ජීව්තේ වෙනස් කරපු අත්දැකීම මොකක්ද

Don GasCan

Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,534
    49,912
    113
    සේදවත්ත
    උදේම වැලක් බලනකොට අම්මා අතුගාගෙන ආව . 🌹

    වැඩකරපු කොම්පැනිය බංකොලොත් වී වසා දැමීම සහ තමන්ට වැඩ කිරීමට පටන් ගැනීම

    ප්‍රථම රථවාහන අනතුර සහ අමුවෙන් කැඩුන දනිහ එවෙලෙම හදාගෙන කැඩුන බයිසිකලේ පැදන් බෝඩිමට යාම

    ගංජා ගසා බයිසිකල් පැදීම 😂

    සිරිලකේ ලිං සංකෘතිය, ප්‍රාථමික සමාජ ක්‍රමය සහ වද දේශපාලනය අත හැර පිටරට යාම . දියුණු සමාජ ක්‍රමයක් යැයි කුමක්ද සියැසින් දැල අත්දැකීම් ලැබීම

    ප්‍රථම ඉලව්ව ක්‍රැශ් ලෑන්ඩ් වීම

    චීන පටස් එකක් ගලවා එයට ලයිටරයක් ගැසීම සහ තරු දකීම

    ප්‍රථම වරට බොක්සින් වලල්ලට යාම

    ප්‍රථම ස්කයි ඩයිව් එක

    ප්‍රථම රැකියාව

    ප්‍රථම ජපන් වන්ඩිය

    ප්‍රථම ස්වයං දේශාඨනය

    ප්‍රථම මත්පැන් වැදිල්ල



     
    Last edited:

    chathuranirmal

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    5,859
    3,253
    113
    Kurunegala
    මේක එක කෙල්ලෙක් නිසා චෙව්ව දෙයක්. එයා මට වඩා බාල නංගියෙක්. මම එයාගේ සමහර ප්‍රශ්නවලට පුද්ගලිකව මැදිහත් වෙලා උදව් කරලා තියනවා. හැබැයි මගේ කෑල්ලවත් / ක්‍රෂ් එකක්වත් නෙමෙයි. හැබැයි මෙයාට මෙහෙම ඉද්දි එයාගේ කොල්ලත් එක්ක තිබ්බ සම්බන්දේ නැවතුනා කියලා කිව්වා. මෙයාට මාත් එක්ක යාළුවෙන්නත් උවමනාවකුත් තිබුනා. මාත් මොකුත් කිව්වේ නෑ. මම කලබල නොවී හිටියා, මම හදිස්සි උනේ නැ. කොහොම හරි මෙයාට තිබ්බ ස්මහර ප්‍රශ්න ටික විසදලා ඉවර කරා. ඒව මොනවද කියලා කියන්න බැ. මෙයා කෝස් එකක් කරා. සමහර එසයිමන්ට් ඉදන් හදලා දුන්නෙ මම. මේ ඔක්කොම උදව් කරපු මාත් එක්ක දැන් මේකී කතාවක්වත් නෑ. දැන් හෙන ලොකු ලයින් එකක ඉන්නෙ. මැසේජ් දම්මම රිප්ලයි එන්නෙ පැය ගානකට පස්සේ. මම දැන් වැඩිය මෙයා එක්කවත්, කාටවත් වැඩිය උදව් කරන්න යන්නෙ නැ. ඒ කෙල්ලව තාත්ත කෙනෙක් වගේ බලාගෙනත් ඒකී උබට පොල්ල තිබ්බ නේද කියලා යාළුවොත් අහනවා.:yes:

    1. හොදම අත් දැකීම තමයි කාත් එක්කවත් එකපාර යාළුවෙන්න එපා. එදා මම යාළු උනා නම් මට දඩ බූට් එකක් සෙට් වෙන්න ඉඩ තිබුනා,

    2 ගෑනු ගොඩක් පිරිමින්ට ළං වෙන්නෙ මොකක් හරි වැඩක් කර ගන්න තමයි. නැත්නම් සල්ලි කඩා ගන්න.

