Help me.......

upulcla

Well-known member
  • Oct 30, 2008
    2,193
    1,958
    113
    කුරුණෑගල
    MS Excel, word, Outlook wala wall ekata JPEG ekak insert karala thiyena welawata. ea image eka JPEG format ekata ayemath SAVE karanne kohomada...??????????????????????????

    Pleace Help Me..
    :confused::confused::confused:
    :(
     

    milroy319

    Member
    Nov 8, 2008
    887
    53
    0
    Private Hell
    image eka select karala copy karala MSpaint eke paste karala save image as gihin jpeg format eken save karanda....try karala balanda godak durata wada karai...eth wena lesi widiyak athi
     

    nelik

    Well-known member
  • Nov 23, 2007
    16,800
    574
    113
    image eka select karala copy karala MSpaint eke paste karala save image as gihin jpeg format eken save karanda....try karala balanda godak durata wada karai...eth wena lesi widiyak athi

    mamath hithana me widiha hari kiyala :yes: