Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Menu
Install the app
Install
Forums
New posts
All threads
Latest threads
New posts
Trending threads
Trending
Search forums
What's new
New posts
New ads
New profile posts
Latest activity
Free Ads
Latest reviews
Search ads
Members
Current visitors
New profile posts
Search profile posts
Contact us
Latest ads
ඔයාගෙ Assignment හෝ Thesis එක හරියට හදාගමු
ErMurazor
Updated:
Saturday at 10:52 PM
Ad icon
BlackWall V2ray servers
hu KANNA
Updated:
Wednesday at 4:58 AM
Peppa Pig Family Plush Toy Set – 5 Characters
anil1961
Updated:
Sep 19, 2026
Ad icon
Express VPN PC - 1 Year Rs. 600.00
Sanathbh
Updated:
Sep 19, 2026
Ad icon
Capcut Pro 7 Days Team Plan - Rs. 3️⃣0️⃣0️⃣
Sanathbh
Updated:
Sep 19, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search
Reply to thread
Forums
General
ElaKiri Talk!
෴♥ Guess The Film ♥෴
Get the App
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="waligamaya" data-source="post: 19167749" data-attributes="member: 435142"><p><span style="font-size: 18px"><strong>මහලු දෙමව්පියන් ඔවුන්ගේ කුඩා ගමේ සිට නගරෙඅ යනවා තමන්ගේ දරුං දකින්න. නමුත් නගරික් තරගකාරී ජීවිතයත් එකක් ඔවුන්ට තම මහලු දෙමව්පියන් වෙනුවෙන් වෙන්කරන්න් කලය නැ</strong></span></p><p><span style="font-size: 18px"><strong>ජපන් පරණම එකක් </strong></span></p><p><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue">1950-1960</span></strong></span></p><p><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"></span></strong></span></p><p><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"></span></strong></span></p><p><span style="font-size: 18px"><strong><span style="font-size: 18px"><strong>තම පරම්පරාවට හිමිවූ බිහිසුණු ශාපය. ඔහුයේ බිරිදටත් එල්ලවේ. එය සොයා ඔහු. නිහඩ තව දිවි රැකදේ</strong></span></strong></span></p><p><span style="font-size: 18px"><strong><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue">සුපිරිම හොල්මන් කතාවක් USA රු කඩයක් සම්බන්දයි</span></strong></span></strong></span></p><p><span style="font-size: 18px"><strong><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"></span></strong></span></strong></span></p><p><span style="font-size: 18px"><strong><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"></span></strong></span></strong></span></p><p><span style="font-size: 18px"><strong><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 18px"><strong>එකම ජාතියක මහා කෙදවචකය, බිහිසුණු කොරියන් යුද්දයේ දිර්හ විරාමයට මොහොතකට පෙර. තීරණාත්මක කදු ගැටය. සතුරු පෙරමුණු අතර වේදනාත්මක ප්රේමය. හිතවත් කම</strong></span></em></span></span></strong></span></strong></span></p><p><span style="font-size: 18px"><strong><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue">තව කියන බැ කලින් කොරියන් යුදය ගැන මම කියපුව බලපු එකෙක්ට මේක බැරිවෙන්නේ නැ මේකෙන් තමයි දනට තියෙන කොරියන් දේශසීමාව තීරණය කරන්නේ. අන්තිම සටන කොරියන් යුද්දේ. එකම කන්ඩා දෙගොල්ලෝ මාරුවෙන මාරුවට අල්ල ගානවා කට්ටිය අනිත් පිලේ උන බංකරය අල්ලගත්තහම උන්ට ගන්න අරක්කු, කේක් චෝකොල්ට රසකැවිලි හංගල තියනවා </span></strong></span></em></span></span></strong></span></strong></span></p><p><span style="font-size: 18px"><strong><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"></span></strong></span></em></span></span></strong></span></strong></span></p><p><span