???
starcred007 Well-known member Jul 4, 2020 1,801 2 2,072 113 On a Cloud Aug 27, 2026 #5 Dialing #132# Reactions: revox
revox Well-known member Apr 10, 2010 5,132 2 2,528 113 කොළොංපුරේ Aug 27, 2026 #6 starcred007 said: Dialing #132# Click to expand... "Emergency Calls Only" කියල වෑටෙනවා
StealthySeeker Well-known member Mar 15, 2024 2,442 3,143 113 Aug 27, 2026 #7 revox said: "Emergency Calls Only" කියල වෑටෙනවා Click to expand... Ekko signal ne, nattan sim eka cancelled. ain karala thama godak welawata Dan sim ekakata call ekk arn balapnko, number eka hoya gann puluwanne Reactions: revox
revox said: "Emergency Calls Only" කියල වෑටෙනවා Click to expand... Ekko signal ne, nattan sim eka cancelled. ain karala thama godak welawata Dan sim ekakata call ekk arn balapnko, number eka hoya gann puluwanne
starcred007 Well-known member Jul 4, 2020 1,801 2 2,072 113 On a Cloud Aug 27, 2026 #8 revox said: "Emergency Calls Only" කියල වෑටෙනවා Click to expand... එහෙනම් සිම් එක කැන්සල් කරලා වගේ මචං Reactions: revox
revox said: "Emergency Calls Only" කියල වෑටෙනවා Click to expand... එහෙනම් සිම් එක කැන්සල් කරලා වගේ මචං
nooby Well-known member Mar 25, 2018 4,263 2,448 113 Srilanka Aug 27, 2026 #10 revox said: "Emergency Calls Only" කියල වෑටෙනවා Click to expand... ඒ කියන්නේ සිම් එක කැංසල් කරලා.
revox Well-known member Apr 10, 2010 5,132 2 2,528 113 කොළොංපුරේ Aug 29, 2026 #11 හ්ම්ම්ම්ම්...........