TFS
Error365! Well-known member Jun 27, 2012 13,100 9,847 113 එක තැනක නෑ Jul 22, 2024 #23 dxx said: 2019 ජනපතිවරණයෙන් 3% ක් ගත්ත ඵකෙක් 2024 50% කට වඩා අරන් ජනපති වෙයි කියල හිතනවනම් උඹ ගිහින් අදම උඹේ මොළේ චෙක් කරගනින්..උඹලට ඵක්කෝ කොමන් සෙන්ස් නෑ නැත්නම් උඹල කරන්න හදන්නේ උඹලගේ අනුරයාට දිනන රැල්ලක් සෝශල් මීඩියා හරහා හදලා උෟ දිනනවාමයි කියලා ප්රචාරයක් යවලා වෙන ඵකෙක් ජනාධිපතිවරණය දින්නට පස්සේ මාලිමා වහල්ලු ලවා ලොකු කලබලයක් අැති කරලා රටම ගිණි තියන්න..ජෙපි මල්ලී මේහ් ඔයාලගෙ මරුසි අපි දන්නවා හොඳට..අපි අද ඊයේ ඉඳන් නෙමෙයි ඔයාලගේ ට්රික්ස් දන්නේ..අපි අහු වෙයි ඕවට.. Click to expand... උඹ ගිහින් මොලේ චෙක් කරගනින් මොකද උඹට තියන්නෙ Delusional disorder කියන condition එක. මම උඹට දාපු රිප්ලයිස් ආපහු කියවපන් ජෙප්පො 3% නෙමෙයි 1% ගත්ත කියල හිතපන්කො. ඇයි ඉතින් චන්දෙකට ඔච්චර බය ඔව් ඉතින් පාර්ලිමන්ට් එන්න වත් චන්දෙ තිබ්බෙ නැති එකා පිනට ජනාදිපති උනාම ඉතින් චන්දෙ නොතියා පුටුවෙ ඉන්න හදන එක අමුතු දෙයක් නෙමෙයි. මුලු ජීවිත කාලෙම ආසාවෙන් හිටපු එකනේ
dxx said: 2019 ජනපතිවරණයෙන් 3% ක් ගත්ත ඵකෙක් 2024 50% කට වඩා අරන් ජනපති වෙයි කියල හිතනවනම් උඹ ගිහින් අදම උඹේ මොළේ චෙක් කරගනින්..උඹලට ඵක්කෝ කොමන් සෙන්ස් නෑ නැත්නම් උඹල කරන්න හදන්නේ උඹලගේ අනුරයාට දිනන රැල්ලක් සෝශල් මීඩියා හරහා හදලා උෟ දිනනවාමයි කියලා ප්රචාරයක් යවලා වෙන ඵකෙක් ජනාධිපතිවරණය දින්නට පස්සේ මාලිමා වහල්ලු ලවා ලොකු කලබලයක් අැති කරලා රටම ගිණි තියන්න..ජෙපි මල්ලී මේහ් ඔයාලගෙ මරුසි අපි දන්නවා හොඳට..අපි අද ඊයේ ඉඳන් නෙමෙයි ඔයාලගේ ට්රික්ස් දන්නේ..අපි අහු වෙයි ඕවට.. Click to expand... උඹ ගිහින් මොලේ චෙක් කරගනින් මොකද උඹට තියන්නෙ Delusional disorder කියන condition එක. මම උඹට දාපු රිප්ලයිස් ආපහු කියවපන් ජෙප්පො 3% නෙමෙයි 1% ගත්ත කියල හිතපන්කො. ඇයි ඉතින් චන්දෙකට ඔච්චර බය ඔව් ඉතින් පාර්ලිමන්ට් එන්න වත් චන්දෙ තිබ්බෙ නැති එකා පිනට ජනාදිපති උනාම ඉතින් චන්දෙ නොතියා පුටුවෙ ඉන්න හදන එක අමුතු දෙයක් නෙමෙයි. මුලු ජීවිත කාලෙම ආසාවෙන් හිටපු එකනේ
dxx Well-known member Dec 26, 2011 18,502 22,171 113 Jul 22, 2024 #24 Error365! said: උඹ ගිහින් මොලේ චෙක් කරගනින් මොකද උඹට තියන්නෙ Delusional disorder කියන condition එක. මම උඹට දාපු රිප්ලයිස් ආපහු කියවපන් ජෙප්පො 3% නෙමෙයි 1% ගත්ත කියල හිතපන්කො. ඇයි ඉතින් චන්දෙකට ඔච්චර බය ඔව් ඉතින් පාර්ලිමන්ට් එන්න වත් චන්දෙ තිබ්බෙ නැති එකා පිනට ජනාදිපති උනාම ඉතින් චන්දෙ නොතියා පුටුවෙ ඉන්න හදන එක අමුතු දෙයක් නෙමෙයි. මුලු ජීවිත කාලෙම ආසාවෙන් හිටපු එකනේ Click to expand... කොමන් සෙන්ස් නැති ජෙප්පා මට මොළේ චෙක් කරගන්නලු..යකෝ පිනට නෙමෙයි කුණු කූඩේ හිටියත් උෟ ජනාධිපති වෙලා වැඩක් කරලා පෙන්නුව නේ..උඹලගේ පච කොටා මොනවද කියපංකෝ රටට මේතරම් කල් කරල තියෙන්නේ..උද්ඝෝෂණ කර කර රට ගිණි තිය තිය අාර්ථිකය තවත් වැට්ටුව ඵකනම් කරා ලස්සණට..
