Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Menu
Install the app
Install
Forums
New posts
All threads
Latest threads
New posts
Trending threads
Trending
Search forums
What's new
New posts
New ads
New profile posts
Latest activity
Free Ads
Latest reviews
Search ads
Members
Current visitors
New profile posts
Search profile posts
Contact us
Latest ads
Google Pixel 9 Pro
vgp
Updated:
Yesterday at 5:57 PM
Ad icon
Jobreceive.com for sale
Blogerwiki
Updated:
Tuesday at 8:55 PM
Post Your Vehicle for Sale — FREE! - https://libro.lk
Kalu_Puth
Updated:
Tuesday at 7:38 PM
ඔයාගෙ Assignment හෝ Thesis එක හරියට හදාගමු
ErMurazor
Updated:
Saturday at 10:52 PM
Ad icon
BlackWall V2ray servers
hu KANNA
Updated:
Sep 23, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search
Reply to thread
Forums
General
Education
C++ සිංහලෙන්
Get the App
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="imscncl" data-source="post: 11339032" data-attributes="member: 111595"><p><span style="font-size: 15px"><em><strong><span style="color: #0000CC">[FONT=&quot]<em>මම හිතුවා 2011 11 11 වෙනිදාට දැනුම ටිකක් බෙදා ගන්න.</em>[/FONT]</span></strong></em></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em><strong><span style="color: green">[FONT=&quot]<em>2011-11-11 11 .11.11PM</em>[/FONT]</span></strong></em></span> <span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em><span style="color: #0000CC">[FONT=&quot]C++ [/FONT]</span></em></span> <span style="font-size: 15px"><em><span style="color: #0000CC">[FONT=&quot]<em>සිංහලෙන්</em>[/FONT]</span></em></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>මුලින්ම </em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]Visual Studio software [/FONT]</em><em>[FONT=&quot]<em>එක හොයාගන්න.</em>[/FONT]</em></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>අලුත්ම </em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]vertion [/FONT]</em><em>[FONT=&quot]<em>එක තමා </em>[/FONT]</em><em>[FONT=&quot]Visual Studio[/FONT]</em> 2010,</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span> [FONT=&quot]<span style="font-size: 15px">මම භාවිතා කරන්නෙ </span>[/FONT]<span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]Visual Studio 6 [/FONT]</em><em>[FONT=&quot]එක. මේකෙ නම් key එක මට දෙන්න පුලුවන්.[/FONT]</em></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>මුලින්ම අපි බලමු C++ කියන්නෙ මොකද්ද කියලා.</em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>මේක program ලියන language එකක්</em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>මෙහි අපිට භාවිතා කල හැක්කෙ ඉංග්රිසි භාෂාවෙ කැපිටල් සිම්පල් සියලුම අකුරු, 0 සිට 9 දක්වා ඉලක්කම් සහ පහත සදහන් සිම්බල් පමනි</em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span> [FONT=&quot]<span style="font-size: 15px">+ - * / ! “ # % & ( ) ‘ - > , : ; < > = [ ] ^ _ { } | . \ $</span>[/FONT]<span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span> [FONT=&quot]<span style="font-size: 15px">අපි දැන් බලමු </span>[/FONT]<span style="font-size: 15px"><strong>[FONT=&quot]Keywords [/FONT]</strong></span>[FONT=&quot]<span style="font-size: 15px"><strong>මොනවද කියලා. </strong></span>[/FONT]<span style="font-size: 15px"><strong>[FONT=&quot]Keywords [/FONT]</strong></span>[FONT=&quot]<span style="font-size: 15px"><strong>කියන්නෙ C++ දන්නා වචන.</strong></span>[/FONT]<span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span> [FONT=&quot]<span style="font-size: 15px"><strong>ඒ කියන්නෙ පහල තියන වචනයක් අපි type කරහොත් එහි තේරුම C++ වලට හදුනා ගැනීමෙ හැකියවක් පවතිනවා. ඒක නිසා මේ වචන අපිට හිතු හිතු ලෙස භාවිතා කල නොහැක. </strong></span>[/FONT]<span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span> <span style="font-size: 15px"><span style="color: #0070C0">[FONT=&quot]asm auto break case catch char class const continue default delete do double else[/FONT]</span></span><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span> <span style="font-size: 15px"><span style="color: #0070C0">[FONT=&quot]enum extern float for friend goto if inline int long new operator private protected[/FONT]</span></span><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span> <span style="font-size: 15px"><span style="color: #0070C0">[FONT=&quot]public register return short signed sizeof static struct switch template this try typedef[/FONT]</span></span><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span> <span style="font-size: 15px"><span style="color: #0070C0">[FONT=&quot]union unsigned virtual void volatile while[/FONT]</span></span><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span> [FONT=&quot]<span style="font-size: 15px">අපො හෑල්ල ඇති වැඩිය හෑල්ල දාන්න ගියොත් වැඩෙ කට්ටියට එපා වෙයි. </span>[/FONT]<span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span> [FONT=&quot]<span style="font-size: 15px">හැබැයි මතක තියාගන්න theory එක ඉතා වැදගත්.</span>[/FONT]<span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span> [FONT=&quot]<span style="font-size: 15px">හරි කස්ටිය දැන් </span>[/FONT]<span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]Visual Studio install [/FONT]</em><em>[FONT=&quot]<em>කර ගත්තද.</em>[/FONT]</em></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>OK අපි එහෙනම් වැඩෙ පටා….න් ගමු.</em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>එහෙනම් සුපුරුදු ලෙස </em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>Start -> All programs -> Microsoft </em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]Visual Studio -> [/FONT]</em><em>[FONT=&quot]<em>Microsoft Visual C++ </em>[/FONT]</em></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>Open කරගන්න.</em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>හරි දැන් Microsoft Visual C++ Open කරගෙන පහල තියන විදිහට අලුත් project එකක් හදා ගන්න.</em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>File -> New -> projects -> ගිහිල්ලා win 32 console application කියන එක තෝර ගන්න.</em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>ඊට පස්සෙ Projects Name කියන තැනට කැමති නමක් දිලා ok කරන්න.</em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>ඊට පස්සෙ එන ව win 32 console application – step 1 of 1 එකෙ An empty project කියන එක select </em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>කරලා finish දෙන්න.</em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>ඊලට එයි New project information කියන Window එකක් එකත් ok කරන්න.</em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>හරි දැන් අලුත් project එකක් හදාගෙන ඉවරයි.</em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>දැන් කරන්න තියෙන්නෙ අපිට program එක ලියන්න අලුත් file එකක් හදා ගන්න එකයි.</em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>එක කරන්නෙ මෙහෙමයි.</em>[/FONT]</em></span> <span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"> <em>[FONT=&quot]<em>File -> New -> file -> ගිහිල්ලා c++ source file කියන එක තෝර ගන්න.</em></em></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em><em></em></em></span></p><p><span style="font-size: 15px"><em><em></em>[/FONT]</em> </span><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>ඊට පස්සෙ FileName කියන තැනට කැමති නමක් දිලා ok කරන්න.</em>[/FONT]</em></span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>එතකොට ඔයාට type කරන්න පුලුවන් window එකක් එයි.</em>[/FONT]</em></span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>එකෙ නමට ඔයා කලින් දිපු FileName එක ඇති.</em>[/FONT]</em></span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot] [/FONT]</em></span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>දැන් හැදිලි ඉවරයි,</em>[/FONT]</em></span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>හරි දැන් එහෙනම් කොල්ලා programs ලියන්න යන්නෙ.</em>[/FONT]</em></span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>මෙන්න අපි ලියන පලවෙනි program එක.</em>[/FONT]</em></span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot]<em>ඒක තමා Hello Word.