නිග්ගා ගේ සුන්දර මතකයන්-හිනා වෙලා බඩ රිදෙ&#350

Pathum_madu

Well-known member
  • Dec 11, 2007
    1,319
    161
    63
    පොළොව උඩ
    නිග්ගා ගේ සුන්දර මතකයන්-හිනා වෙලා බඩ රිදෙ&#350

    hal a bottle od Pol arrack. Very nice.

    Iam ina such good mood, iam willing to donate my rig to the local temple.

    ara thatte hammodurawata Crysis gfahanna denna kamathi

    kaaatada one mage computere?????? One ekata mamam nikan dennam

    thoge nangiwa deepan mata mama thota dennam.

    Iam waiting for Dinuka. the ponnay with the hora 9800GTX. mama ooooooooooota dennam mage system eka. pow ne.

    akka lassanada?? nakida? virgin da? ehenam deepan ikmanata.

    kari ponnaya LMAO

    ok boss. Umbe akka deepan mata payakata?

    okay thoge nangi VIRGIN da???????????
    neththan EPA!!!!!!!!!

    ahh ehenam thoge nangiwa epa mata, ehkige huththa witharak deepan.

    FedEx Overnight Service.

    AHH I had a bit to drink today....
    feeling nice.
    I wish to say sorry to anyone I offended.
    If ur astill offended come to me place I give u 9 mil round to the face. BAM!

    mata ada re mukuth ne :(

    ahh I had a bit of Mendia juice tonite I feel heavenly.
    I plan to make a donation.
    what do u want???

    ado mama Mendis ta adarei

    mama eeyei adai Mendis Gold Label bottle ekak gahuwa.
    ada thama gahanwa.
    thopilata onnam wara.
    wedi pahara wadei danne eth wara.

    ahh mama ada rathriye Mendis Gold Label bothal bagayak gahuwa. MMMMMMMMMMM HARI SHOK.

    Umbalage nangila sooodanam karapiya.

    Mama beela Jim Carrey bala bala Yaka wage hinawenewa.
    Umbala wara ape gedara.

    mata ada re hari very. mmmmmmmmmmmmm. byte ekaka one.

    ada mata wathurawath ne ne :(


    patta aathal oii,,