සරත් ෆොන්සේකාට හොද වැඩේ! තව වටයක් කිරිබත kiyapu JVP

Nalin25

Member
Jul 19, 2010
1,657
75
0
Settled in Aussie for good
සරත් ෆොන්සේකාට හොද වැඩේ! තව වටයක් කිරිබත kiyapu JVP

hire giyath fonsekath manussayek neda? manussayek hire giya, hoda wade, kiribath kamu kiyana eka manussakamata kochchara nindawakda. harima kanagatui :(.

JVP eke oya wage sawutthu katha walinma oppu wenawa ai mahajanathawa JVP eke seats 35, seats 3 dakwa adu kale kiyala.
 
Last edited:

drv3

Member
Oct 5, 2010
137
4
0
ane pala halapaya yanna akshege rupe dagena inne thoge kaun muhuna dannda bari hindada ......................... mahinda ekaadipathi balla rata rata e dawas wala enda athi ube maniyan wahansewa hambawenda ....jvp ekata hena gahila pala apita duka me rata gana gono tikak as arala balapan apith e dawas wala mahindata hure damma eth ko da e issara mahinda
 

drv3

Member
Oct 5, 2010
137
4
0
මහින්දයා මැරෙන්නෙ කුණු පණුවො දාලා............. ගඳ බායියා.......
 

drv3

Member
Oct 5, 2010
137
4
0
uba ocharama modada ban ai thota penne nadda widayakaya aran puttu rajun karala ape asarana kollo vinasa karana hati menna me video eke 0.44 di pora minihage arak shakayek ta kiyanawa " aruwa ain karanawa nathnam thamuseta thama dennne kiyala " onna ape sanwedi mahinda uthamayage baasawa http://www.youtube.com/watch?v=CAlAzaeoJLM
 

urajdrlk

Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,096
    3,543
    113
    Inside Your Laptop ;)
    39434437418666959151916.jpg
     

    ROXHD

    Member
    Sep 23, 2010
    131
    6
    0
    MAHINDAGE HATH MUTH PARAM PARAWATAMA HENA GAHANAWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
     

    Deadman_Rox

    Member
    Jun 11, 2009
    4,798
    403
    0
    37
    ඩොටේ
    මෙන්න ඇත්ත!!! උඹ කිරි බිවුවෙ ලoකාවෙ අම්මා කෙනෙක් ගෙන් නෙමේ නන් දැනුත් කෑ ගහපන් හිවලා!!

    58142143107469067922100.jpg