බුවා ලඟදි ගාලු කොටුවෙ renovate කරපු උගෙ ගෙදර පෙන්නපු එකේ අපේ පක්කු ගිහින් උගෙ accent එකට බැනලා තිබ්බ. මොකක්ද බන් අපේ ලොස් පොන්නයන්ට ඌත් එක්ක තියෙන තරහ? මටනම් ඌ පට්ට ඩයල් එකක්. හොඳ personality එකක් තියෙන, බැඳලා හොඳට ඉන්න, නාන්න සල්ලි තියෙන, play කරන කාලේ අපිට ජීවිත කාලෙටම තියෙන මතක දීපු සුපිරි බුවෙක්.
අපේ උන්ගෙ ඉරිසියාවද බන්? අපේ උන්ට කඩ්ඩ කතා කරන උන් ඇලර්ජික්ද?
අපේ උන්ගෙ ඉරිසියාවද බන්? අපේ උන්ට කඩ්ඩ කතා කරන උන් ඇලර්ජික්ද?
