අපුල්ලන්න ඕන ගූ ගොඩක් කන ඩෝබියොන්ට හෙන ගහන්න ඕනා 🤬🤬

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,707
    113
    පිලිකා එන්නතේ නම ගහලා නෑ. ඩෝබී වේසිගෙ පුතාල කියනවාන් ආපු පෙට්ටියෙ ගහපු නිසා අවුලක් නෑ කියලා, දණහිස්ස පොන්නයා කියනවා එහෙම බැ, චීනෙට ගෙනියලා ලේබල් ගහලා ගේන්න ඕන කියලා. චීනෙට ගියාම තව මාස 2 3ක්වත් යනවා බෙහෙත එන්න.
    දැන් කියනවා ආන්ඩුවෙ සල්ලිවලින් මේ එන්නත පුද්ගලික තැන්වලින් අරන් ගහන්න කිව්වලු. ඉස්සර කිව්වෙ පුද්ගලික බෙහෙත් මාෆියාව කියලා. දැන් එකම වැඩේ කරන්න සල්ලි දෙපාරක් වියදම් කරනවා.:angry::angry:

    කෙහෙලිය වගෙ කාලකන්නින්ට බනින්න කට ඇරුන ඩෝබි වේසිගෙ පුතාලගෙ කටවල්වල ගූ හිරවෙලා ඇති මේවට කතා කරන්න බැරි වෙන්න. 🤭 🤭

     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,763
    28,898
    113
    මාලිමා JVP ඩෝබියෝ කියන්නේ අනාථම ජීවිත. ඉස්සර ආණ්ඩු කාලේ කොහොමත් සිද්ධ වෙච්ච දේවල් එදිනෙදා ආණ්ඩුවකින් කෙරෙන වැඩ ඉතිහාසයේ පලමු වතාවට උන ආශ්චර්ය වගේ හෑලි ලියනවා පච කොටාට වැඩ බැරි නිසා . මන් දැක්ක රේල් පිලි ලංකාවට ගෙනාවා කියලත් හෑලි ලියනවා. :lol:
    QNxPVYG.jpeg

    PaAGNGe.jpeg

     

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,841
    15,136
    113
    35
    Spain
    මම අපේ තාත්තාට විදින්න ඉන්සියුලින් ගත්ත. එකෙත් ලේබල නැහැ බන්. කලින් ගත්තු ඒවායේ ලේබල් තිබුන. දැන් නැහැ. මුන්ලෝකේ කොහෙන් මේවා අරන් එනවද දන්නේ නැහැ.
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,912
    26,442
    113
    මම අපේ තාත්තාට විදින්න ඉන්සියුලින් ගත්ත. එකෙත් ලේබල නැහැ බන්. කලින් ගත්තු ඒවායේ ලේබල් තිබුන. දැන් නැහැ. මුන්ලෝකේ කොහෙන් මේවා අරන් එනවද දන්නේ නැහැ.
    Uba mokakda gaththa brand eka? Mixtard thawama enawane, godak pharmacy wala thiyenwa. Wosulin kiyala indian ekakuth enwa
     
    • Like
    Reactions: Inigo Montoya

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,087
    113
    ulan bator
    පිලිකා එන්නතේ නම ගහලා නෑ. ඩෝබී වේසිගෙ පුතාල කියනවාන් ආපු පෙට්ටියෙ ගහපු නිසා අවුලක් නෑ කියලා, දණහිස්ස පොන්නයා කියනවා එහෙම බැ, චීනෙට ගෙනියලා ලේබල් ගහලා ගේන්න ඕන කියලා. චීනෙට ගියාම තව මාස 2 3ක්වත් යනවා බෙහෙත එන්න.
    දැන් කියනවා ආන්ඩුවෙ සල්ලිවලින් මේ එන්නත පුද්ගලික තැන්වලින් අරන් ගහන්න කිව්වලු. ඉස්සර කිව්වෙ පුද්ගලික බෙහෙත් මාෆියාව කියලා. දැන් එකම වැඩේ කරන්න සල්ලි දෙපාරක් වියදම් කරනවා.:angry::angry:

    කෙහෙලිය වගෙ කාලකන්නින්ට බනින්න කට ඇරුන ඩෝබි වේසිගෙ පුතාලගෙ කටවල්වල ගූ හිරවෙලා ඇති මේවට කතා කරන්න බැරි වෙන්න. 🤭 🤭


    xi ji pin ta kiyala puka palawagana wage yanne!