    මේ සිද්දිය ආරංචි වෙලා අපේ බැච් එකේ කෙල්ලෙක් මට කතා කරා. දැන් මේකී එයා වැඩකරන තැන HR එකේ එන්නවලු. දැන් එතන කොල්ලෙක් එක්කලු සෙට් වෙලාලු ඉන්නෙ. ඒ මදිවට ALකාලේ තව කොල්ලෙක් ඉදලා. :rofl:කෝස් එක කරපු තැන තව කොල්ලෙක් ඉදල. :rofl: අපි නොදන්නවා උනාට තවත් කොල්ලො ඉදලා ඇති . ඒ හැම කොල්ලගෙම දත් ගල්වන්න ඇති.

    නිකමට හිතපන්කෝ මාත් ගොනා වගේ අහපු ගමන් හා කියලා කිව්ව නම් කොහොමද ආතල් එක .


    මම හදිසි තීරණයක් අර ගන්නෙ නැති වෙන්න එළකිරියේ තිබුන සමහර බූට් කාලා දාපු ත්‍රෙඩ් උදව් උනා කියලත් මතක් කරන්න කැමතියි.

    දැන් නම් කෙල්ලෙක් නෙමෙයි මොකා උදව් ඉල්ලුවත් උදව් කරන්නේ හොදට හිතලා බලල. විශේෂයෙන් කෙල්ලොන්ට
     

    castellain

    Well-known member
  • Jan 24, 2010
    5,703
    14,385
    113
    මම පෝයට සිල් ගන්න පුරුද්දක් තිබුණා ඉස්සර. මං කැමති වෙලා හිටිය හැබැයි හරියට අහල තිබුනේ නැති කෙල්ලෙක් හිටියා. මට වඩා වැඩිමල්. හැබැයි චිකි චිකිය තිබුණා. මේකි හෙන පොෂ් ලයින් එකේ හිටියේ. එක පෝය දවසක මම ගෙදර අයත් එක්ක ගාල්ලේ ට්‍රිප් එකක් යන්න හිතාගත්තා .
    හැබැයි කලින් දවසේ හිතුව එක්කෝ ඕන නැහැ මම සිල් ගන්නවා කියලා. ඉතින් මේ කෙල්ලට මම සිල් ගන්න කතා කලා.
    බලමු කිව්වා. මේකි ඒ ජාතියේ බඩ්ඩක් නෙවෙයි. ඒකි ආවත් එකයි නැතත් එකයි කියල මම ගියා සිල් ගන්න. ඒකි ආවේ නෑ පොල්ලක් තිබ්බ. හැබැයි.....
    එදා තමයි සුනාමි ආපු දවස. මම කලින් හිතපු විදිහට ට්‍රිප් එක ගියා නං ඩෙෆා අද ජිවතුන් අතර නැහැ. ගානට ඒ වෙලාවට ගාල්ල ටවුමේ.
     

    Shamalin

    Well-known member
  • May 28, 2017
    701
    1,170
    93
    මේක එක කෙල්ලෙක් නිසා චෙව්ව දෙයක්. එයා මට වඩා බාල නංගියෙක්. මම එයාගේ සමහර ප්‍රශ්නවලට පුද්ගලිකව මැදිහත් වෙලා උදව් කරලා තියනවා. හැබැයි මගේ කෑල්ලවත් / ක්‍රෂ් එකක්වත් නෙමෙයි. හැබැයි මෙයාට මෙහෙම ඉද්දි එයාගේ කොල්ලත් එක්ක තිබ්බ සම්බන්දේ නැවතුනා කියලා කිව්වා. මෙයාට මාත් එක්ක යාළුවෙන්නත් උවමනාවකුත් තිබුනා. මාත් මොකුත් කිව්වේ නෑ. මම කලබල නොවී හිටියා, මම හදිස්සි උනේ නැ. කොහොම හරි මෙයාට තිබ්බ ස්මහර ප්‍රශ්න ටික විසදලා ඉවර කරා. ඒව මොනවද කියලා කියන්න බැ. මෙයා කෝස් එකක් කරා. සමහර එසයිමන්ට් ඉදන් හදලා දුන්නෙ මම. මේ ඔක්කොම උදව් කරපු මාත් එක්ක දැන් මේකී කතාවක්වත් නෑ. දැන් හෙන ලොකු ලයින් එකක ඉන්නෙ. මැසේජ් දම්මම රිප්ලයි එන්නෙ පැය ගානකට පස්සේ. මම දැන් වැඩිය මෙයා එක්කවත්, කාටවත් වැඩිය උදව් කරන්න යන්නෙ නැ. ඒ කෙල්ලව තාත්ත කෙනෙක් වගේ බලාගෙනත් ඒකී උබට පොල්ල තිබ්බ නේද කියලා යාළුවොත් අහනවා.:yes:

