Link ඔබලා, QR code එක scan කරලා කොක්සිලාගෙ πය බලපු පිරිස 5000 වෙන්ඩත් කිට්ටුයි 🤭🤭

IndrajithGamage

Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,029
    2
    15,773
    113
    Manasika leda jabok :lol:
    ටිකක් හිටහන්කො ඉතින් පුක දීපු එකේ unblock කරනකල්. 🤭😂

    Redi lept neda manasika leda :lol:
    ඔව් බං ගෑනු සාමාන්‍යයෙන් අ‍ැඳුම් අ‍ැඳගෙන ඉන්නෙ නෑ අ‍ාවම
    ------ Post added on Feb 4, 2023 at 8:21 PM
     
    • Haha
    Reactions: Error365!

    xing

    Well-known member
  • Sep 18, 2006
    616
    279
    63
    අ‍ායෙත් පුක දීලාද? අම්මෝ බං මුන්ගෙ අ‍ැරියස් එක. හිටපන්කො පැයක් විතර. දාගෙන ගියාට thanks. 😍 එතකල් උන්ටයි, පයි බලන්න අමාරු උන්ටයි ඕක අගින් සිම්පල් o එකයි, කැපිටල් O එකයි දාලා බලා ගන්න කියහන් ඕක ගියාට පස්සෙ උට්ටවල්වලට වෙන සන්තෑසිය. 😜😜🤭 නැත්තම් ඕන්න ඕක scan කරපියකො.

    https://bit.ly/cockzillaoO

    Thanks bocca 👍
     
    • Like
    Reactions: IndrajithGamage

    Ozone4

    Well-known member
  • Aug 26, 2016
    3,756
    6,019
    113
    No Where
    මම cockzilla. එතනට තමයි යන්න ඉන්නෙ. කවදා හරි හම්බෙන සල්ලි සේරම charity විදිහට රුපියල්වලට මාරු කරනවා කියලා දඩ boxing match එකක් වගේ pay per view විදිහට මියා කලීෆාටයි, ඩැනී ඩැනියෙල්ටයි පුකේ අරින scene එකක් කරන්නයි ඉන්නෙ. දැනටමත් brazzers එකට email එකක් දැම්මා idea එක කියලා හෙන proposal එකක් එක්ක. 😜

    ඕකුන් දෙන්නගෙම first anal එක කිව්වාම කට්ටිය අනිවා බලයි ඉතින්. ඩොලර් 50 කට 100 කට වුණත් ටිකට් කඩන්න පුළුවන්. නිකන් නෙවෙයි මම උන්ට පුකේ අරින්නෙ පපුව මැද්දෙ Cum to Sri Lanka කියල tattoo එකකුත් ගහගෙන. Tourism වලටත්, ලංකාවටත් පට්ට මාකටින් පාර. International media වලින් නියමෙට hit කරනවා මියා සහ ඩැනී ලංකාවෙ අ‍ාර්ථිකය ගොඩ ගන්න මේ වැඩේට එකතු වුණා කියලා. කාටවත් බැරි නම් මම මගෙ පයියෙන් මේ රටේ අ‍ාර්ථික අර්බුදය විසඳනවා. ඕන්න බලහන්කො නැද්ද කියලා.

    ඊට පස්සෙ ගහනවා හුත්තො autobiography එකක් "Indrajith Gamage - How I F*cked Sri Lanka's Economic Troubles Away" කියලා. එළකිරියෙ ගහපු ගේම ගැනත් chapters කීපයක්ම දානවා. දැන් මේ දවස්වල Dust cover එක design කරගෙන යන ගමන්. 🙈


    ------ Post added on Feb 4, 2023 at 1:45 PM
    Dani Daniels & Mia Khalifa's First Anal wenne khmada ponnayo???
    1287th Anal kiyala dapan.. :lol::lol::lol::lol:

    PS- Un denna Strapon 1k Dagena thota arina 1da First anal qe??
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,029
    2
    15,773
    113
    Dani Daniels & Mia Khalifa's First Anal wenne khmada ponnayo???
    1287th Anal kiyala dapan.. :lol::lol::lol::lol:

    PS- Un denna Strapon 1k Dagena thota arina 1da First anal qe??
    අනේ හුකහං බං තෝ එනවා මට කියන්න. පුළුවන් නම් පෙන්නපන් උන් දෙන්නගෙන් එකෙක් anal කරපු වීඩියෝ එකක්? තියෙනවා පක. මම කිසිම දෙයක් හොයල නොබලා කියන්නෙ නෑ. පුළුවන් නම් එකක් පෙන්නපන්?? ‍‍

    lesbian සීන්, අ‍ැඟිලි, පොඩි dildo ඔබන එ‍්වා අ‍ැති. උන් දෙන්නාගෙන් එකෙක් මිනිහෙක් එක්ක anal කරන scene එකක් නෑ. 1287 න් එකක් පෙන්නපන් පුළුවන් නම්. තොපිත් අර පහයි කාලෙ පයි තියාගෙන 9 inch කියලා වැළලෙන උන් වගේම තමයි ඉතින්.

    P. S. ඔව් බං dani නම් strap on දාගෙන වෙන උන්ට අරින එ‍්වා ඕන තරම් තියෙනවා වගේ. හොයාගෙන බලහන්. හැබැයි එ‍්කිගෙ පුකට එකෙක් අරින එකක් නෑ. Mia ත් එච්චරයි.


    Thanks bocca 👍
    දුක හිතුණා නේද රත්තරනේ? ඕක තමයි කියන්නෙ ඉන්ද්‍රජිත් දෙයක් කියන්නෙ බොහොම වගකීමෙන් කියලා. එහෙම නෑ කියල හිතාගෙන දා ගත්ත නංගිලාට වුණ දේ පේනවනෙ. 😁🤪
    ------ Post added on Feb 4, 2023 at 9:43 PM
     
    • Haha
    Reactions: Ozone4

    xing

    Well-known member
  • Sep 18, 2006
    616
    279
    63
    අනේ හුකහං බං තෝ එනවා මට කියන්න. පුළුවන් නම් පෙන්නපන් උන් දෙන්නගෙන් එකෙක් anal කරපු වීඩියෝ එකක්? තියෙනවා පක. මම කිසිම දෙයක් හොයල නොබලා කියන්නෙ නෑ. පුළුවන් නම් එකක් පෙන්නපන්?? ‍‍

    lesbian සීන්, අ‍ැඟිලි, පොඩි dildo ඔබන එ‍්වා අ‍ැති. උන් දෙන්නාගෙන් එකෙක් මිනිහෙක් එක්ක anal කරන scene එකක් නෑ. 1287 න් එකක් පෙන්නපන් පුළුවන් නම්. තොපිත් අර පහයි කාලෙ පයි තියාගෙන 9 inch කියලා වැළලෙන උන් වගේම තමයි ඉතින්.

    P. S. ඔව් බං dani නම් strap on දාගෙන වෙන උන්ට අරින එ‍්වා ඕන තරම් තියෙනවා වගේ. හොයාගෙන බලහන්. හැබැයි එ‍්කිගෙ පුකට එකෙක් අරින එකක් නෑ. Mia ත් එච්චරයි.



    දුක හිතුණා නේද රත්තරනේ? ඕක තමයි කියන්නෙ ඉන්ද්‍රජිත් දෙයක් කියන්නෙ බොහොම වගකීමෙන් කියලා. එහෙම නෑ කියල හිතාගෙන දා ගත්ත නංගිලාට වුණ දේ පේනවනෙ. 😁🤪
    ------ Post added on Feb 4, 2023 at 9:43 PM

    Umba hari machan 👍
     
    • Like
    Reactions: IndrajithGamage

    Los pollos hermanos

    Well-known member
  • Mar 15, 2018
    5,061
    2
    5,923
    113
    Albuquerque, New Mexico, United States
    අ‍ායෙත් පුක දීලාද? අම්මෝ බං මුන්ගෙ අ‍ැරියස් එක. හිටපන්කො පැයක් විතර. දාගෙන ගියාට thanks. 😍 එතකල් උන්ටයි, පයි බලන්න අමාරු උන්ටයි ඕක අගින් සිම්පල් o එකයි, කැපිටල් O එකයි දාලා බලා ගන්න කියහන් ඕක ගියාට පස්සෙ උට්ටවල්වලට වෙන සන්තෑසිය. 😜😜🤭 නැත්තම් ඕන්න ඕක scan කරපියකො.

    https://bit.ly/cockzillaoO

    ඔන්න යුතුකම ඉටු කරා ඒ ලින්ක් එකත් අයින් කරා අපි :lol:
    Funny Or Die Dancing GIF
     
    • Sad
    Reactions: xing

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,872
    113
    උන් දෙන්නාගෙන් එකෙක් මිනිහෙක් එක්ක anal කරන scene එකක් නෑ.
    උන් දෙන්නගෙන් එකෙක්වත් දැන් field එකේ නැහැ නේද :rofl:
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,064
    113
    සේදවත්ත
    මම cockzilla. එතනට තමයි යන්න ඉන්නෙ. කවදා හරි හම්බෙන සල්ලි සේරම charity විදිහට රුපියල්වලට මාරු කරනවා කියලා දඩ boxing match එකක් වගේ pay per view විදිහට මියා කලීෆාටයි, ඩැනී ඩැනියෙල්ටයි පුකේ අරින scene එකක් කරන්නයි ඉන්නෙ. දැනටමත් brazzers එකට email එකක් දැම්මා idea එක කියලා හෙන proposal එකක් එක්ක. 😜

    ඕකුන් දෙන්නගෙම first anal එක කිව්වාම කට්ටිය අනිවා බලයි ඉතින්. ඩොලර් 50 කට 100 කට වුණත් ටිකට් කඩන්න පුළුවන්. නිකන් නෙවෙයි මම උන්ට පුකේ අරින්නෙ පපුව මැද්දෙ Cum to Sri Lanka කියල tattoo එකකුත් ගහගෙන. Tourism වලටත්, ලංකාවටත් පට්ට මාකටින් පාර. International media වලින් නියමෙට hit කරනවා මියා සහ ඩැනී ලංකාවෙ අ‍ාර්ථිකය ගොඩ ගන්න මේ වැඩේට එකතු වුණා කියලා. කාටවත් බැරි නම් මම මගෙ පයියෙන් මේ රටේ අ‍ාර්ථික අර්බුදය විසඳනවා. ඕන්න බලහන්කො නැද්ද කියලා.

    ඊට පස්සෙ ගහනවා හුත්තො autobiography එකක් "Indrajith Gamage - How I F*cked Sri Lanka's Economic Troubles Away" කියලා. එළකිරියෙ ගහපු ගේම ගැනත් chapters කීපයක්ම දානවා. දැන් මේ දවස්වල Dust cover එක design කරගෙන යන ගමන්. 🙈


    ------ Post added on Feb 4, 2023 at 1:45 PM
    කතා මියා ඉන්ඩස්ට්‍රි එකෙත් නෑ
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,064
    113
    සේදවත්ත
    Industry කියන්නෙ production shoots නෑ. Alua එකේ යසට ඉන්නෙ ගිහින් බලපන්. 🤭
    අඩු කුලේ උන්ට විකිනෙන් නෑ . අදායමක් එන විදියට කරන්න ඕනේ . සොලෝ එකක් ඉන්ඩස්ට්‍රි එක වෙනස්.

    තව ඒවගේ ඉන්නවා 😁
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,029
    2
    15,773
    113
    අඩු කුලේ උන්ට විකිනෙන් නෑ . අදායමක් එන විදියට කරන්න ඕනේ . සොලෝ එකක් ඉන්ඩස්ට්‍රි එක වෙනස්.

    තව ඒවගේ ඉන්නවා 😁
    ඔව්. 😍