ඉස්කෝලෙ ටීච එක්ක ආතල් අරන් තියෙනවද?

Nidarshana_k

Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,864
    1
    51,833
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    ඉස්කෝලෙ ඉවර වුණාට පස්සෙ දොරවල් වහන වැඩේ මට තමා බාර දීල තිබුණෙ
    කොල්ලන්ගෙ ටොයිලට් අස්සෙ කෙල්ලන්ගෙ ජන්ගි තියෙනව ඉස්සර. ඉස්කොලේ තිබ්බෙ වැල්ල අයිනෙ. වැල්ලෙ උන් කෑලි උස්සන් පනින්නෙ ඉස්කොලෙ ටොයිලට් අස්සට 🤣 අහවල් වැඩෙ කරන් ජගිය දාල යන්නෙ
     

    Chimpanzee Putha

    Well-known member
  • Mar 31, 2023
    7,691
    15,039
    113
    Milagiriya
    A/L kale awa aluthen miss kenek commerce kare man. Mmmmmmmmmmmmmm..... School bus eke yaddi e miss mage lagin wadi wela giye kipa dawasakma. Dawasak kiwwa eya dawalta nikan inne padam tika balaganna eyage gedara enna kiyala. Man giya........... :lol:
    What Happened Peytonlist GIF by Paramount+
     
    • Haha
    Reactions: elakiriaddict

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,637
    7,702
    113
    පච අනුර කියන පච වලට රැවටෙන මි හරකෙක් මගේ පෝස්ට් එක කොට් කරගෙන පුක දෙනවා 👌
    මරු කෙනා කියන්නෙ
     

    Amew

    Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    ගහපු එකෙක්ව දන්නවා. ඉස්කෝලේ සෑහෙන්න ප්‍රසිද්ධ උනා සීන් එක. Affair එකක්. Husband නැති උන teacher කෙනෙක් එක්ක.
     
    • Wow
    Reactions: elakiriaddict

    slsal

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    3,737
    3,064
    113
    7 වසරෙදි මිස් කෙනෙක්ට ගැහුවා පොන්නයෝ.මිස් ඇඩුවා.තට්ටේ තියන සර් කෙනෙක් ඇවිත් පුකට දන්නා වේවැලෙන් ඉදගන්නවත් බැරි වෙන්න.
    mata nam 8 wasaredi mis kenek gahuwa yandama,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, .....................................................................................................................badu nemei bun chu chu

    :shocked:
     

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,308
    2,931
    113
    A/L kale awa aluthen miss kenek commerce kare man. Mmmmmmmmmmmmmm..... School bus eke yaddi e miss mage lagin wadi wela giye kipa dawasakma. Dawasak kiwwa eya dawalta nikan inne padam tika balaganna eyage gedara enna kiyala. Man giya........... :lol:
    IIthin A/L pass unada?