අපෝ ඔච්චර දෙයක් කරන්න ඕනද කෙල්ලෙක් දාගන්න
muge e wage weda thama ban thiyenne kohomathMe game eka wedak ne. Ponna wedak wagee. Kellekge dukakin sepak ganna hadana eka . game 2 dapan...
Kellek oya complaint eka kalaanam thamai case eka. Othana scene ekey kellek gaavilavath na. Ithin policiya action ganida danna. 'Allapu' ekaata honda publicity.Respect!![]()
Ane podi ekkoo wala katha kiyawanna tharam molak ne ...ubata wal katha liyanna , kiyawanna ona nam @amazsin search karapan