DATA ඉවර උනාම සල්ලි කැ ෙපන්ෙන් නැති ෙවන්න හදාග

adeeezzz

Well-known member
  • Jul 26, 2014
    2,117
    369
    83
    DATA ඉවර උනාම සල්ලි කැ ෙපන්ෙන් නැති ෙවන්න හදාග

    sim aka mobitel upahara akak tynne data iara unama dala tyna sallith kapenwa aneaka nati kragnna kramayak android phone wala tynwada dnna knk kynnaa
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    oka kachal ban. Internet speed meter app eka daganin (Green icon ekak thiyena eka)

    eke aluth eke thiyenawa data plan kiyala option ekak. data card ekak dammama eka active karanna puluwan preset data limit ekata
     

    adeeezzz

    Well-known member
  • Jul 26, 2014
    2,117
    369
    83
    oka kachal ban. Internet speed meter app eka daganin (Green icon ekak thiyena eka)

    eke aluth eke thiyenawa data plan kiyala option ekak. data card ekak dammama eka active karanna puluwan preset data limit ekata

    mchn ethakota data iwara unama auto data off wenwda bn ekn