හුති වැඩේ දෙයි ප්‍රධාන කෙබල් කපයි, SOCIAL MEDIA DOWN

kj1

Well-known member
  • Nov 10, 2015
    1,810
    2,340
    113
    Sathiyak 50% wage redundancy adu wena widhe keliyak unoth remote work walatath impact eka eyi wage.
     

    Gunther

    Well-known member
  • Jun 6, 2017
    3,941
    4,352
    113
    යාපයියා කැඩිච්ච කේබල් එකේ එක කොනක් පුකේ ගහගෙන අනිත් කොන කටේ ගහගෙන කිරියේ අපිට ඉන්ටර්නෙට් දුන්න කියල තමා මිනිස්සු කතාවෙන්නේ..
     

    Amew

    Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    මහ මී හරකෙක් මූ නම්. මේක දාන්න කලින් CNN news එකක් කියෙව්වා නම් තියනවා මේක immediately වෙච්ච දෙයක් නෙමෙයි පරන සීන් එකක් කියලා.
     

    Aluth Eka

    Well-known member
  • Apr 12, 2016
    7,321
    10,639
    113
    මහ මී හරකෙක් මූ නම්. මේක දාන්න කලින් CNN news එකක් කියෙව්වා නම් තියනවා මේක immediately වෙච්ච දෙයක් නෙමෙයි පරන සීන් එකක් කියලා.
    :yes: :yes:
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,664
    125,315
    113
    දෙහිවල
    මහ මී හරකෙක් මූ නම්. මේක දාන්න කලින් CNN news එකක් කියෙව්වා නම් තියනවා මේක immediately වෙච්ච දෙයක් නෙමෙයි පරන සීන් එකක් කියලා.
    ඔයි ඔයි.. පච පොන්නයගෙ වමේ දායක සබාව ටිපර් වෙයි.. පිස්සුද?