572
    194
    43
    මේ දවස් වල මගේ shoulder tissue එකක් damage වෙලා තියන්නේ. මම විනාඩි 10ක් විතර warm up කරලා weight lifting කරා. ඩොකා කිව්වේ ඒකලු හේතුව. අඩුම ගණනේ විනාඩි 30 ක් වත් warm up exercises කරලා වේට්ස් කරන්න ඕන කිව්වා. මට අත දිගටත් pain එක තියන නිසා MRI Scan එකක් කරලා බලන්න කිව්වා nerve එකක් touch වෙලාද කියල බලන්න. කොහොම හරි මාසයත් මාස තුනත් අතර කාලයක් රෙස්ට් කරන්න වෙයි කියල කිව්වා ආපහු පටන් ගන්න. අපරාදේ මචංලා දිගටම කරගෙන ආපු එක නැවතුනා.

    ඔන්න මම දැන් ආයේ ටික ටික exercise පටන් ගත්තා :D
     
    Last edited:

    VPS09

    Well-known member
  • Sep 13, 2014
    5,369
    615
    113
    maharagama
    ඕවා නොදැන කරලා ටිෂූ එකක් ගිහින් හරි දණහිසක වතුර පිරුනොත් හරි සදා අනාථයි
    එක එකා කරපුවා නොවහා ගිහින් ඕවා සම්භන්ධ ඩොකෙක් හම්බ වෙයල්ලා

    Thread ekama kawa.