style="font-size: 18px"><strong></strong></span><em><span style="font-size: 18px"><strong>සොවියට සංගමයේ ඇන්තීම යුද්දයේ අවසන් සටන සහ අවසන් සෙබළුන් කණ්ඩායම</strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue">රුසියන්</span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"></span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"></span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 18px"><strong>දෙවන ලෝක යුද්දයේ අද්දැකීම් නිසා කම්පනයට පත්වූ සහ විෂ මත්පැන් වලට ඇබ්බැහි වූ නාවික සේබලෙක්. මෝහනය සහ අමුතු ඉගැන්වීම් කරන ආගමික නායකයෙක්. අහබු හමුවීමක්, මොවු අතර ඇතිවන සම්බන්දය.</strong></span></em></span></span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 18px"><strong>USA මේකේ කතානායකයා බෙහෙත් පෙති ඩිසල්, සෙන්ට් ඔඩිකොලොන්, සබන් වගේ අතට අහුවෙන මහුල්වතින් අරක්කු හදනවා පට්ට සැරයි</strong></span></em></span></span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 18px"><strong></strong></span></em></span></span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 18px"><strong></strong></span></em></span></span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 18px"><strong><em><span style="font-size: 18px"><strong>සතුටක් නැති සල්ලිකාර සැමියකු සමග ගෙවන පවුල් ජිවිතයක්. අමුතු තලේ අනාත සංචාරක තරුණයෙක් (සාදාරන හොරෙක්)</strong></span></em></strong></span></em></span></span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 18px"><strong><em><span style="font-size: 18px"><strong></strong></span></em></strong></span></em></span></span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 18px"><strong><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: DarkRed">කොරියන් දෙබස් බොහොම අඩු චිත්තරපට හදන කොරියන් අද්දක්ෂක වරයෙක්ගේ</span></strong></span></em></strong></span></em></span></span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 18px"><strong><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: DarkRed"></span></strong></span></em></strong></span></em></span></span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 18px"><strong><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: DarkRed"></span></strong></span></em></strong></span></em></span></span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 18px"><strong><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: DarkRed"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 15px"><strong>ඉංගිසි පාලන සාමය තුල ඉන්දියාව, තම ප්රදේශයේ පළමු මාර්ගය හිතවත් ඉංග්රීසි වතු පාලකයකු සමග තැනීමේ අදිටන කරගත් ඉන්දීය තරුණයෙක්. දරදඩු සිවමි පුර්ශ්යෙක් සහ තම සුදු සිවමිය සමහ රහස් සම්බන්දයක් ගෙනයන ගැමි තරුණියක්</strong></span></em></span></span></strong></span></em></strong></span></em></span></span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 18px"><strong><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: DarkRed"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 15px"><strong></strong></span></em></span></span></strong></span></em></strong></span></em></span></span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 18px"><strong><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: DarkRed"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 15px"><strong></strong></span></em></span></span></strong></span></em></strong></span></em></span></span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 