</em>[/FONT]</em></span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot] [/FONT]</em></span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot] [/FONT]</em></span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]#include < iostream.h > [/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]void main () [/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot] [/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]{[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]cout << “Hello world ” ;[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]}[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot] [/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]හරි දැන් ඔය උඩ තියන ටික copy කරලා අර type කරන්න පුලුවන් Window එකෙ paste කරන්න. ( මෙ මොනවද ලියලා තියෙන්නෙ කොහමද ලියන්නෙ කියලා ඉදිරියෙදි කියලා දෙන්නම්)[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot] [/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]දැන් අපි ලියපු program එක <span style="color: red">compile</span> ( මේක මොකද්ද කියල theory වලදි කියන්නම්)කරගන්න ඕන[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]මෙහෙමයි compile කරන්නෙ. [/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]Build -> compile හෝ <span style="color: red">ctrl + F7</span> මගින් මෙය කරගත හැක.[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]එවිට පහලම තියන Configuration window එකෙ [/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]error(s) හා warning(s) තියනවද කියලා පෙන්වයි.[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot] [/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]දැන් <span style="color: red">Build</span> ( මේක මොකද්ද කියල theory වලදි කියන්නම්) කරගන්න ඕන[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]මෙහෙමයි compile කරන්නෙ. [/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]Build -> Build හෝ<span style="color: red"> F7</span> මගින් මෙය කරගත හැක.[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]එවිටද පහලම තියන Configuration window එකෙ [/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]error(s) හා warning(s) තියනවද කියලා පෙන්වයි.[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot] [/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]දැන් අවසාන වැඩෙ,[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]එකෙදි කරන්නෙ <span style="color: red">Execute</span> කරන්න ඕන.[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]එක කරන්නෙ මෙහෙමයි.[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]Build -> Execute හෝ <span style="color: red">ctrl + F5</span> මගින් මෙය කරගත හැක.[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]එවිටද පහලම තියන Configuration window එකෙ [/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]error(s) හා warning(s) තියනවද කියලා පෙන්වයි[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot] [/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]මෙතනදි error(s) නැති නම් අපි ලියපු program එක run වෙනවා.[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot] [/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot] [/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]අපි ලියලා තියෙන්නෙ [/FONT][FONT=&quot]Hello world [/FONT][FONT=&quot]කියන එක පෙන්නන්න.[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]ඕයා හරියට වැඩෙ කරානම් කලු window එකක [/FONT][FONT=&quot]Hello world [/FONT][FONT=&quot]කියලා වැටෙයි.[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]ඉතුරු ටික කට්ටියගෙ support එක අනුව තාම. </span></p><p><span style="font-size: 15px">[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]</span></p><p><span style="font-size: 15px">[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px">[FONT=&quot]අවුලක් තියනවනම් අහන්න පුලුවම්.[/FONT]</span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span><span style="font-size: 15px"><em>[FONT=&quot] [/FONT]</em></span></p><p><span style="font-size: 15px"> </span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="imscncl, post: 11339032, member: 111595"] [SIZE=4][I][B][COLOR=#0000CC][FONT="][I]මම හිතුවා 2011 11 11 වෙනිදාට දැනුම ටිකක් බෙදා ගන්න.[/I][/FONT][/COLOR][/B][/I] [I][B][COLOR=green][FONT="][I]2011-11-11 11 .11.11PM[/I][/FONT][/COLOR][/B][/I][/SIZE] [SIZE=4] [I][COLOR=#0000CC][FONT="]C++ [/FONT][/COLOR][/I][/SIZE] [SIZE=4][I][COLOR=#0000CC][FONT="][I]සිංහලෙන්[/I][/FONT][/COLOR][/I] [I][FONT="][I]මුලින්ම [/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4][I][FONT="]Visual Studio software [/FONT][/I][I][FONT="][I]එක හොයාගන්න.[/I][/FONT][/I] [I][FONT="][I]අලුත්ම [/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4][I][FONT="]vertion [/FONT][/I][I][FONT="][I]එක තමා [/I][/FONT][/I][I][FONT="]Visual Studio[/FONT][/I] 2010, [/SIZE] [FONT="][SIZE=4]මම භාවිතා කරන්නෙ [/SIZE][/FONT][SIZE=4][I][FONT="]Visual Studio 6 [/FONT][/I][I][FONT="]එක. මේකෙ නම් key එක මට දෙන්න පුලුවන්.