cd copy help

sajith31

Junior member
  • Oct 6, 2010
    73
    2
    8
    windows (xp,vista,7) cd ekak copy karanne kohomada???(normal vidihatada,nathnam vishesha kramayak thiyanawada)
     

    Topology

    Member
    Feb 24, 2011
    2,395
    225
    0
    Out of Elakiri.
    ou image file ekak vidiyata hadaganna ona.
    oyata puluwan DVD Decryptor vage software ekak pavicii karanna.
    www.dvddecrypter.org.uk/
    eken image file ekak hadagena file eka hard disk eke thiyeganna
    itapasse Nero vage softwae ekak pavicii karala image file eka write karanna physical disk ekak matata.
     

    kosandpol

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    windows (xp,vista,7) cd ekak copy karanne kohomada???(normal vidihatada,nathnam vishesha kramayak thiyanawada)
    copy ISO image හැටියට copy කරන්න වෙනවා. නැත්තං boot කරන්න බැරිවෙනවා ඒ cd එකෙන්.
    b4f.gif

    burn4free තමයි හොඳම free CD/DVD/Blu Ray burner/copier software එක වින්ඩෝස් වලට.
    මෙතනින් ගන්න : http://download.cnet.com/Burn4Free-...17894.html?part=dl-6225127&subj=dl&tag=button