    1. හොදම අත් දැකීම තමයි කාත් එක්කවත් එකපාර යාළුවෙන්න එපා. එදා මම යාළු උනා නම් මට දඩ බූට් එකක් සෙට් වෙන්න ඉඩ තිබුනා,

    2 ගෑනු ගොඩක් පිරිමින්ට ළං වෙන්නෙ මොකක් හරි වැඩක් කර ගන්න තමයි. නැත්නම් සල්ලි කඩා ගන්න.

    මේ සිද්දිය ආරංචි වෙලා අපේ බැච් එකේ කෙල්ලෙක් මට කතා කරා. දැන් මේකී එයා වැඩකරන තැන HR එකේ එන්නවලු. දැන් එතන කොල්ලෙක් එක්කලු සෙට් වෙලාලු ඉන්නෙ. ඒ මදිවට ALකාලේ තව කොල්ලෙක් ඉදලා. :rofl:කෝස් එක කරපු තැන තව කොල්ලෙක් ඉදල. :rofl: අපි නොදන්නවා උනාට තවත් කොල්ලො ඉදලා ඇති . ඒ හැම කොල්ලගෙම දත් ගල්වන්න ඇති.

    නිකමට හිතපන්කෝ මාත් ගොනා වගේ අහපු ගමන් හා කියලා කිව්ව නම් කොහොමද ආතල් එක .


    මම හදිසි තීරණයක් අර ගන්නෙ නැති වෙන්න එළකිරියේ තිබුන සමහර බූට් කාලා දාපු ත්‍රෙඩ් උදව් උනා කියලත් මතක් කරන්න කැමතියි.

    දැන් නම් කෙල්ලෙක් නෙමෙයි මොකා උදව් ඉල්ලුවත් උදව් කරන්නේ හොදට හිතලා බලල. විශේෂයෙන් කෙල්ලොන්ට
    මටත් ඔය කිට්ටුවෙන් යන පොඩි සීන් එකක් උනා. මගේ හොඳම යාලුවගෙ කෙල්ල ඌ එක්ක සමහර වෙලාවට මරාගන්නවා. ඒකි මගේ කෙල්ලගෙ හොඳම යාලුවා. එක දවසක් ඔය කෙල්ල මම ඉන්න බෝඩිමට ඇවිල්ලා කොල්ලා එක්ක දා ගත්ත ලොකු වලියක් ගැන කියල උන්ගෙ ලව් එක නවත්තන්න ඕන කිවුව. මම ඒකිගෙ හිත හදලා ඇරියා. ඒකි යනකොට කිවුව තනියම මගේ බෝඩිමට ආපු බව මගේ යාලුවට කියන්ඩ එපා කියල. මමත් මොකටද මුන් දෙන්නා ආය රණ්ඩු කරවන්න හේතුවක් හදන්නෙ කියල යාලුවට කිවුවෙ නෑ. සෑහෙන කාලෙකට පස්සෙ උන් දෙන්න කැම්පස් අවුට් වෙලා බැන්දා. දැන් ළමයිනුත් ඉන්නවා. මම පස්සෙ දවසක යාළුවා එක්ක ඩ්‍රින්ක් එකක් දානකොට දන්නෙ මට කියන්න එපා කියල අරකි අරුත් එක්ක මාව මුණගැහෙන්න ආපු කතාව කියල. ඌ මන් ගැන දන්න හින්ද ඒක ගණන් අරගත්තෙ නෑ. ඒ උනාට ඒ සිද්දියෙන් මම ලොකු පාඩමක් ඉගෙන ගත්ත.
     

