කමෙන්ට් එකට ගොඩාක් ස්තූතියි මචං....
උඹේ අදහස මම ගොඩක් ඉහලින් අගය කරනවා...අවුරුදු 30ක් විතර දැන් අපේ ගෙදර අපේ අප්පච්චි මමයි එකතු වෙලා වෙසක් එකට මොනවා හරි දෙයක් කරනවා...සම්පූර්ණ වියදම දරල කිසිම Income එකක් බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ නැතිව..
ඒක පොඩි තොරණක් (බල්බ් 600ක් 800ක්) විතර තියෙන, කැරකෙන කූඩුවක් වගේ...
(දෙපාරක් Shafm එකෙන් Award win කරා...සාදු නාද Top 05වලට ආවා...)
මේ අවුරුද්දෙ ප්රශ්නෙ ටිකක් වෙනස් මචං....වෙසක් එකට විශේෂ දෙයක් කරන එක අප්පච්චිගේ ආසාවක්..මේ අවුරුද්දෙ සපෝර්ට් එකක් දෙන්න මම ලංකාවේ නෑ...
තනියම වැඩේ කරන්න අප්පච්චිට හිතේ හයිය විතරක් මදි..හට් එකක් ගහගන්නවත් මහන්සි වෙන්න දෙන එක ගැන මගේ කැමැත්තක් නෑ..ඒකයි මෙහෙම දෙයක් ලෑස්ති කරල දෙන්න බැලුවේ..