ඌට තිබ්බේ ඩිරෙක්ට් තැන්පත් කරන්න.. වෙන එකෙක් සුද්දට කලින් තැන්පත් කරලද දන් නෑ?
tinto brass Well-known member Dec 25, 2014 4,617 6,164 113 Jul 8, 2026 #21 ඌට තිබ්බේ ඩිරෙක්ට් තැන්පත් කරන්න.. වෙන එකෙක් සුද්දට කලින් තැන්පත් කරලද දන් නෑ?
E ekpeters Well-known member Nov 18, 2024 985 537 93 Jul 8, 2026 #22 මම හිතුවේ Surrogacy එකකදී rent a womb වගේ seen එකක් නිසා අනිත් ගෑනු කෙනා එක්ක intercourse කරල pregnant වෙනවා කියලා.. Chori Chori chupke chupke film එකෙත එහෙමනේ වෙන්නේ...
මම හිතුවේ Surrogacy එකකදී rent a womb වගේ seen එකක් නිසා අනිත් ගෑනු කෙනා එක්ක intercourse කරල pregnant වෙනවා කියලා.. Chori Chori chupke chupke film එකෙත එහෙමනේ වෙන්නේ...
nvhcc89 Well-known member Feb 8, 2011 19,379 5,821 113 ගෙදර/බෝඩිමේ Jul 8, 2026 #23 Ado lankawe ivf karana ewun success rate eka wadi karaganna ambanaka kalala deposit karanawa kiyala danna dokek kiwwa, oya news wala niwun podi ewwo 5,6 labenne e wage scene godak... Paw wade ban, e minissu dennath paw, podi unuth paw. Reactions: windows_ubuntu
Ado lankawe ivf karana ewun success rate eka wadi karaganna ambanaka kalala deposit karanawa kiyala danna dokek kiwwa, oya news wala niwun podi ewwo 5,6 labenne e wage scene godak... Paw wade ban, e minissu dennath paw, podi unuth paw.