සිරාවට පන්නපු උන්ව interdict නොකෙරුවොත් හොඳට හිටී, clearance ඉක්මන් කරනවා කියන්නෙ check නොකර යවන එකට නෙමෙයිනේ... gov service විස්වාස කරල හුරතල් කරන්න යනව නම් ආණ්ඩුවට සොරි තමයිමේවයි ඇතුලේ හොර බඩු කුඩු තමයි අනිවා.
සිරාවට පන්නපු උන්ව interdict නොකෙරුවොත් හොඳට හිටී, clearance ඉක්මන් කරනවා කියන්නෙ check නොකර යවන එකට නෙමෙයිනේ... gov service විස්වාස කරල හුරතල් කරන්න යනව නම් ආණ්ඩුවට සොරි තමයිමේවයි ඇතුලේ හොර බඩු කුඩු තමයි අනිවා.
මුන්ව ඉන්ටඩික් කරන්නේ නැ . ඔන්න බලපන් රජය කියාවි - "අපි ඔවුන්ට අවවාද කරා නැවත මේවැනි දේවල් කරන්න ඉඩ තියන්න එපා" වගේ ලයින් එකක් කියාවි පස්සේ. අර පොලිස් කොමොසම මාරු කරගන්නේ නැතුව බයිලා ගහන්නේ.සිරාවට පන්නපු උන්ව interdict නොකෙරුවොත් හොඳට හිටී, clearance ඉක්මන් කරනවා කියන්නෙ check නොකර යවන එකට නෙමෙයිනේ... gov service විස්වාස කරල හුරතල් කරන්න යනව නම් ආණ්ඩුවට සොරි තමයි
කොහොමත් ආණ්ඩුව දැනගන්න ඕන සමාවක් නොදෙන්න, එහෙම දූෂිතයෝ හුරතල් කරනව නම් ආණ්ඩුවට ගෙදර යන්න වෙන්නෙත් එන එන අතට මැස්ස ගහන දූෂිත රාජ්ය සේවා හැත්ත නිසා කියල හිතාගන්න ඕන, දැන් දූෂිත උන් රාජ්ය සේවෙ නැහැ වගේ සමහර ටෝක් එළියට එන්නේ, රාජ්ය සේවෙ ඉඳගෙන ගේම් දීපු, දෙන උන් සුද්ද නොකරන තාක් සොරි.මුන්ව ඉන්ටඩික් කරන්නේ නැ . ඔන්න බලපන් රජය කියාවි - "අපි ඔවුන්ට අවවාද කරා නැවත මේවැනි දේවල් කරන්න ඉඩ තියන්න එපා" වගේ ලයින් එකක් කියාවි පස්සේ. අර පොලිස් කොමොසම මාරු කරගන්නේ නැතුව බයිලා ගහන්නේ.
චාමර සම්පත් ගැන කියපු එක දැක්කා, NEWS එක දැක්කේ නෑබයියන්ට ඉන්න එකම ගැලවුම්කාරයා, බුද්ධිමතා චාමර සම්පත්
අපොයි බයියන්ට ගිය කලක්![]()

කුඩු ආයුද වලින් කොච්චර ආදායමක් එනවද ආණ්ඩුවටකුඩු ටොන් කීයක් පන්නන්න ඇද්ද ?
ආයුධ ?
වාහන අමතර කොටස් ?
රටට කොච්චර අදායමක් අහිමි කරාද මේ මාලිමා හරක් ?
ඔන්න ඕක තමයි ප්රස්නේ. මුන් දුෂිත උන්ව හුරතල් කරනවා නේ තවම. උන්ට හැදෙන්න අවස්ථාවක් දීලලු තියෙන්නේ. ඔය පට්ට හොරු කවදද බන් හැදෙන්නේ.එහෙම දූෂිතයෝ හුරතල් කරනව
sira kathawa un hadena jathiyak nemei kiyala danagaththu data parakku wadi wei kiyalai mata hithenne, minissu atha diga arala gahapu kathireka sadaranayak balaporoththu wenawa ikmaninmaඔන්න ඕක තමයි ප්රස්නේ. මුන් දුෂිත උන්ව හුරතල් කරනවා නේ තවම. උන්ට හැදෙන්න අවස්ථාවක් දීලලු තියෙන්නේ. ඔය පට්ට හොරු කවදද බන් හැදෙන්නේ.