එන්ජින් නම්බර් එක වෙනස් පොත එක්ක බලනකොට

sha_nisha

Junior member
  • Jan 14, 2009
    564
    24
    18
    oya tiyenne engine modal code eka (ex - 4DR5 / 4D56/ 2C) ituru tika tamai wadila natte.. umba check karaamat ehema nam DMT mistake ekak.. aulak naha ban ehenam.. Cahassi number ok nam baya wenna epa.:):):):)
    mata salli illanna be ban..mae minissu harima hodai..meka kiwwoth un salli denawa ban ekenma...mama finance ekata damma un approve kaloth gannawa:dull:
     

    sha_nisha

    Junior member
  • Jan 14, 2009
    564
    24
    18
    machanla bump deep reply karapu okkotama hugaaaaaaaaaaaaaaaaak sthuuthi..
    mama rmv call kara ..ehen kiwwa issara wahana reg karanakota wahane engine eke mul anka 4 witharai daane kiyala..dan thama ban hitha nidahas:yes::yes: