මචංලා, මේකයි සීන් එක,
වයිෆ්ගේ මල්ලි රැට බයවෙනවලු. අත පය හොල්ලගන්න බරුව කවුරුහරි අල්ලන් ඉන්නවා වගේලු.
අමනුෂ්ය බලවේග ඔව මේවා කියලා, අම්මලා පිරිත් කියලා, සුර දාලා ඕවා කරලා.
මම ලඟදි වයිප් කිව්වේ මේ සීන් එක.
මට හිතෙන්නෙ මල්ලිට තියෙන්නෙ Sleep paralysis කියලා.
මට දැන් මල්ලිව ඩොක්ටර් කෙනෙක්ට පෙන්නලා බෙහෙත් අරන් දෙන්න ඕනේ.
මම මේකට මොන දොස්තර කෙනෙක්ටද පෙන්නන්න ඕනේ?
1. Neurologist
2. Psychiatric
3. Sleep specialist
ඉන්ටර්නෙට් එකේ බැලුවම Dream sleep centre - battaramulla, Sleep study unit - asiri central, Sleep diagnostic services - Durdans වගේ places කිහිපයකුත් පෙන්වනවා.
දන්න අය මට මේකට උත්තරයක් දෙන්න.
ඔයාලා දන්න හොද දොස්තරලා ඉන්නවනම් කියන්න.
ස්තූතී.
වයිෆ්ගේ මල්ලි රැට බයවෙනවලු. අත පය හොල්ලගන්න බරුව කවුරුහරි අල්ලන් ඉන්නවා වගේලු.
අමනුෂ්ය බලවේග ඔව මේවා කියලා, අම්මලා පිරිත් කියලා, සුර දාලා ඕවා කරලා.
මම ලඟදි වයිප් කිව්වේ මේ සීන් එක.
මට හිතෙන්නෙ මල්ලිට තියෙන්නෙ Sleep paralysis කියලා.
මට දැන් මල්ලිව ඩොක්ටර් කෙනෙක්ට පෙන්නලා බෙහෙත් අරන් දෙන්න ඕනේ.
මම මේකට මොන දොස්තර කෙනෙක්ටද පෙන්නන්න ඕනේ?
1. Neurologist
2. Psychiatric
3. Sleep specialist
ඉන්ටර්නෙට් එකේ බැලුවම Dream sleep centre - battaramulla, Sleep study unit - asiri central, Sleep diagnostic services - Durdans වගේ places කිහිපයකුත් පෙන්වනවා.
දන්න අය මට මේකට උත්තරයක් දෙන්න.
ඔයාලා දන්න හොද දොස්තරලා ඉන්නවනම් කියන්න.
ස්තූතී.