oke athule 25 yrs iddi uu wenama aluth aparada tikak purudu wela, criminal network ekak hadan eliyata enne..
samaharavita htyata wada darunu ekek eliyata enne.
e wage unwa 25yrs eliyata dana eka hari ynne ne. ekko nodaama inna one. ekko death penalty denna one.
OR
anith eka uu criminal kenek novee, honda ekek unath;
uuge career ekak build karaganna puluwan kale iwarai. uuge honda wayasa pahu wela, uuge generation eke un godak dura ghilla, (kohomath hire indala awa kiwwama minissu uuwa maga aree), marry karannath be assets, income, place to live nathuwa. uuwa anatha wenawa. so hire iddi thibba contacts walin criminal wedaka thamai karanna danne,purudu wenne.
me situation eka
Shawshank Redemption film eke pennala thiyenawa.