Vehicle permit

kazunsanjaya

Well-known member
  • Mar 23, 2011
    936
    119
    63
    :)
    Machanla podi prasnayak. Mata dena ganna one permit ekata($25000) vehicle ekak genath mehe eka wikkoth loku labayak thiyeida?
    Ehemanam gennanda honda vehicle eka mokakda?
    Thanks.
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    මොන permit එකක්ද? ඇමතිලට දෙන එකද?
    ey bola uu sinhalen kiyala thiyenne 25000 eka kiyala, amathita hamba wenne 50000 eewa ne, meka doctor permit ekak.

    vehicle ekak genawanam diesel jeep ekak wage ekak thamay permit ekata genna oni, neththam permit eken gennana eke wedi wasiyak hamba wenne ne, Japanese Montero ekak genawanam tikak seehena ganak(20-25 lakhs) thiyagena wikunanna puluwan,
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    illegal machan oya scene eka. kohomath 1:1 wage profit ekak thiyagena wikunanna puluwan. vehicle eka ~$25k wage nam mehedi 45 kata wage denna puluwan.

    Koheda ban illegal? permit vehicle transfer law eka me langadi wenas kala kiyala danne nedda? 1:1 profit ekak nam kohomath thiyaganna be ban, japanse yen eka den nearly Rs 1.50 wage, japan car permit ekata genalla lokuu ganak hoyanna be. permit ekata allion ekak 42-45 wage wenawa.permit allion ekak 55-60 wage denna puluwan.kohomath first registration permit holder ge name ekin karanna oni ne.
     

    DevilRox

    Well-known member
  • Nov 3, 2011
    1,197
    489
    83
    cmb
    illegal machan oya scene eka. kohomath 1:1 wage profit ekak thiyagena wikunanna puluwan. vehicle eka ~$25k wage nam mehedi 45 kata wage denna puluwan.
    බොරු කියන්න එපා බන්. එහෙම අවුලක් දැන් නැ. රජයේ නිලදරින්ට දෙන permit එක 60% වගේ tax free(මට හරියට මතක නැ.) engine capacity එක අනුව වෙනස් වෙනවා නේ. 1:1 ලාබයක් නම් ගන්න බැ. ඉස්සර නම් පුළුවන්. වාහනේ මිල වැඩි වෙන තරමට ලාබය වැඩි. capacity එක 2000 ට වැඩි වෙනකොට 40% ක් වගේ අඩුවෙන්නේ.