AI එකක් එක්ක වලියක් දාගත්තා😒| හොරු රැල ගාවට වැටුන GPT

VIRAJ_K

Well-known member
  • Oct 13, 2017
    580
    452
    63
    Blue Planet
    ALPACA 7B (GPT 4 හදන්න base උන model එක) Model එක download කරල locally run කරල පොඩී සාමකාමි චැටක් දාලා බැලුවා. මූ හෙන මදාවි ඩයල් එකක්නෙ බන්:eek:වලියටමයි එන්නෙ:eek:

    1687811250744.png


    1687811288992.png

    1687811308577.png