[/FONT][/I] [I][FONT="][I]මුලින්ම අපි බලමු C++ කියන්නෙ මොකද්ද කියලා.[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [I][FONT="][I]මේක program ලියන language එකක්[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [I][FONT="][I]මෙහි අපිට භාවිතා කල හැක්කෙ ඉංග්රිසි භාෂාවෙ කැපිටල් සිම්පල් සියලුම අකුරු, 0 සිට 9 දක්වා ඉලක්කම් සහ පහත සදහන් සිම්බල් පමනි[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE] [FONT="][SIZE=4]+ - * / ! “ # % & ( ) ‘ - > , : ; < > = [ ] ^ _ { } | . \ $[/SIZE][/FONT][SIZE=4] [/SIZE] [FONT="][SIZE=4]අපි දැන් බලමු [/SIZE][/FONT][SIZE=4][B][FONT="]Keywords [/FONT][/B][/SIZE][FONT="][SIZE=4][B]මොනවද කියලා. [/B][/SIZE][/FONT][SIZE=4][B][FONT="]Keywords [/FONT][/B][/SIZE][FONT="][SIZE=4][B]කියන්නෙ C++ දන්නා වචන.[/B][/SIZE][/FONT][SIZE=4] [/SIZE] [FONT="][SIZE=4][B]ඒ කියන්නෙ පහල තියන වචනයක් අපි type කරහොත් එහි තේරුම C++ වලට හදුනා ගැනීමෙ හැකියවක් පවතිනවා. ඒක නිසා මේ වචන අපිට හිතු හිතු ලෙස භාවිතා කල නොහැක. [/B][/SIZE][/FONT][SIZE=4] [/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#0070C0][FONT="]asm auto break case catch char class const continue default delete do double else[/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=4] [/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#0070C0][FONT="]enum extern float for friend goto if inline int long new operator private protected[/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=4] [/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#0070C0][FONT="]public register return short signed sizeof static struct switch template this try typedef[/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=4] [/SIZE] [SIZE=4][COLOR=#0070C0][FONT="]union unsigned virtual void volatile while[/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=4] [/SIZE] [FONT="][SIZE=4]අපො හෑල්ල ඇති වැඩිය හෑල්ල දාන්න ගියොත් වැඩෙ කට්ටියට එපා වෙයි. [/SIZE][/FONT][SIZE=4] [/SIZE] [FONT="][SIZE=4]හැබැයි මතක තියාගන්න theory එක ඉතා වැදගත්.[/SIZE][/FONT][SIZE=4] [/SIZE] [FONT="][SIZE=4]හරි කස්ටිය දැන් [/SIZE][/FONT][SIZE=4][I][FONT="]Visual Studio install [/FONT][/I][I][FONT="][I]කර ගත්තද.[/I][/FONT][/I] [I][FONT="][I]OK අපි එහෙනම් වැඩෙ පටා….න් ගමු.[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [I][FONT="][I]එහෙනම් සුපුරුදු ලෙස [/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [I][FONT="][I]Start -> All programs -> Microsoft [/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4][I][FONT="]Visual Studio -> [/FONT][/I][I][FONT="][I]Microsoft Visual C++ [/I][/FONT][/I] [I][FONT="][I]Open කරගන්න.[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [I][FONT="][I]හරි දැන් Microsoft Visual C++ Open කරගෙන පහල තියන විදිහට අලුත් project එකක් හදා ගන්න.[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [I][FONT="][I]File -> New -> projects -> ගිහිල්ලා win 32 console application කියන එක තෝර ගන්න.[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [I][FONT="][I]ඊට පස්සෙ Projects Name කියන තැනට කැමති නමක් දිලා ok කරන්න.[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [I][FONT="][I]ඊට පස්සෙ එන ව win 32 console application – step 1 of 1 එකෙ An empty project කියන එක select [/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [I][FONT="][I]කරලා finish දෙන්න.[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [I][FONT="][I]ඊලට එයි New project information කියන Window එකක් එකත් ok කරන්න.[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [I][FONT="][I]හරි දැන් අලුත් project එකක් හදාගෙන ඉවරයි.[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [I][FONT="][I]දැන් කරන්න තියෙන්නෙ අපිට program එක ලියන්න අලුත් file එකක් හදා ගන්න එකයි.[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [I][FONT="][I]එක කරන්නෙ මෙහෙමයි.[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [I][FONT="][I]File -> New -> file -> ගිහිල්ලා c++ source file කියන එක තෝර ගන්න. [/I][/FONT][/I] [/SIZE][SIZE=4][I][FONT="][I]ඊට පස්සෙ FileName කියන තැනට කැමති නමක් දිලා ok කරන්න.[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][I][FONT="][I]එතකොට ඔයාට type කරන්න පුලුවන් window එකක් එයි.[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][I][FONT="][I]එකෙ නමට ඔයා කලින් දිපු FileName එක ඇති.