    chathuranirmal

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    5,859
    3,253
    113
    Kurunegala
    මම පෝයට සිල් ගන්න පුරුද්දක් තිබුණා ඉස්සර. මං කැමති වෙලා හිටිය හැබැයි හරියට අහල තිබුනේ නැති කෙල්ලෙක් හිටියා. මට වඩා වැඩිමල්. හැබැයි චිකි චිකිය තිබුණා. මේකි හෙන පොෂ් ලයින් එකේ හිටියේ. එක පෝය දවසක මම ගෙදර අයත් එක්ක ගාල්ලේ ට්‍රිප් එකක් යන්න හිතාගත්තා .
    හැබැයි කලින් දවසේ හිතුව එක්කෝ ඕන නැහැ මම සිල් ගන්නවා කියලා. ඉතින් මේ කෙල්ලට මම සිල් ගන්න කතා කලා.
    බලමු කිව්වා. මේකි ඒ ජාතියේ බඩ්ඩක් නෙවෙයි. ඒකි ආවත් එකයි නැතත් එකයි කියල මම ගියා සිල් ගන්න. ඒකි ආවේ නෑ පොල්ලක් තිබ්බ. හැබැයි.....
    එදා තමයි සුනාමි ආපු දවස. මම කලින් හිතපු විදිහට ට්‍රිප් එක ගියා නං ඩෙෆා අද ජිවතුන් අතර නැහැ. ගානට ඒ වෙලාවට ගාල්ල ටවුමේ.
    ගෙදර මිනිස්සුන්ට මොකද උනේ බන්?
     

    castellain

    Well-known member
  • Jan 24, 2010
    5,703
    14,385
    113
    ගෙදර මිනිස්සුන්ට මොකද උනේ බන්?
    ගෙදර අය ගියෙත් නැහැ මචං මට සිල් ගන්න ඕන කිව්ව හින්ද. ඒ ගොල්ලෝ යන්නේ නැතුව ගෙදර හිටියෙ. මම තනියෙන් වාහනේ අරං පන්සල් ගියා.
     

    chathuranirmal

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    5,859
    3,253
    113
    Kurunegala
    ගෙදර අය ගියෙත් නැහැ මචං මට සිල් ගන්න ඕන කිව්ව හින්ද. ඒ ගොල්ලෝ යන්නේ නැතුව ගෙදර හිටියෙ. මම තනියෙන් වාහනේ අරං පන්සල් ගියා.
    නූලෙන් බේරිලා තියෙන්නෙ
     

    castellain

    Well-known member
  • Jan 24, 2010
    5,703
    14,385
    113
    මේක එක කෙල්ලෙක් නිසා චෙව්ව දෙයක්. එයා මට වඩා බාල නංගියෙක්. මම එයාගේ සමහර ප්‍රශ්නවලට පුද්ගලිකව මැදිහත් වෙලා උදව් කරලා තියනවා. හැබැයි මගේ කෑල්ලවත් / ක්‍රෂ් එකක්වත් නෙමෙයි. හැබැයි මෙයාට මෙහෙම ඉද්දි එයාගේ කොල්ලත් එක්ක තිබ්බ සම්බන්දේ නැවතුනා කියලා කිව්වා. මෙයාට මාත් එක්ක යාළුවෙන්නත් උවමනාවකුත් තිබුනා. මාත් මොකුත් කිව්වේ නෑ. මම කලබල නොවී හිටියා, මම හදිස්සි උනේ නැ. කොහොම හරි මෙයාට තිබ්බ ස්මහර ප්‍රශ්න ටික විසදලා ඉවර කරා. ඒව මොනවද කියලා කියන්න බැ. මෙයා කෝස් එකක් කරා. සමහර එසයිමන්ට් ඉදන් හදලා දුන්නෙ මම. මේ ඔක්කොම උදව් කරපු මාත් එක්ක දැන් මේකී කතාවක්වත් නෑ. දැන් හෙන ලොකු ලයින් එකක ඉන්නෙ. මැසේජ් දම්මම රිප්ලයි එන්නෙ පැය ගානකට පස්සේ. මම දැන් වැඩිය මෙයා එක්කවත්, කාටවත් වැඩිය උදව් කරන්න යන්නෙ නැ. ඒ කෙල්ලව තාත්ත කෙනෙක් වගේ බලාගෙනත් ඒකී උබට පොල්ල තිබ්බ නේද කියලා යාළුවොත් අහනවා.:yes:

