ලන්කාවෙ විකෘති මානසික LGBTQ ලෙඩ්ඩු

Nidarshana_k

Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,811
    1
    51,716
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    image.png


    image.png




     

    Besamaayam

    Well-known member
  • Jan 10, 2026
    2,060
    3,101
    113
    43
    Wakanda
    Apo na bn. Mage yaluwo innawa Gay.
    Habai me wage un pennanna ba. muta nm mn gahanwa kohedi hari ahuwunoth
    අඩෝ උබ කොල්ලො ගහනව කියල තේරිල තිබුන දැන් කන්පර්ම්
    @Candid-B මූගෙ තන් තියෙනවද දන්නෑ අනුරාධට වගේ
     
    • Wow
    Reactions: Candid-B

    batmanTES

    Well-known member
  • Feb 10, 2018
    1,333
    1,714
    113
    Gotham City 👁
    පව් මේ මිනිස්සු ඔක මානයික ලේඩක් නෙවේයි brain එකට hardware වෙලා තියෙන විදිහ අනුකම්පා කරන්න ඉගෙන ගන්න, අනික ඉංදියාවේ මතයක් තියෙනවා මේ අයට අපහස කරදර කරන අයට සප වෙනවා කියලත් (ඉංදියාවේ පාරවල් වල වහන වලට එහෙම නගිනවා සල්ලි දීලා යවා ගන්නවා අර මතය නිසා)
     
    Last edited:
    • Sad
    Reactions: Nidarshana_k

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,273
    1
    61,702
    113
    Mother Earth
    අඩෝ උබ කොල්ලො ගහනව කියල තේරිල තිබුන දැන් කන්පර්ම්
    @Candid-B මූගෙ තන් තියෙනවද දන්නෑ අනුරාධට වගේ
    මම හිතන්නෙ අනුරාධ බ්‍රා එකක් අඳනව ඇති බයික් එකේ යනකොට කුක්කු හෙල්ලෙන නිසා. 🤷‍♂️
     
    • Haha
    Reactions: Nidarshana_k

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,988
    40,880
    113
    ගේ ලෙස්බියන් බයි අයට වඩා සමාජයට වැඩියෙන්ම කැපී පෙන්නෙ ක්‍රොස් ඩ්‍රෙස් කරන පොන්නයො. ඒකෙනුත් ඇතුලෙ සොකඩ තියන් මූනේ මේකප් පුරවගෙන සාරි ගවුම් අඳින පොන්නයො වැඩියි
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,619
    75,560
    113

    මෙ වගෙ ගොබ්බ වේසිගෙ පුතාල නිසා තමා බන් ඔය original LGT සෙට් එකට කෙල උනෙ. දැන් වගේ උන් බලපන්, ගේ උනාට ආස්‍රය කරන්න පුලුවන් උන්නෙ බන්. ඒකට මේ පොන්නයෝ මුලු සීන් එකම අප්පිරියා කරනවනෙ.
     
    • Sad
    Reactions: Nidarshana_k

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,811
    1
    51,716
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    ඉංදියාවේ පාරවල් වල වහන වලට එහෙම නගිනවා සල්ලි දීලා යවා ගන්නවා අර මතය නිසා)
    අන්න උන් දැන් කෝච්චි වලත් නගිනවා.නැගලා හැමෝගෙන්ම කප්පන් ගන්නවා අත දික් කරලා.නොදුන්නොත් උන් සෙට් එක එකතු වෙලා ගහනවා.ඉන්දියාවට හෙන සාපයක් වෙලා තියෙන්නෙ ඔකුන්. අනුකම්පා කරන්න පුළුවන් පාඩුවෙ ඉන්නවනම් බන්.පට්ටම හිසරදයක් වෙලා තියෙන්නෙ. FB Account 3 ක් තියෙනව .එකකින් බ්ලොක් කරත් අනික් ඒවටත් කොහෙන් හරි මතු වෙනව
    ube yaluwath me group ekatama thama aythi
    Hehe මන් ඌටත් පෙන්නුව ඌටත් මුන්ව පේන්න බෑලු.Gay උනාට Decent පිට ඉන්න උන් ඉන්නව බන්.
    උබට මතකද අර කෙල්ලො දෙන්නෙක් කසාද බැන්දා ලන්කාවේ.එකෙක් කොල්ලෙක් වගේ රැවුලත් වවල ඉන්නෙ.හැබැයි කෙල්ලෙක්. අන්න උන් දෙන්නත් මේ වගෙ ගොන්. Media වලට පේන්න පට්ට Decent පිට ඉන්නව.හැබැයි දෙන්නම කුඩු ගහනවා. පාරෙ යනකොට යන්නෙ Jbl එකක් දාගෙන.උන් මෙහේ කිටටුව ඉන්නෙ. පට්ට අප්‍රසන්නයි
     
    • Like
    Reactions: lima20