අම්මපා කියහංහායි මචන්ලා, අදත් වැදගත් දෙයක්.
ඔන්න කියපු විදිහටම වැඩේ හරි. Porn හැදුවා කියල අැල්ලුවට වැරදි කාරයෙක් කියල කියන්ඩ නීති පොතේ එහෙම හුත්තක් නෑ කියල ඔප්පු වෙලා තියෙනවා. මරුම වැඩේ ගේම අදිනවා කියල තේරුම් ගත්ත පාර Tina baby කරපු කපල් එක නිකම්ම නිදහස් කරලා.
අායෙ ඉතින් අල්ලල මොන පකක්වත් කරන්ඩ බෑ, නිදහසේ තමන්ගෙ වැඩේ කරන්නයි තියෙන්නෙ. Court precedent එකක් නම් තාම නෑ නඩු ගිය නැති නිසා. හැබැයි සත පහක් වියදම් නොකරම වැඩේ 90% ක් ඉවර වෙච්ච එකත් හොඳයි.
2026 එහෙනම් දේශීය consensual porn කර්මාන්තයට හරිම ලස්සන අවුරුද්දක් වේවි. එ්ක ගැන ප්රශ්නයක් තියෙන අය කැමති නම් පාර්ලිමේන්තුවට ගිහින් පනතක් සම්මත කරලා එ්ක වැරැද්දක් කියල නීති පොතේ ලියන එකයි අැත්තෙ. එහෙම නොකර පොතේ නැති නීතියක් හිතින් මවාගෙන, පුකේ අමාරුවට අහිංසක මිනිස්සු ගෑනු අල්ලල තග දාපු අතීතය මෙතනින් සමාප්තයි.
එහෙනම් මෙතනින් එයාලගෙ අලුත්ම වීඩියෝ ටික බලන්න. කැමති නම්, support කරන්න කැමති නම් faphouse එකටත් subscribe වෙන්න. (එහෙම අත්යාවශ්ය නෑ, එයාලා සේරම free ත් දානවා)
කලින් ගොඩක් දෙනාට තිබ්බ ප්රශ්නය : HD / FHD නැති එකත් දැන් හරි. අලුත් වීඩියෝ ගොඩක් 1080p ම දාල තියෙනවා. මෙයාලා Editing අරවා මේවා වැඩිය නොකර full recording එකම upload කරල දාන නිසා ටිකක් දිගයි සහ අනවශ්ය boring කෑලිත් තියෙනවා. හැබැයි natural නිසා එ්කත් මරු.
https://xhamster.com/creators/tina-baby/newest
https://faphouse.com/models/tina-baby
අලුතෙන් වැඩක් පටන් ගන්න ඉන්න, 18 ට වැඩි, තමන්ගෙ කැමැත්තෙන් වැඩේ කරන අයටත් ඔන්න නීතියෙන් කිසිම අවුලක් නෑ දැන්. කෙල්ල තමන්ට විතරක් එවන එ්වා ලීක් කරන, VIP කියල illegal / revenge porn විකුණන පොන්න සංස්කෘතිය වෙනුවට කැමති හැමෝම තමන්ගෙ කැමැත්තෙන් porn හදන, එ්වා කැමැත්තෙන්ම සල්ලි දීලා අරන් බලන, හදන අයටයි බලන අයටයි දෙපිරිසටම වැඩක් වෙන, ලස්සන සංස්කෘතියක් හදන්න වචනෙකින් හරි සහයෝගය දෙන හැමෝටම ස්තූතියි.
Indrajith out.![]()
නාන මොකෝ ට්රැක් මාරු කරල? කලින්නම් කිව්වෙ අන්දරේ පට්ට චරිතයක් කියලනෙ..මුගෙ high iq කියලා තියෙන්නෙ ගැනු ගැනයි, කෙ අරින එවායි විතරයි, මෙව දාල දාල හෙන අප්පිරියාම character එකක්

Gave the benefit of the doubt.නාන මොකෝ ට්රැක් මාරු කරල? කලින්නම් කිව්වෙ අන්දරේ පට්ට චරිතයක් කියලනෙ..![]()