What do you think about YouTubers wasting food like this ?

thisNameIsForElakiri

Well-known member
  • Sep 2, 2017
    9,670
    10,258
    113
    canada vala fast food chain ekaka vada krna kollek kiyanava. order karala plate eka laga thiyagena phn eka diha balagena idala kam eka ehemma thiyeddi nagitala yanavalu. unta kisima ganak nahalu nasthya kiyan de gana.
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    canada vala fast food chain ekaka vada krna kollek kiyanava. order karala plate eka laga thiyagena phn eka diha balagena idala kam eka ehemma thiyeddi nagitala yanavalu. unta kisima ganak nahalu nasthya kiyan de gana.
    lankaweth hotels wala room walata kaama jaathi godak order karala kamathi tikak kaala ithuru okkoma nikan thiyala yana ewun innawa..