මුන් කක්ලොඩ්ද බන්? මෙහෙවර @Wadakaru වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා, මේක විග්රහ කරපන් 🤭
tharakaf Well-known member Oct 19, 2020 36,679 75,764 113 May 26, 2025 #1 මුන් කක්ලොඩ්ද බන්? මෙහෙවර @Wadakaru වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා, මේක විග්රහ කරපන් Reactions: dilann, Matsola and Candid-B
monson Well-known member May 7, 2007 25,780 28,946 113 May 26, 2025 #2 මුන්ගේ ඔක්කොම තියෙන්නේ මස් කෑලි නැතුව හොදි විතරක් කනවා වගේ theory කාලකන්නි හීන මාන දෙබිඩ්ඩෝ Reactions: thilina_k, mr.Z, ruka! and 3 others
Candid-B Well-known member Apr 25, 2019 35,427 1 62,090 113 Mother Earth May 26, 2025 #3 ගොං හැත්ත. ඕකුන්ට වහ දීලා මරලා දාන්න ඕන හැත්තක් ඔය.
NiyamaSinhalaya Well-known member Jul 17, 2008 11,164 13,852 113 පෘථිවිය May 26, 2025 #4 උම්බෑ කියන්නේ මොක්කුද බන්
monson Well-known member May 7, 2007 25,780 28,946 113 May 26, 2025 #5 මුන්ගේ wife ලත් පොදු දේපල යටතට ගන්නේ Reactions: tharakaf
10ben Well-known member Apr 21, 2011 3,277 3,068 113 May 26, 2025 #6 අපේ රටට තියෙන්නේ BR ශාපයක් කියලා පාර්ලිමේන්තුවේ කව්ද මංදා එකෙක් කිව්වා.
C cstasy Well-known member Aug 31, 2022 2,638 1 5,963 113 May 26, 2025 #7 කාලයක් කතාවක් තිබුන නේද ටිල්වින් පාවිච්චි කරපුවා පක්ෂ සාමාජිකයන්ට විවාහ කරදෙනවා කියල. ඔය හදුන්නෙත්ති එහෙම විවාහ වෙලා ඉන්නෙ එහෙම කෙනෙක් එක්ක කියල
කාලයක් කතාවක් තිබුන නේද ටිල්වින් පාවිච්චි කරපුවා පක්ෂ සාමාජිකයන්ට විවාහ කරදෙනවා කියල. ඔය හදුන්නෙත්ති එහෙම විවාහ වෙලා ඉන්නෙ එහෙම කෙනෙක් එක්ක කියල
M mr.Z Well-known member Jan 18, 2015 1,528 915 113 May 26, 2025 #8 Candid-B said: ගොං හැත්ත. ඕකුන්ට වහ දීලා මරලා දාන්න ඕන හැත්තක් ඔය. Click to expand... sahasikai Reactions: Candid-B
TeliKali2025 Well-known member May 19, 2025 678 991 93 Amsterdam May 26, 2025 #9 NPP just worst version of the Pohottuwa .
dilann Well-known member Jul 6, 2018 68,019 167,860 113 එකමත් එක රටක May 26, 2025 #10 මෙහෙමයි නේ බන් . උන් සල්ලි එහෙම පක්ෂේ අරමුදලට දාල එතනින් නේ ගන්නේ . npp පාර්ලිමේන්තු මන්ත්රී ලගේ බිරින්දෑවරු කියලා වෙනම පක්ෂේ wives pool එකක් තියනව . පක්ෂ මන්ත්රී ඔක්කොගෙම ගෑනු ඒකට දාල , එතනින් කෙනෙක් ව අරගෙන පාවිච්චි කරන්න පුලුවන් ඕන කෙනෙක්ට. අරයගෙ මෙයාගේ කියලා වෙන් කරන්නේ නෑ . Reactions: Matsola, mr.Z and BLJboss
මෙහෙමයි නේ බන් . උන් සල්ලි එහෙම පක්ෂේ අරමුදලට දාල එතනින් නේ ගන්නේ . npp පාර්ලිමේන්තු මන්ත්රී ලගේ බිරින්දෑවරු කියලා වෙනම පක්ෂේ wives pool එකක් තියනව . පක්ෂ මන්ත්රී ඔක්කොගෙම ගෑනු ඒකට දාල , එතනින් කෙනෙක් ව අරගෙන පාවිච්චි කරන්න පුලුවන් ඕන කෙනෙක්ට. අරයගෙ මෙයාගේ කියලා වෙන් කරන්නේ නෑ .