බාලවයස්කාර දරුවෙකුට තරුණියක් ලිංගික අතවර කරයි😠

george boolean

Well-known member
  • Jun 10, 2018
    545
    267
    63
    mehema baluwoth mamath naduwak danna one mage durin relate wena kellekta (dan lamayi inna ganiyek)
    math montisori yana kale eya gedara aapu welawaka mata kiyala urogaththa.

    munta pissu

    kolla sensitive mind ekak thiyena ekek nam oka loku weddi GAY,TRANS wennath puluwan
    naththan ganunta wayira karannath puluwan

    kolla suduwata lassanata inna ekekda danne na
    e wage inna podi ewunta thama me type eke kello wadiyama anan manan karanne
    ගේ ට්‍රාන්ස් වෙන්නෙ උපතින් මෝඩයෝ

    සමහර උන් කියන්නෙ පොඩි කාලෙ මිනිහෙක් අතවර කරලයි ගේ වෙන්නෙ කියල. උබ මෙතන වෙන එකක් කියනවා 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    මූ නම් කීයටවත් ගේ වෙන්නෙ නෑ. ඔය අත්දැකීම නිසා පොඩි කාලේ ම සෙක්ස් පැත්තට නැඹුරු වැඩි වෙන්න නම් පුළුවන්.
     
    • Like
    Reactions: priyade

    OnDaRock

    Well-known member
  • Feb 21, 2010
    948
    632
    93
    මගෙ පුතාට අවුරුදු 5යි. තව අවුරුදු දෙකකින් එයා ගෑනියෙක් එක්ක ඉන්නවට මම කැමති නෑ. ඒක විකුරිතියක්.

    කවුරු හරි එහෙම දෙයක් කලොත් මම ලේසියෙන් අත අරින්නෙත් නෑ. මම කිව්වෙ ඒක දිහා මම බලන විදිහ.
     
    • Like
    Reactions: rambutan2000

    coolzone

    Junior member
  • Nov 21, 2008
    636
    4
    18
    ape 8 wasaredi kollekutath oya wage wadak wela thibuna..eka school awith apita kathawa kiyanawa..unage gedarat TV balanna akkka kenek enawalu..edeta ammala wadata giyama awam muwa ukulu thiyagena malli alla allala innawalu.
     

    supun_sg

    Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,293
    25,071
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    බාලවයස්කාර ඕනිම ළමයෙක්ව අනවශ්‍යය විදියට ඇල්ලුවත් ඒක සලකන්නේ අතවරයක් අපචාරයක් කියලා තමයි. පොඩි ළමයි ඉන්න අය ගොඩක් සැලකිල්ලෙන් ඉන්න ඕනි. ගෑණු පිරිමි කියලා වෙනසක් නෑ ඕනිම ළමයෙක්ට ඔහොම දෙයක් වෙන්න පුළුවන්. පොඩි කාලේ ඔහොම දේවල් උනාම ඒ ළමයා අනිත් ළමයි එක්ක හැසිරෙන විදිය, අභියෝග වලට මුහුණ දෙන විදිය, පෞරුෂය වගේ දේවල් වලට ලොකුවට බලපාන්න පුළුවන්. බයෙන්, සැකයෙන්, මුළු ගැන්විලා ඉන්න ළමයෙක් බිහි වෙනවා නොතේරෙන කාලෙදි ඔහොම දෙයක් උනාම.. serious ප්‍රශ්නයක් ඕක..
     
    • Like
    Reactions: rambutan2000

    rambutan2000

    Junior member
  • May 7, 2020
    52
    71
    18
    මේවා සේරම අම්මල තාත්තලාගේ වැරදි බන්...... අම්මල තාත්තල කවදාවත් තමන්ගේ ළමයි තනි කරන්න හොඳ නෑ සහ දැනගන්න ඕන ළමයින්ව පරිස්සම් කරගන්න ......... ඒ දෙන්න ගෙන් හෝ දන්නා විස්වෂම අය ඇරෙන්න්න (තමන්ගේම අම්ම තාත්තා සහෝදර සහෝදරියෝ වගේ ).... එත් මන් දන්න සමහර ආචචිලා සීයල ඉන්නවා ළමයි abuse කරන.....තමන්ගේම දරුවන්ගේ අතටම අහුවුණ..... එහෙම අම්මල තාත්තල සහෝදර සහෝදරියෝ අන්දුරගන්න එකත් ළමයාගේ අම්මල තාත්තලගේ වගකීමක්....... එත් ගොඩක් අම්මල තාත්තල ට එහෙම ඉවක් නෑ බන්........... ඔලුවට පොල් වැටිලා වගේ කිසීම ඉවක් නෑ සමහරුන්නට .......... සමාජය යන්නේ මොන පැත්තටද කියල........ නයි රෙද්ද අස්සේ දා ගෙන කාවෝ කියන්න නම් දන්නව .......

    තව දෙයක්, මේවා මේ අද ඊයේ පටන්ගතු දෙවලුත් නෙවෙයි.ඉස්සර සමාජයේත් තිබුණා යම් පමණකට ......... මාද්‍ය නැති නිසා ප්‍රසිද්ද උනේ නැති උනාට ........

    කර්මය විස්වාස කරන කෙනෙක් හැටියට ........ ඕව ඉතින් වෙන්නෙත් ඔය වගේම කර්ම පලදීම හැටියට....
     

    skylander

    Well-known member
  • Jul 1, 2020
    979
    1,033
    113
    මගෙ පුතාට අවුරුදු 5යි. තව අවුරුදු දෙකකින් එයා ගෑනියෙක් එක්ක ඉන්නවට මම කැමති නෑ. ඒක විකුරිතියක්.

    කවුරු හරි එහෙම දෙයක් කලොත් මම ලේසියෙන් අත අරින්නෙත් නෑ. මම කිව්වෙ ඒක දිහා මම බලන විදිහ.
    Eth ubata una nam atharinne na neh😂
     
    • Dislike
    Reactions: 2osama

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,371
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    පොඩි කාලෙම ඔය වගේ සීන් වුනාම පොඩි උන්ගෙ මනස සැරටම ඩැමේජ් වෙනව බන් :sorry: , එහෙම වුනාම ඒ පොඩි එකා පොඩි කාලෙ ඉදලම හැසිරෙන්නෙ අමුතුම සයිකො සීන් එකක. අපිට කාගෙ හරි හෙලුවක් පෙන්නුවොත් ඔලුව අවුල් යන්නෙ නෑනෙහ්, හැබැයි පොඩි උන්ගෙ චේන් පනිනව. පොඩි උන් ඉන්න අම්මල තාත්තලා පට්ටම මීටරෙන් ඉන්න ඕන බන් මහ සක්කිලිවගේ මිනිස්සු ඉන්නෙ දැන් සමාජේ :dull: