MACHANZLA.....mata podi aulak una....mage parana backup ekak restore karanna gihin ipad 3 EKE 5.1.1 eka giya.antimata 6.0.1 upgrade karanna una.mama kalin jailbreak karala tibbe.ara SHSH file eka cydia wala auto save wenawa neda? mama tiny umbrella walin baluwa.but 5.1.1 wala ne kiyanawa.eka hoyaganna wena widiyak nadda BUNZZZ....THANK U
