මම දැනට අයිටි ඉන්ඩස්ටි එකෙ පොඩි එකෙක්. මම මගෙ වයසට හ්
සෑහෙන විදිහට පඩියකුත් හම්බෙනවා. මෙකයි බන් කතාව. මම ගොඩක් ප්රෙශර් එකෙ ඉන්නෙ. ඇත්තටම සල්ලිම නෙමෙ බන් ජීවිතෙ මට විසි පහක්වත් නෑ. අපි ඉන්න ලන්කාවෙ අයිටි ඉන්ඩස්ට්රි එක පට්ටම ටොක්සික්. එසී දාලා ලක්සරි විදිහට කම්පැනි තිබ්බට මුන් අපිට අතාරින ප්රෙශර් එක කියලා ඉවර කරන්න බෑබන්. මම වැඩකරන්නෙ ලන්කාවෙ මුල් තුනෙ තියෙන කම්පැනි එකක කිව්වොත් හරි.මට මගෙ අනාගතෙ පැහැදිලි නැති නිසාකෙල්ල්ලෙක් ට ලව් කරලා කසාද බදින්නත් බැ. මම හරි ආසයි රජයෙ ගුරු වුර්තියට. එත් බන් සල්ලි.
සෑහෙන විදිහට පඩියකුත් හම්බෙනවා. මෙකයි බන් කතාව. මම ගොඩක් ප්රෙශර් එකෙ ඉන්නෙ. ඇත්තටම සල්ලිම නෙමෙ බන් ජීවිතෙ මට විසි පහක්වත් නෑ. අපි ඉන්න ලන්කාවෙ අයිටි ඉන්ඩස්ට්රි එක පට්ටම ටොක්සික්. එසී දාලා ලක්සරි විදිහට කම්පැනි තිබ්බට මුන් අපිට අතාරින ප්රෙශර් එක කියලා ඉවර කරන්න බෑබන්. මම වැඩකරන්නෙ ලන්කාවෙ මුල් තුනෙ තියෙන කම්පැනි එකක කිව්වොත් හරි.මට මගෙ අනාගතෙ පැහැදිලි නැති නිසාකෙල්ල්ලෙක් ට ලව් කරලා කසාද බදින්නත් බැ. මම හරි ආසයි රජයෙ ගුරු වුර්තියට. එත් බන් සල්ලි.
මන් ඉස්සර ලංකාවේ වැඩ කරද්දී අපේ ආකිය එහෙම එකෙක් solution එකක් අහපුවම කොහෙටවත් නැති Stack overflow ලින්ක් එකක් එවනවා හැබැයි deadline වලට කැරි pressure දෙනවා