[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][I][FONT="][I] [/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][I][FONT="][I]දැන් හැදිලි ඉවරයි,[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][I][FONT="][I]හරි දැන් එහෙනම් කොල්ලා programs ලියන්න යන්නෙ.[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][I][FONT="][I]මෙන්න අපි ලියන පලවෙනි program එක.[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][I][FONT="][I]ඒක තමා Hello Word.[/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][I][FONT="][I] [/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][I][FONT="][I] [/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]#include < iostream.h > [/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]void main () [/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="] [/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]{[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]cout << “Hello world ” ;[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]}[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="] [/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]හරි දැන් ඔය උඩ තියන ටික copy කරලා අර type කරන්න පුලුවන් Window එකෙ paste කරන්න. ( මෙ මොනවද ලියලා තියෙන්නෙ කොහමද ලියන්නෙ කියලා ඉදිරියෙදි කියලා දෙන්නම්)[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="] [/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]දැන් අපි ලියපු program එක [COLOR=red]compile[/COLOR] ( මේක මොකද්ද කියල theory වලදි කියන්නම්)කරගන්න ඕන[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]මෙහෙමයි compile කරන්නෙ. [/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]Build -> compile හෝ [COLOR=red]ctrl + F7[/COLOR] මගින් මෙය කරගත හැක.[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]එවිට පහලම තියන Configuration window එකෙ [/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]error(s) හා warning(s) තියනවද කියලා පෙන්වයි.[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="] [/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]දැන් [COLOR=red]Build[/COLOR] ( මේක මොකද්ද කියල theory වලදි කියන්නම්) කරගන්න ඕන[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]මෙහෙමයි compile කරන්නෙ. [/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]Build -> Build හෝ[COLOR=red] F7[/COLOR] මගින් මෙය කරගත හැක.[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]එවිටද පහලම තියන Configuration window එකෙ [/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]error(s) හා warning(s) තියනවද කියලා පෙන්වයි.[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="] [/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]දැන් අවසාන වැඩෙ,[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]එකෙදි කරන්නෙ [COLOR=red]Execute[/COLOR] කරන්න ඕන.[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]එක කරන්නෙ මෙහෙමයි.[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]Build -> Execute හෝ [COLOR=red]ctrl + F5[/COLOR] මගින් මෙය කරගත හැක.[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]එවිටද පහලම තියන Configuration window එකෙ [/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]error(s) හා warning(s) තියනවද කියලා පෙන්වයි[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="] [/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]මෙතනදි error(s) නැති නම් අපි ලියපු program එක run වෙනවා.[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="] [/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="] [/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]අපි ලියලා තියෙන්නෙ [/FONT][FONT="]Hello world [/FONT][FONT="]කියන එක පෙන්නන්න.[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]ඕයා හරියට වැඩෙ කරානම් කලු window එකක [/FONT][FONT="]Hello world [/FONT][FONT="]කියලා වැටෙයි.[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]ඉතුරු ටික කට්ටියගෙ support එක අනුව තාම. [/FONT][/SIZE] [SIZE=4][FONT="] [/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][FONT="]අවුලක් තියනවනම් අහන්න පුලුවම්.[/FONT][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE][SIZE=4][I][FONT="][I] [/I][/FONT][/I][/SIZE] [SIZE=4] [/SIZE] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Hath warak paha keeyada? (hatha wadikireema paha)
Post reply
Top
Bottom