හේයි මේ පේජ් වලින් මොකද කරන්නේ මුන්?
Psiko Well-known member Mar 10, 2023 13,995 13,901 113 🤍 May 16, 2023 #1 හේයි මේ පේජ් වලින් මොකද කරන්නේ මුන්? Reactions: hasithayad
prabo22 Well-known member May 25, 2010 12,637 1,577 113 May 16, 2023 #3 name eka wenas karanawa followers awata passe,, mama karanne owa dakkoth report karana eka scam kiyala Reactions: Any.key, Mugen and Psiko
name eka wenas karanawa followers awata passe,, mama karanne owa dakkoth report karana eka scam kiyala
Psiko Well-known member Mar 10, 2023 13,995 13,901 113 🤍 May 16, 2023 #4 prabo22 said: name eka wenas karanawa followers awata passe,, mama karanne owa dakkoth report karana eka scam kiyala Click to expand... Ahhh ita passe wikunanawa pages .
prabo22 said: name eka wenas karanawa followers awata passe,, mama karanne owa dakkoth report karana eka scam kiyala Click to expand... Ahhh ita passe wikunanawa pages .
hasithayad Well-known member Sep 28, 2011 30,792 1 44,999 113 May 16, 2023 #5 රාජපස්සලා චන්දෙ ගන්නවා වගේ නූගත් බයියො රැලක් රවට්ටගෙන ලයික් කමෙන්ට් අරගෙන පේජ් එක පිටින් විකුනනවා ඊලඟ වතාවෙ රාංපස්ස කෙනෙක්ට කඩේ යන්න ගන්නෙත් ඔය වගේ එකක් වෙන්න පුලුවන්. බයි රැල ගානට සෙට් වෙනවා Reactions: Gunther and Psiko
රාජපස්සලා චන්දෙ ගන්නවා වගේ නූගත් බයියො රැලක් රවට්ටගෙන ලයික් කමෙන්ට් අරගෙන පේජ් එක පිටින් විකුනනවා ඊලඟ වතාවෙ රාංපස්ස කෙනෙක්ට කඩේ යන්න ගන්නෙත් ඔය වගේ එකක් වෙන්න පුලුවන්. බයි රැල ගානට සෙට් වෙනවා
tharakaf Well-known member Oct 19, 2020 36,679 75,764 113 May 16, 2023 #6 Psiko said: හේයි මේ පේජ් වලින් මොකද කරන්නේ මුන්? View attachment 205162View attachment 205163 Click to expand... samahara ewa scams, samahara ewa awilla userla lawa follow karagena itapase political compaings wage ewata wikunanawa page eka. Reactions: Psiko
Psiko said: හේයි මේ පේජ් වලින් මොකද කරන්නේ මුන්? View attachment 205162View attachment 205163 Click to expand... samahara ewa scams, samahara ewa awilla userla lawa follow karagena itapase political compaings wage ewata wikunanawa page eka.
Psiko Well-known member Mar 10, 2023 13,995 13,901 113 🤍 May 16, 2023 #7 hasithayad said: රාජපස්සලා චන්දෙ ගන්නවා වගේ නූගත් බයියො රැලක් රවට්ටගෙන ලයික් කමෙන්ට් අරගෙන පේජ් එක පිටින් විකුනනවා ඊලඟ වතාවෙ රාංපස්ස කෙනෙක්ට කඩේ යන්න ගන්නෙත් ඔය වගේ එකක් වෙන්න පුලුවන්. බයි රැල ගානට සෙට් වෙනවා Click to expand... ou aaah amu mi harak comment karalath ekkane Reactions: hasithayad
hasithayad said: රාජපස්සලා චන්දෙ ගන්නවා වගේ නූගත් බයියො රැලක් රවට්ටගෙන ලයික් කමෙන්ට් අරගෙන පේජ් එක පිටින් විකුනනවා ඊලඟ වතාවෙ රාංපස්ස කෙනෙක්ට කඩේ යන්න ගන්නෙත් ඔය වගේ එකක් වෙන්න පුලුවන්. බයි රැල ගානට සෙට් වෙනවා Click to expand... ou aaah amu mi harak comment karalath ekkane
Max_r Well-known member May 10, 2007 13,256 1 16,121 113 May 16, 2023 #8 reach කරලා විකුනලා දානො... Reactions: Psiko
dhanuka kumara Well-known member Jul 30, 2012 5,519 8,985 113 May 16, 2023 #9 ammo ban..athal wadakne Reactions: Psiko