ගේ ට්රාන්ස් වෙන්නෙ උපතින් මෝඩයෝmehema baluwoth mamath naduwak danna one mage durin relate wena kellekta (dan lamayi inna ganiyek)
math montisori yana kale eya gedara aapu welawaka mata kiyala urogaththa.
munta pissu
kolla sensitive mind ekak thiyena ekek nam oka loku weddi GAY,TRANS wennath puluwan
naththan ganunta wayira karannath puluwan
kolla suduwata lassanata inna ekekda danne na
e wage inna podi ewunta thama me type eke kello wadiyama anan manan karanne
සමහර උන් කියන්නෙ පොඩි කාලෙ මිනිහෙක් අතවර කරලයි ගේ වෙන්නෙ කියල. උබ මෙතන වෙන එකක් කියනවා
මූ නම් කීයටවත් ගේ වෙන්නෙ නෑ. ඔය අත්දැකීම නිසා පොඩි කාලේ ම සෙක්ස් පැත්තට නැඹුරු වැඩි වෙන්න නම් පුළුවන්.
, එහෙම වුනාම ඒ පොඩි එකා පොඩි කාලෙ ඉදලම හැසිරෙන්නෙ අමුතුම සයිකො සීන් එකක. අපිට කාගෙ හරි හෙලුවක් පෙන්නුවොත් ඔලුව අවුල් යන්නෙ නෑනෙහ්, හැබැයි පොඩි උන්ගෙ චේන් පනිනව. පොඩි උන් ඉන්න අම්මල තාත්තලා පට්ටම මීටරෙන් ඉන්න ඕන බන් මහ සක්කිලිවගේ මිනිස්සු ඉන්නෙ දැන් සමාජේ 

