mcn naha ne hoyaganna...mp3 eka aran software ekak use karala eka ganin...eka easy ne wede![]()
easy thama.bt frm which software u gona seperate dose 2?
mcn naha ne hoyaganna...mp3 eka aran software ekak use karala eka ganin...eka easy ne wede![]()
mcn naha ne hoyaganna...mp3 eka aran software ekak use karala eka ganin...eka easy ne wede![]()
machan me thread eka pathe poddak balanne...
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=239247