sim aka mobitel upahara akak tynne data iara unama dala tyna sallith kapenwa aneaka nati kragnna kramayak android phone wala tynwada dnna knk kynnaa


unge kapati kama ban data iwara unama sms wath enne na salli tika kapenawa![]()
no sms?
data count onitor wenna function eak thiyenne eken monitor wenna dapan
oka kachal ban. Internet speed meter app eka daganin (Green icon ekak thiyena eka)
eke aluth eke thiyenawa data plan kiyala option ekak. data card ekak dammama eka active karanna puluwan preset data limit ekata
mchn ethakota data iwara unama auto data off wenwda bn ekn