Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Menu
Install the app
Install
Forums
New posts
All threads
Latest threads
New posts
Trending threads
Trending
Search forums
What's new
New posts
New ads
New profile posts
Latest activity
Free Ads
Latest reviews
Search ads
Members
Current visitors
New profile posts
Search profile posts
Contact us
Latest ads
Pure VPN - Up to 27 Months
vgp
Updated:
Yesterday at 8:10 AM
එක පැකේජ් එකයි මාසෙටම Unlimited Internet. තාමත් DATA CARD දාන්න සල්ලි වියදම් කරනවද? අඩුම මිලට අපෙන්.
sayuru bandara
Updated:
Tuesday at 12:30 PM
Ad icon
ඉන්ටර්නෙට් එකෙන් හරියටම සල්ලි හොයන්න සහ Success වෙන්න කැමතිද? 🚀 (E-Money & Success Stories)
siri sumana
Updated:
May 30, 2026
Gemini AI PRO 18 months Offer
Hawaka
Updated:
May 27, 2026
Ad icon
koko account
DasunEranga
Updated:
May 27, 2026
Electronics
Vehicles
Property
Search
Reply to thread
Forums
Computers & Internet
Downloads
Microsoft Flight Simulator Addon Thread
Get the App
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
<blockquote data-quote="Xilence" data-source="post: 5687294" data-attributes="member: 238221"><p>China-Airlines, serieus... Kappen nu.</p><p></p><p>Het enige wat jij doet is roepen dat hij nep is en een god wil zijn. Ik begrijp niet waarom jij hier zo'n enorme issue van maakt. Als jij iets gekocht en geüpload hebt dan neem je daar zelf credit voor, maar als iemand anders iets deelt, zelf gekocht of niet, moet je daar niet zo over gaan zeiken dat het niet van hem is, om vervolgens al je moeite te steken om dit forum neer te halen. Dat is letterlijk asociaal. Je verpest het niet alleen voor eagle420, maar ook voor mensen die geen geld hebben om add-ons te kopen en toch een rijkere Flight Sim ervaring willen krijgen.</p><p></p><p>Daarnaast, wat verlies jij als iemand anders zegt iets gekocht en geüpload te hebben? Voor zover ik weet helemaal niets. En wat win jij als jij deze mensen (voor welke reden dan ook) gaat tegenwerken? Ook helemaal niet, behalve dat mensen jou niet meer kunnen uitstaan. Het internet heeft veel goeie dingen met zich meegebracht, maar helaas ook hele slechte dingen. Een van die slechte dingen zijn mensen zoals jij, die op het internet in een keer de ballen hebben om een grote bek open te trekken. Als jij zo zou doen in iemands gezicht zou jij dat wel heel snel afgeleerd hebben...</p><p></p><p>Ik begrijp niet waarom jij zoveel moeite doet om mensen chagerijnig te krijgen...</p><p></p><p>---</p><p></p><p>I'm sorry eagle420 and everyone here who actually contributes something constructive for the behaviour of CA. I don't know where he's from but he speaks dutch so I want to apologize in the name of the sane dutch people...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xilence, post: 5687294, member: 238221"] China-Airlines, serieus... Kappen nu. Het enige wat jij doet is roepen dat hij nep is en een god wil zijn. Ik begrijp niet waarom jij hier zo'n enorme issue van maakt. Als jij iets gekocht en geüpload hebt dan neem je daar zelf credit voor, maar als iemand anders iets deelt, zelf gekocht of niet, moet je daar niet zo over gaan zeiken dat het niet van hem is, om vervolgens al je moeite te steken om dit forum neer te halen. Dat is letterlijk asociaal. Je verpest het niet alleen voor eagle420, maar ook voor mensen die geen geld hebben om add-ons te kopen en toch een rijkere Flight Sim ervaring willen krijgen. Daarnaast, wat verlies jij als iemand anders zegt iets gekocht en geüpload te hebben? Voor zover ik weet helemaal niets. En wat win jij als jij deze mensen (voor welke reden dan ook) gaat tegenwerken? Ook helemaal niet, behalve dat mensen jou niet meer kunnen uitstaan. Het internet heeft veel goeie dingen met zich meegebracht, maar helaas ook hele slechte dingen. Een van die slechte dingen zijn mensen zoals jij, die op het internet in een keer de ballen hebben om een grote bek open te trekken. Als jij zo zou doen in iemands gezicht zou jij dat wel heel snel afgeleerd hebben... Ik begrijp niet waarom jij zoveel moeite doet om mensen chagerijnig te krijgen... --- I'm sorry eagle420 and everyone here who actually contributes something constructive for the behaviour of CA. I don't know where he's from but he speaks dutch so I want to apologize in the name of the sane dutch people... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
Hath warak paha keeyada? (hatha wadikireema paha)
Post reply
Bottom