කොත්තුවක් කෑවෙ නෑ අවුරුදු එකහමාරකින් විතර

Besamaayam

Well-known member
  • Jan 10, 2026
    2,096
    3,129
    113
    43
    Wakanda
    කොහෙ තියෙන සල්ලියක්ද ඕවට
    කොත්තු ජරාව KFC pizza වස කියල පොයියක් කෙලගෙන ඉන්නව. පඩි දවසට තමයි කුකුල්මස් කෑල්ලක් එක්ක බත්ටිකක් කන්නෙ.

    මේං ඒකට ජීවිතේට රස්සාවක් නොකරපු එකෙක් ගෙවන සැප ජීවිත
    images


    දවලුත් එක බැල්ලිගෙ පුතෙක් මයින රට සංවර්ධනය කරපු විදිහ ගෑන මේකෙ හෑල්ලක් දාල. මයිනගෙ ගූ කාපල්ල වේසිගෙපුත්තු
     

    pazzy12

    Well-known member
  • Feb 16, 2011
    5,585
    6,903
    113
    Gedara
    ඇයි උබේ ටිකට් එකෙන් ඇදිච්ච කෝටි ගානෙ සල්ලි ටික කෝ
     
    • Like
    Reactions: Besamaayam

    Dr Vishmi

    Well-known member
  • Apr 28, 2025
    656
    615
    93
    29
    SL
    කොත්තු KFC කෑමද බං. රට ගියාම තමා තේරෙන්නෙ එළවලු ටිකක් එක්ක බත් කන්න පිං කරන්න ඕනෙ කියල. බත් කන ප්‍රමාණය අඩු කරලා එළවලු ටිකක් වැඩි පුර කාපං පුළුවන් නං.
     
    • Like
    Reactions: Besamaayam

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,465
    47,540
    113
    කොහෙ තියෙන සල්ලියක්ද ඕවට
    කොත්තු ජරාව KFC pizza වස කියල පොයියක් කෙලගෙන ඉන්නව. පඩි දවසට තමයි කුකුල්මස් කෑල්ලක් එක්ක බත්ටිකක් කන්නෙ.

    මේං ඒකට ජීවිතේට රස්සාවක් නොකරපු එකෙක් ගෙවන සැප ජීවිත
    images


    දවලුත් එක බැල්ලිගෙ පුතෙක් මයින රට සංවර්ධනය කරපු විදිහ ගෑන මේකෙ හෑල්ලක් දාල. මයිනගෙ ගූ කාපල්ල වේසිගෙපුත්තු
    WPU7edn.jpeg
     
    • Like
    Reactions: Besamaayam

    Besamaayam

    Well-known member
  • Jan 10, 2026
    2,096
    3,129
    113
    43
    Wakanda
    ඇයි උබේ ටිකට් එකෙන් ඇදිච්ච කෝටි ගානෙ සල්ලි ටික කෝ
    ඒක ලෝ ඔප් ඇට්ට්රක්ෂන් වැඩක් කියල කීවෙ මං
    ඇදුන කියල කීවම ඇත්තටම ඇදෙනව කියල කීවෙ ආසිරි වනීගරත්න. ඒත් ඇදුනෙ නෑනෙ
    කොත්තු KFC කෑමද බං. රට ගියාම තමා තේරෙන්නෙ එළවලු ටිකක් එක්ක බත් කන්න පිං කරන්න ඕනෙ කියල. බත් කන ප්‍රමාණය අඩු කරලා එළවලු ටිකක් වැඩි පුර කාපං පුළුවන් නං.

    ඒත් කටට රසක් දැනෙන්ඩ එපැයි බං සතියට සැරයක්වත්.
     

    Besamaayam

    Well-known member
  • Jan 10, 2026
    2,096
    3,129
    113
    43
    Wakanda

    හොයල බැලුවොත් පරම්පරාසල්ලියක් තියෙනව ඔහොම ගොඩක් උන්ගෙ.
    අනික බං මටනම් ඔහොම වයසට ගිහින් කොන්ඩෙත් නැතිව ජීවත්වෙලා වැඩකුත් නැ.
    කෙල්ලෙක්වත් බලන්නෙ නෑනෙ
    බඩු ගහයි සල්ලි දීල ඒත් ඇට්රකෂන් එකක් නෑ මේවගේ කලු නාකියෙක් උනාම. පවු මූ

    Muwa ban karanna berida patta higannek
    සල්ලි නැති උන් හැම තැනින්ම බෑන් වෙනව බං, පවුලෙ/ යාලුවො අතරිනුත්
    හරියට අනුරාධ වගේ

    ------ Post added on Feb 14, 2026 at 2:39 PM
     
    • Haha
    Reactions: Emios

    Dr Vishmi

    Well-known member
  • Apr 28, 2025
    656
    615
    93
    29
    SL
    කෙල්ලෙක් එහෙම BMW එකක් Audi එකක් පැදගෙන යනවා දකිද්දී උඹට නිකං මම නිකමෙක් වගෙ හිතෙනවද?
     

    Besamaayam

    Well-known member
  • Jan 10, 2026
    2,096
    3,129
    113
    43
    Wakanda
    කෙල්ලෙක් එහෙම BMW එකක් Audi එකක් පැදගෙන යනවා දකිද්දී උඹට නිකං මම නිකමෙක් වගෙ හිතෙනවද?
    එහෙම නෑ කෙල්ල ලස්සනයිනම් හුත්ත ලෙවකන්න තිබුනනම් කියල හිතෙනව.
     

    Besamaayam

    Well-known member
  • Jan 10, 2026
    2,096
    3,129
    113
    43
    Wakanda
    ඊයෙ උදේ උඳු පෙඟෙන්න දාල වැඩ ඇරිල ඇවිල්ලා මසාල තෝසේ හදන් හිතේ හැටියට කෑව. හරි රශයි😍
    හැදෙන බඩේ ගායක් අද තමයි🤣
    ලිප්ට් එකේ රෙවුනොත් තමයි එදාවගේ කම්පැනියෙ ලොක්කි ඉස්සරහ
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    කොහෙ තියෙන සල්ලියක්ද ඕවට
    කොත්තු ජරාව KFC pizza වස කියල පොයියක් කෙලගෙන ඉන්නව. පඩි දවසට තමයි කුකුල්මස් කෑල්ලක් එක්ක බත්ටිකක් කන්නෙ.

    මේං ඒකට ජීවිතේට රස්සාවක් නොකරපු එකෙක් ගෙවන සැප ජීවිත
    images


    දවලුත් එක බැල්ලිගෙ පුතෙක් මයින රට සංවර්ධනය කරපු විදිහ ගෑන මේකෙ හෑල්ලක් දාල. මයිනගෙ ගූ කාපල්ල වේසිගෙපුත්තු
    ඒත් දවස ගානෙ අම්ම මතක් කරලා අතේ ගහනවා නේද වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා, ඒ ඇතිනේ උඹට 🤭 🤭