Stripchat එකේ ඉන්න 2005 හේ ලස්සනම නංගි බබාගෙ මූණ බලාගෙන සැපක් ගන්න කැමති අය එන්ඩෝ. $180 - 30 minutes (ඩොලර් නැති අයට රුපියලුත් පුළුවන්) 😍😍

Aiden Pearce

Well-known member
  • Aug 4, 2025
    1,188
    1,941
    113
    සිරාවටම බන්, බලපන් මූ මෙතනම මේ කොහෙද යන බඩුවක් වෙනුවෙන් කාලෙ කාගෙන ලියන හෑලි. අඩුම එකෙක්වත් මේ ගෑනිගෙ කැම්ශෝ ගැන Interest එකක් පෙන්නල තියනවද? හරිනම් ඔය ගෑනි මූට අඩුම ඔය හම්බ වෙන ගානෙන් බාගයක්වත් ගෙවන්න ඕනෙ මේ කන කට්ටට.

    එක අතකට පවු ඉතින් ජීවත් වෙන්නනෙ මේ ඔක්කොම කරන්නෙ මුන්. :-(
    බඩුවගෙ මූන්වත් දැකල නැතුව ඇති @IndrajithGamage විකුණන හැම කෑල්ලකටම කීයද කමිශන් එක
     
    • Haha
    Reactions: wpril5

    thisNameIsForElakiri

    Well-known member
  • Sep 2, 2017
    9,654
    10,232
    113
    ඕයි එකිව නෝන්ඩි කරල බිස්නස් කඩන්න එපා! දැන් ඕකිව දැක්කත් මතක් වෙන්නෙ මේකෙ ත්‍රෙඩ් දාල චාටර් වෙච්ච සීන් එක
     
    • Haha
    Reactions: wpril5

    Grand_Canyons

    Well-known member
  • Jul 18, 2022
    364
    473
    63
    මු බිස්නස් පහක් ගෙනත් දුන්නොත් අල්ලලා බලන්න දෙනවා කියන්න ඇති ඉතින් ලහි ලහියේ මේකේ දැම්මා ගු නෑවා ගියා නැවත high iq ත්‍රෙඩ් එකක් අරන් එයි ඉතින් සතියකින් වගේ ❤️
     

    Bimmer

    Well-known member
  • Dec 27, 2023
    2,182
    3,142
    113
    සිරාවටම බන්, බලපන් මූ මෙතනම මේ කොහෙද යන බඩුවක් වෙනුවෙන් කාලෙ කාගෙන ලියන හෑලි. අඩුම එකෙක්වත් මේ ගෑනිගෙ කැම්ශෝ ගැන Interest එකක් පෙන්නල තියනවද? හරිනම් ඔය ගෑනි මූට අඩුම ඔය හම්බ වෙන ගානෙන් බාගයක්වත් ගෙවන්න ඕනෙ මේ කන කට්ටට.

    එක අතකට පවු ඉතින් ජීවත් වෙන්නනෙ මේ ඔක්කොම කරන්නෙ මුන්. :-(
    Bath tikak kannane me okkoma
     
    • Haha
    Reactions: wpril5

    SpaceX

    Well-known member
  • Dec 14, 2017
    4,664
    5,210
    113
    එච්චර පුකේ අමාරුවක් නෑ අන්දරේ.
     

    Aiden Pearce

    Well-known member
  • Aug 4, 2025
    1,188
    1,941
    113

    ඔය කලු හොබර හුත්ත බලන්න $180 per 30 minutes 🥴 🖕

    @IndrajithGamage තොගේ ඔය ගූ බඩුවට $180ක් දෙන්නෙ නෑ $100 GTA VI එක අරගෙන තියෙන්නෙ release උනාම ගහන්න 😅😅😅 රෙන එක විකුණං කන ගූ බඩු වලට $180 ක්‍රෑහ් තූහ්

    ඉංජ්‍රසිරි - In The Jeep

    මෙම පුද්ගලයාට ඇඩ්වටයිසින් දෙන්න එපා මූ බ්‍රෑන්ඩ් එක හානව

    දෙන්න එපා
    ------ Post added on Jul 3, 2026 at 9:51 AM
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,922
    2
    15,666
    113
    දැන් නම් අ‍ැති වගේ යකෝ. 😋😋 මගෙ ජීවිතේට හිතුවෙ නෑ මේක මෙච්චර hit වෙයි කියල. තව ටිකක් හිතල බලන්න ඕන. කිරියෙන් සෑහෙන බිස්නස් ටිකක් කරගන්න පුළුවන් පාටයි නෙ.
     
    • Haha
    Reactions: fromhome89

    192.168.o.21

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    3,062
    4,628
    113
    රු 60,000කට අඩුම 6 වතාවක් විතර ස්පා ගිහිල්ල හොදට කුක්කුවක් එහෙම මිරිකලා අතේ ගස්සගෙන එන්ඩ පුලුවන්, ස්ක්‍රීන් එකක් දිහා බලන් අතේ ගහනවට වඩා, පික් මී එකක් හරි දාගෙන යන්ඩ පුලුවන් හැබැයි ස්පා එකටම බෑග් එකක් කරේ දාන් පයින් ගාටන්නෙ නැතුව
     

    Aiden Pearce

    Well-known member
  • Aug 4, 2025
    1,188
    1,941
    113
    දැන් නම් අ‍ැති වගේ යකෝ. 😋😋 මගෙ ජීවිතේට හිතුවෙ නෑ මේක මෙච්චර hit වෙයි කියල. තව ටිකක් හිතල බලන්න ඕන. කිරියෙන් සෑහෙන බිස්නස් ටිකක් කරගන්න පුළුවන් පාටයි නෙ.
    දැන් සේල්ස් උඩ ගිහිල්ලද 😅
     
    • Haha
    Reactions: wpril5