Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Menu
Install the app
Install
Forums
New posts
All threads
Latest threads
New posts
Trending threads
Trending
Search forums
What's new
New posts
New ads
New profile posts
Latest activity
Free Ads
Latest reviews
Search ads
Members
Current visitors
New profile posts
Search profile posts
Contact us
Latest ads
Google Pixel 9 Pro
vgp
Updated:
Thursday at 5:57 PM
Ad icon
Jobreceive.com for sale
Blogerwiki
Updated:
Tuesday at 8:55 PM
Post Your Vehicle for Sale — FREE! - https://libro.lk
Kalu_Puth
Updated:
Tuesday at 7:38 PM
ඔයාගෙ Assignment හෝ Thesis එක හරියට හදාගමු
ErMurazor
Updated:
Sep 26, 2026
Ad icon
BlackWall V2ray servers
hu KANNA
Updated:
Sep 23, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search
Reply to thread
Forums
Sihala Piyasa (Sinhala Literature Forum)
Nisadas saha Kaavya
සුභ අනාගතයක්
Get the App
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Dreams001" data-source="post: 6568623" data-attributes="member: 149622"><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: blue"><em>Dhutuwemi mahindha obagey weerakam</em></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: blue"><em>kalaa oba rata jayagannakam</em></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: blue"><em>namuth wee oba dhan yama agunakam</em></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: blue"><em>natha mata thawa dhuratath oba gana gawrawayan</em></span></span></span></p><p></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: blue"><em>keewath oba aawaey janaya wenuwen..</em></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: blue"><em>aydhoo balaya pawlata bedha hariye..</em></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: blue"><em>atha dhan obey nama horungey satahaney</em></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: blue"><em>ahoooo apey pera mahindha kohedha giye</em></span></span></span></p><p></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: blue"><em>gawarakalemi pera oba rata rakinu dhake</em></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: blue"><em>namuth dhan nokahikima yaha janapathy kiyannata</em></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: blue"><em>enamauth thawamath bidhuwath wishawaasay thaba obawetha</em></span></span></span></p><p><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: blue"><em>pathamai oba weywa janapathy janathaawagey setha paadhana </em></span></span></span><span style="font-family: 'Georgia'"><span style="font-size: 15px"><span style="color: blue"><em>suba anaagathayakata</em></span></span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dreams001, post: 6568623, member: 149622"] [FONT=Georgia][SIZE=4][COLOR=blue][I]Dhutuwemi mahindha obagey weerakam[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Georgia][SIZE=4][COLOR=blue][I]kalaa oba rata jayagannakam[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Georgia][SIZE=4][COLOR=blue][I]namuth wee oba dhan yama agunakam[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Georgia][SIZE=4][COLOR=blue][I]natha mata thawa dhuratath oba gana gawrawayan[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Georgia][SIZE=4][COLOR=blue][I]keewath oba aawaey janaya wenuwen..[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Georgia][SIZE=4][COLOR=blue][I]aydhoo balaya pawlata bedha hariye..[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Georgia][SIZE=4][COLOR=blue][I]atha dhan obey nama horungey satahaney[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Georgia][SIZE=4][COLOR=blue][I]ahoooo apey pera mahindha kohedha giye[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Georgia][SIZE=4][COLOR=blue][I]gawarakalemi pera oba rata rakinu dhake[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Georgia][SIZE=4][COLOR=blue][I]namuth dhan nokahikima yaha janapathy kiyannata[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Georgia][SIZE=4][COLOR=blue][I]enamauth thawamath bidhuwath wishawaasay thaba obawetha[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Georgia][SIZE=4][COLOR=blue][I]pathamai oba weywa janapathy janathaawagey setha paadhana [/I][/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Georgia][SIZE=4][COLOR=blue][I]suba anaagathayakata[/I][/COLOR][/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Dawasata paya keeyak thibeda?
Post reply
Top
Bottom