මොකක්ද බං ලංකාවෙ කොල්ලොන්ට වෙලා තියන්නේ?

jaxonblack

Well-known member
  • Nov 28, 2024
    233
    423
    63
    පොඩි Nostalgia එකක් ආපු නිසා Google Search පාරක් දැම්ම බං.
    ඒක නෙවෙයි මට තියන අවුල .
    උබ පොඩි කාලේ ඉදන් තාම ඔය සයිට් වල වැල කතා කියව කියවා ඉන්න එක :baffled:
     

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,473
    47,548
    113
    ඉස්සරහට අපේ උන් ගෑණු මැරි කරන්නෙත් cuckold කරන්න ඕනකමටම වෙයිද දන්නේ නැහැ. .ඒවාටම කැමති ගෑණුත් ඉන්නවනේ..ඇත්තම කිව්වොත් ලංකාවේ පිරිමින්ට වඩා එක එක sex ෆැන්ටසි තියෙන ගෑණු වැඩියි..උන් ඒවා හංගගෙන ඉන්නේ පිරිමි වගේ එළියට දාන්නේ නැහැ..විශේෂයෙන් 30-40 පැනපු සෙට් එක..ඒකනේ ඔය උන්ට වඩා බාල වයස් කොල්ලොන්ව අල්ලන් උන්ට ඕන ඕන දේවල් කරගන්නේ මැරි කරලා හිටියත්...
     

    Naughty_kiththa

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    2,565
    3,168
    113
    වැල බලන නිසා වෙනවා කියන එක නම් මං පිලි ගන් නෑ. ඇග ඇතුලෙු තියෙන්න ඕන ඇති