Error365! said: උඹ ගිහින් මොලේ චෙක් කරගනින් මොකද උඹට තියන්නෙ Delusional disorder කියන condition එක. මම උඹට දාපු රිප්ලයිස් ආපහු කියවපන් ජෙප්පො 3% නෙමෙයි 1% ගත්ත කියල හිතපන්කො. ඇයි ඉතින් චන්දෙකට ඔච්චර බය ඔව් ඉතින් පාර්ලිමන්ට් එන්න වත් චන්දෙ තිබ්බෙ නැති එකා පිනට ජනාදිපති උනාම ඉතින් චන්දෙ නොතියා පුටුවෙ ඉන්න හදන එක අමුතු දෙයක් නෙමෙයි. මුලු ජීවිත කාලෙම ආසාවෙන් හිටපු එකනේ Click to expand... කොමන් සෙන්ස් නැති ජෙප්පා මට මොළේ චෙක් කරගන්නලු..යකෝ පිනට නෙමෙයි කුණු කූඩේ හිටියත් උෟ ජනාධිපති වෙලා වැඩක් කරලා පෙන්නුව නේ..උඹලගේ පච කොටා මොනවද කියපංකෝ රටට මේතරම් කල් කරල තියෙන්නේ..උද්ඝෝෂණ කර කර රට ගිණි තිය තිය අාර්ථිකය තවත් වැට්ටුව ඵකනම් කරා ලස්සණට..
Error365! Well-known member Jun 27, 2012 13,100 9,847 113 එක තැනක නෑ Jul 22, 2024 #25 dxx said: කොමන් සෙන්ස් නැති ජෙප්පා මට මොළේ චෙක් කරගන්නලු..යකෝ පිනට නෙමෙයි කුණු කූඩේ හිටියත් උෟ ජනාධිපති වෙලා වැඩක් කරලා පෙන්නුව නේ..උඹලගේ පච කොටා මොනවද කියපංකෝ රටට මේතරම් කල් කරල තියෙන්නේ..උද්ඝෝෂණ කර කර රට ගිණි තිය තිය අාර්ථිකය තවත් වැට්ටුව ඵකනම් කරා ලස්සණට.. Click to expand... වැඩක් කරා? ඕයී මම දාපු පොස්ට් එකට රුප්ලයි කරපන්කො නිකන් වටේ යන්නෙ නැතුව. උඹලගෙ මොලේට ෆ්ක් වෙලා වගේ පුක දීලම නේද. ඔහේ ටයිප් කරන් ටයිප් කරන් යනව තේරුමක් නැතුව මතක් කරල මම කියපු ලෙඩේට බෙහෙත් ගනින්.
dxx said: කොමන් සෙන්ස් නැති ජෙප්පා මට මොළේ චෙක් කරගන්නලු..යකෝ පිනට නෙමෙයි කුණු කූඩේ හිටියත් උෟ ජනාධිපති වෙලා වැඩක් කරලා පෙන්නුව නේ..උඹලගේ පච කොටා මොනවද කියපංකෝ රටට මේතරම් කල් කරල තියෙන්නේ..උද්ඝෝෂණ කර කර රට ගිණි තිය තිය අාර්ථිකය තවත් වැට්ටුව ඵකනම් කරා ලස්සණට.. Click to expand... වැඩක් කරා? ඕයී මම දාපු පොස්ට් එකට රුප්ලයි කරපන්කො නිකන් වටේ යන්නෙ නැතුව. උඹලගෙ මොලේට ෆ්ක් වෙලා වගේ පුක දීලම නේද. ඔහේ ටයිප් කරන් ටයිප් කරන් යනව තේරුමක් නැතුව මතක් කරල මම කියපු ලෙඩේට බෙහෙත් ගනින්.
dxx Well-known member Dec 26, 2011 18,502 22,171 113 Jul 22, 2024 #26 Error365! said: වැඩක් කරා? ඕයී මම දාපු පොස්ට් එකට රුප්ලයි කරපන්කො නිකන් වටේ යන්නෙ නැතුව. උඹලගෙ මොලේට ෆ්ක් වෙලා වගේ පුක දීලම නේද. ඔහේ ටයිප් කරන් ටයිප් කරන් යනව තේරුමක් නැතුව මතක් කරල මම කියපු ලෙඩේට බෙහෙත් ගනින්. Click to expand... උත්තර දීලා ගොඩක් වෙලා උඔ වගේ ගෝත්රික JVP මැට්ටෙක්ට ඒවා තේරුම් ගන්න බෑ..
Error365! said: වැඩක් කරා? ඕයී මම දාපු පොස්ට් එකට රුප්ලයි කරපන්කො නිකන් වටේ යන්නෙ නැතුව. උඹලගෙ මොලේට ෆ්ක් වෙලා වගේ පුක දීලම නේද. ඔහේ ටයිප් කරන් ටයිප් කරන් යනව තේරුමක් නැතුව මතක් කරල මම කියපු ලෙඩේට බෙහෙත් ගනින්. Click to expand... උත්තර දීලා ගොඩක් වෙලා උඔ වගේ ගෝත්රික JVP මැට්ටෙක්ට ඒවා තේරුම් ගන්න බෑ..
Error365! Well-known member Jun 27, 2012 13,100 9,847 113 එක තැනක නෑ Jul 22, 2024 #27 dxx said: උත්තර දීලා ගොඩක් වෙලා උඔ වගේ ගෝත්රික JVP මැට්ටෙක්ට ඒවා තේරුම් ගන්න බෑ.. Click to expand... එහෙම හරි හිත හදාගමු
dxx said: උත්තර දීලා ගොඩක් වෙලා උඔ වගේ ගෝත්රික JVP මැට්ටෙක්ට ඒවා තේරුම් ගන්න බෑ.. Click to expand... එහෙම හරි හිත හදාගමු