අඩෝ ඕක පිරමිඩ කියන්නමත් බෑ . උන් class fee නේ ගන්නේ. :rofl: කැරි කපටි ඉන්නේ.
dilann Well-known member Jul 6, 2018 68,019 167,860 113 එකමත් එක රටක Jul 6, 2024 #21 අඩෝ ඕක පිරමිඩ කියන්නමත් බෑ . උන් class fee නේ ගන්නේ. කැරි කපටි ඉන්නේ. Reactions: shenat
ewijesekara Well-known member Mar 10, 2017 4,148 7,152 113 Back Bay-Beacon Hill, Boston Aug 21, 2024 #23 tharakaf said: ඔය ඉන්නෙ fb එකේ "අපි මාලිමාවෙ" කියලා හැමිනෙන සෙට් එක. ලංකාව ෆින්ලන්තේ කරන්න ලපය දෙන ටොක්ස් වලට රැවටෙන උන් ඕවට අහුනොවී ඉඳීවිද? Click to expand...
tharakaf said: ඔය ඉන්නෙ fb එකේ "අපි මාලිමාවෙ" කියලා හැමිනෙන සෙට් එක. ලංකාව ෆින්ලන්තේ කරන්න ලපය දෙන ටොක්ස් වලට රැවටෙන උන් ඕවට අහුනොවී ඉඳීවිද? Click to expand...
Dr.Sheldon_Suprakata Well-known member Feb 7, 2018 5,710 1 14,277 113 Aug 21, 2024 #24 කලින් ITN එකේ පොරක් ඇවිල්ලා බර ගානක් කැඩුව නේද මේ වගේ?