18px"><strong><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: DarkRed"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 15px"><strong>අනෝරා <span style="font-size: 22px">වරුසාවක් </span></strong></span></em></span></span></strong></span></em></strong></span></em></span></span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"><span style="color: Black"><em><span style="font-size: 18px"><strong><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: DarkRed"></span></strong></span></em></strong></span></em></span> </span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"></span></strong></span></em></p><p><em><span style="font-size: 18px"><strong><span style="color: Blue"></span></strong></span></em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waligamaya, post: 19167749, member: 435142"] [SIZE=5][B]මහලු දෙමව්පියන් ඔවුන්ගේ කුඩා ගමේ සිට නගරෙඅ යනවා තමන්ගේ දරුං දකින්න. නමුත් නගරික් තරගකාරී ජීවිතයත් එකක් ඔවුන්ට තම මහලු දෙමව්පියන් වෙනුවෙන් වෙන්කරන්න් කලය නැ ජපන් පරණම එකක් [COLOR=Blue]1950-1960 [/COLOR][/B][/SIZE] [SIZE=5][B][SIZE=5][B]තම පරම්පරාවට හිමිවූ බිහිසුණු ශාපය. ඔහුයේ බිරිදටත් එල්ලවේ. එය සොයා ඔහු. නිහඩ තව දිවි රැකදේ [COLOR=Blue]සුපිරිම හොල්මන් කතාවක් USA රු කඩයක් සම්බන්දයි [/COLOR][/B][/SIZE][/B][/SIZE] [SIZE=5][B][SIZE=5][B][COLOR=Blue][COLOR=Black][I][SIZE=5][B]එකම ජාතියක මහා කෙදවචකය, බිහිසුණු කොරියන් යුද්දයේ දිර්හ විරාමයට මොහොතකට පෙර. තීරණාත්මක කදු ගැටය. සතුරු පෙරමුණු අතර වේදනාත්මක ප්රේමය. හිතවත් කම [COLOR=Blue]තව කියන බැ කලින් කොරියන් යුදය ගැන මම කියපුව බලපු එකෙක්ට මේක බැරිවෙන්නේ නැ මේකෙන් තමයි දනට තියෙන කොරියන් දේශසීමාව තීරණය කරන්නේ. අන්තිම සටන කොරියන් යුද්දේ. එකම කන්ඩා දෙගොල්ලෝ මාරුවෙන මාරුවට අල්ල ගානවා කට්ටිය අනිත් පිලේ උන බංකරය අල්ලගත්තහම උන්ට ගන්න අරක්කු, කේක් චෝකොල්ට රසකැවිලි හංගල තියනවා [/COLOR][/B][/SIZE][/I][/COLOR][/COLOR][/B][/SIZE] [/B][/SIZE][I][SIZE=5][B]සොවියට සංගමයේ ඇන්තීම යුද්දයේ අවසන් සටන සහ අවසන් සෙබළුන් කණ්ඩායම [COLOR=Blue]රුසියන් [/COLOR][/B][/SIZE][/I] [I][SIZE=5][B][COLOR=Blue][COLOR=Black][I][SIZE=5][B]දෙවන ලෝක යුද්දයේ අද්දැකීම් නිසා කම්පනයට පත්වූ සහ විෂ මත්පැන් වලට ඇබ්බැහි වූ නාවික සේබලෙක්. මෝහනය සහ අමුතු ඉගැන්වීම් කරන ආගමික නායකයෙක්. අහබු හමුවීමක්, මොවු අතර ඇතිවන සම්බන්දය. USA මේකේ කතානායකයා බෙහෙත් පෙති ඩිසල්, සෙන්ට් ඔඩිකොලොන්, සබන් වගේ අතට අහුවෙන මහුල්වතින් අරක්කු හදනවා පට්ට සැරයි [/B][/SIZE][/I][/COLOR][/COLOR][/B][/SIZE][/I] [I][SIZE=5][B][COLOR=Blue][COLOR=Black][I][SIZE=5][B][I][SIZE=5][B]සතුටක් නැති සල්ලිකාර සැමියකු සමග ගෙවන පවුල් ජිවිතයක්. අමුතු තලේ අනාත සංචාරක තරුණයෙක් (සාදාරන හොරෙක්) [COLOR=DarkRed]කොරියන් දෙබස් බොහොම අඩු චිත්තරපට හදන කොරියන් අද්දක්ෂක වරයෙක්ගේ [/COLOR][/B][/SIZE][/I][/B][/SIZE][/I][/COLOR][/COLOR][/B][/SIZE][/I] [I][SIZE=5][B][COLOR=Blue][COLOR=Black][I][SIZE=5][B][I][SIZE=5][B][COLOR=DarkRed][COLOR=Black][I][SIZE=4][B]ඉංගිසි පාලන සාමය තුල ඉන්දියාව, තම ප්රදේශයේ පළමු මාර්ගය හිතවත් ඉංග්රීසි වතු පාලකයකු සමග තැනීමේ අදිටන කරගත් ඉන්දීය තරුණයෙක්. දරදඩු සිවමි පුර්ශ්යෙක් සහ තම සුදු සිවමිය සමහ රහස් සම්බන්දයක් ගෙනයන ගැමි තරුණියක් අනෝරා [SIZE=6]වරුසාවක් [/SIZE][/B][/SIZE][/I][/COLOR] [/COLOR][/B][/SIZE][/I][/B][/SIZE][/I][/COLOR] [/COLOR][/B][/SIZE][/I] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Nawa warak dahaya keeyada? (Namaya wadi kireema dahaya)
Post reply
Top
Bottom