අමු ගූ චරිතේ උනාට එල් නිනෝ ගැන ඉන්ද්‍රයා කියපු එක ඇත්ත වගේ නේද? 🤔🤔

Yudewwa

Well-known member
  • Oct 8, 2023
    4,356
    6,067
    113
    වේසිගෙ පුතා හෙට හෑල්ලක් දාවි සුනාමියක් වගේ.
     

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    මටනම් powercut අවුලක් නෑ කාලයක් තිස්සෙ inverter එක ගහන් හිටපු නිසා. දැන් තියෙන්නෙ ලිඳ සුද්ද කරලා රෙඩි වෙන එක විතරයි. උඹලත් ඒ ටික බලපන්. ඒ ඇරෙන්න කෑම බීම හිඟ උනොත් ගනන් වැඩිවෙයි. ඒකට ඉතින් ආර්තික පැත්තෙන් හිතපන්.
    මොකක්ද වෙලා තියෙන්නේ මචං
     

    vito

    Well-known member
  • May 5, 2008
    10,969
    1
    12,312
    113
    අදාළ නෑ නේ
    ලාබෙට නම් නෑ.. ඇඩ් එකක් නෙමේ දැම්මෙ මම..


    Electricity අවුලක් නම් අනිවා වෙනව. 450MW වගේ loss වෙයි කියල හිතන්නෙ
    ------ Post added on Aug 1, 2026 at 2:17 PM


    පුලුවන් මචං.. inspection එකක් දාල හරිම යන solution එක කියන්න පුලුවන් වෙයි
    ------ Post added on Aug 1, 2026 at 2:19 PM
    me dawas wala hybrid with battery 5kw with 5kwh wage keeyak withara wenawada ban?
    monawada hoda inverter (lankaawe support thiyana warranty arawa mewa case walata)?
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,987
    18,904
    113
    me dawas wala hybrid with battery 5kw with 5kwh wage keeyak withara wenawada ban?
    monawada hoda inverter (lankaawe support thiyana warranty arawa mewa case walata)?
    around 1.5M mchn. Mama nam recommend karanne sungrow. Goodwe th hodai..
     
    • Like
    Reactions: vito

    vito

    Well-known member
  • May 5, 2008
    10,969
    1
    12,312
    113
    අදාළ නෑ නේ
    around 1.5M mchn. Mama nam recommend karanne sungrow. Goodwe th hodai..
    solis eka hodaida ban. man katha karape dennekgen ekek goodwe quote kara anith eka solis.
    dekema review nam shape, habai man danna porak kiyanawa goodwe case thiyanwa kiyala lightning hari monawa hari unstable unaama restart wela enna welaawa yanawa kiyala
    mehema scene ekak ahala thiyanawada?
     
    • Like
    Reactions: Tricle_Buwa

    Besamaayam

    Well-known member
  • Jan 10, 2026
    2,062
    3,109
    113
    43
    Wakanda
    ඌ උබට වැඩිය වැදගත් පොන්නයො.
    ඌ අම්ම දිහා බලන් අතේ ගහන්නෙ නෑ. මේකෙ ඉන්සෙස්ට් ප්රමෝට් කරන්නෙ නෑ