කිසිම ලාභයක් නැතුව ඇග පෙන්නන්නෙ ඇයි?

192.168.o.21

Well-known member
  • Sep 22, 2024
    3,064
    4,634
    113
    මේකි ගැන මට ටික කාලෙක ඉදන් තිබ්බ ප්‍රශ්නයක් මේක, modeling, actress වගෙ දෙයක් කරන්නෙත් නෑ. ඒකෙ marketing හදාගන්න ඕනි නෑ.. දන්න තරමින් වේසකමේ යන්නෙ නෑ.. OF na Alua නෑ.. මිනිහෙක් අල්ලගන්න ඕනිත් නෑ දැනට හොද අත්තක් අල්ලගෙන නේ ඉන්නෙ... අපි දන්නෙ නැතුව escort වත් යනවදැ? comment delete කරලා හරි ඇග පෙන්නගන්න තියෙන ආසාවද තිය්න්නෙ? just attention whoreing out??
     
    • Love
    Reactions: wissnshaftler

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,674
    75,747
    113
    මේකි ගැන මට ටික කාලෙක ඉදන් තිබ්බ ප්‍රශ්නයක් මේක, modeling, actress වගෙ දෙයක් කරන්නෙත් නෑ. ඒකෙ marketing හදාගන්න ඕනි නෑ.. දන්න තරමින් වේසකමේ යන්නෙ නෑ.. OF na Alua නෑ.. මිනිහෙක් අල්ලගන්න ඕනිත් නෑ දැනට හොද අත්තක් අල්ලගෙන නේ ඉන්නෙ... අපි දන්නෙ නැතුව escort වත් යනවදැ? comment delete කරලා හරි ඇග පෙන්නගන්න තියෙන ආසාවද තිය්න්නෙ? just attention whoreing out??

    උන්ගෙ ජීවිතේ පට්ට හිස්, ඔය validation එක හොයනවා අපෙන්. කොටින්ම ඔය ගෑනි තව කිලො 2 3ක් දාපු ගමන් මිනිහත් පිට යනවා මොකද උන්ගෙ ඇඟ ඇරෙන්න ගන්න දෙයක් නැති නිසා :yes: :yes:
     

    gihand4r

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,586
    4,001
    113
    Lanka
    මේකි ගැන මට ටික කාලෙක ඉදන් තිබ්බ ප්‍රශ්නයක් මේක, modeling, actress වගෙ දෙයක් කරන්නෙත් නෑ. ඒකෙ marketing හදාගන්න ඕනි නෑ.. දන්න තරමින් වේසකමේ යන්නෙ නෑ.. OF na Alua නෑ.. මිනිහෙක් අල්ලගන්න ඕනිත් නෑ දැනට හොද අත්තක් අල්ලගෙන නේ ඉන්නෙ... අපි දන්නෙ නැතුව escort වත් යනවදැ? comment delete කරලා හරි ඇග පෙන්නගන්න තියෙන ආසාවද තිය්න්නෙ? just attention whoreing out??

    mea normal dress ekak ne yako. oke koheda aga penne. anika kello kohomath aasai lassanata penna photo danna. aga pennana scn ekama neme. eka tma itin. attention