තවත් ලස්සන කටු බබෙක් amiiish 😍😍 - තොපිට කොහෙන්ද මේවා?

IndrajithGamage

Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,764
    113
    බලහන් මෙයාගෙ ලස්සන. 😍

    අඩු කුලේ අපිරිසිදු නාකි කළු කැත, බඩේ ටයර් කකුලෙ වෙරිකෝස් පුකේ සෙලියුලයිට් හැදිච්ච තප්පදෝරුවල, ෆන්ගස් හැදිල කළු වෙච්ච ඉකිලි මැද්දෙ තියෙන ලාබ ජංගිවලට දාඩිය දාල තැම්බිච්ච ගඳ කුණු හුතුවලට ගහන තොපිට කොහෙන්ද මේවා?

    #කටුලයිෆ් #කැපුවත්කටු #කටුතමාජීවිතේ #සූටිනිපල්හරිරසයි #සූටිෆ්ලැට්බණ්ඩිහරිසුවඳයි #සූටිපුපවල්කුචිකුචිසොෆ්ට් #වඩාගත්තමබිමතියන්නඕනෙත්නෑ



     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,764
    113
    කෑම නැතිව කටු පෑදිච්ච එකියක් වගෙ
    පල යන්ඩ. කෙට්ටු කෙල්ලො බඩ පැලෙන්න කනවා. කන සේරම කෙළින්ම energy එකට යන්නෙ. හුකන්න ගියාම මැෂින් වගේ අන්න එ‍්කයි.

    තප්පදෝරු පිටි මුට්ට හුත්තියොන්ට තමයි කේක් කෑල්ලක් කාපු ගමන් පුකේ පැත්තක් පාත් වෙන්නෙ. ඉතින් රෑට නොකා අනිත් වේල් දෙකටත් බත් හැන්දක් කකා, අයිස් ක්‍රීම් එකක් නොකා ගැස්ට්‍රයිටිස් හදාගෙන පව් ගෙවනවා කාලකන්නි හැත්ත. නොදකින් පව්කාර ජීවිත. 🤮🤮
     

    Hasistranger

    Well-known member
  • Oct 21, 2010
    13,470
    7,143
    113
    Western Province, SL
    www.myjournalview.com
    පල යන්ඩ. කෙට්ටු කෙල්ලො බඩ පැලෙන්න කනවා. කන සේරම කෙළින්ම energy එකට යන්නෙ. හුකන්න ගියාම මැෂින් වගේ අන්න එ‍්කයි.

    තප්පදෝරු පිටි මුට්ට හුත්තියොන්ට තමයි කේක් කෑල්ලක් කාපු ගමන් පුකේ පැත්තක් පාත් වෙන්නෙ. ඉතින් රෑට නොකා අනිත් වේල් දෙකටත් බත් හැන්දක් කකා, අයිස් ක්‍රීම් එකක් නොකා ගැස්ට්‍රයිටිස් හදාගෙන පව් ගෙවනවා කාලකන්නි හැත්ත. නොදකින් පව්කාර ජීවිත. 🤮🤮

    me hukanna , calorie kiyana de ahalawath nadda koheda. pago uba kiyana widihata kanawa nam kettuata inne na.
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,764
    113
    me hukanna , calorie kiyana de ahalawath nadda koheda. pago uba kiyana widihata kanawa nam kettuata inne na.
    මම කැලරි ගැන අහල තියෙනවා, උඹ metabolism ගැන අහල නෑ. 😂

    හුත්තො පට්ට සීතල පැත්තකට ගිහින් බලපන්. දවසකට කැලරි 6000 - 8000 ඕනෙ බර හරියට තියා ගන්න විතරක්. සාමාන්‍යයෙන් ඕනෙ 2000 - 2500 නෙ. මොකද සීතලේ අ‍ැඟ උණුසුම් කරගන්නම හෙන කැලරි ගොඩක් ඕන.

    Exercise කරා කියල මහලොකු කැලරි ගොඩක් වැය වෙන් නෑ. ඕන නම් මැරිලා මැරිලා තුන් හාරසීයක් වැය කරගන්න පුළුවන්. වාඩි වෙලා පැය 6 ක් හුස්ම ගත්තොත් ඊට වඩා වැය වෙනවා. 😂

    මම කියල තියෙන එක හරියටම හරි. හොයල බලලා උඹත් ඉගෙන ගනින්. පුදුමයි තමයි, හැබැයි එ‍්ක එහෙමයි. කොච්චර කෑවත් කෙට්ටුවට ඉන්න උන් කන හැටි බලහන්කො උඹට වැඩේ තේරෙයි.