    1. හොදම අත් දැකීම තමයි කාත් එක්කවත් එකපාර යාළුවෙන්න එපා. එදා මම යාළු උනා නම් මට දඩ බූට් එකක් සෙට් වෙන්න ඉඩ තිබුනා,

    2 ගෑනු ගොඩක් පිරිමින්ට ළං වෙන්නෙ මොකක් හරි වැඩක් කර ගන්න තමයි. නැත්නම් සල්ලි කඩා ගන්න.

    මේ සිද්දිය ආරංචි වෙලා අපේ බැච් එකේ කෙල්ලෙක් මට කතා කරා. දැන් මේකී එයා වැඩකරන තැන HR එකේ එන්නවලු. දැන් එතන කොල්ලෙක් එක්කලු සෙට් වෙලාලු ඉන්නෙ. ඒ මදිවට ALකාලේ තව කොල්ලෙක් ඉදලා. :rofl:කෝස් එක කරපු තැන තව කොල්ලෙක් ඉදල. :rofl: අපි නොදන්නවා උනාට තවත් කොල්ලො ඉදලා ඇති . ඒ හැම කොල්ලගෙම දත් ගල්වන්න ඇති.

    නිකමට හිතපන්කෝ මාත් ගොනා වගේ අහපු ගමන් හා කියලා කිව්ව නම් කොහොමද ආතල් එක .


    මම හදිසි තීරණයක් අර ගන්නෙ නැති වෙන්න එළකිරියේ තිබුන සමහර බූට් කාලා දාපු ත්‍රෙඩ් උදව් උනා කියලත් මතක් කරන්න කැමතියි.

    දැන් නම් කෙල්ලෙක් නෙමෙයි මොකා උදව් ඉල්ලුවත් උදව් කරන්නේ හොදට හිතලා බලල. විශේෂයෙන් කෙල්ලොන්ට

    කෙල්ලො සම්බන්ධව මේ කතාව ඇත්ත. ගොඩක් උන් රූපෙට වශී වෙලා ජිවිතේ නන්නත්තාර කරගන්නවා. කෙල්ලො බොහොම දක්ෂයි එක එක විධි වලින් තමන්ගේ වැඩේ කරගන්න.
    සමහර උන් දොයිය බබා හිටන් කරනවා තමන්ගේ දේ කරන්න. උන්ගෙ උගුලට අහු උනොත් ඉතින් ලේසියෙන් ගැලවීමක් නැහැ.

    මං දන්න එකෙක් කෙල්ලෙක් එක්ක පොඩි සීන් එකක් තිබුණා. මූ ජංගිය අතපතගාපු එක විතරයි කරලා තියෙන්නේ. හැබැයි මේ ගෑනි හැම තැනම කියල මූ පෙට්ටිය කැඩුවා කියල.
    මූව කොහොම හරි බැඳ ගන්නම ගේමක් දුන්න. වටේ ගියපු බඩ්ඩක් ගේමෙන් හරි බඳින්න ට්‍රයි කළේ මූ ටිකක් ජනප්‍රිය එකෙක් වෙච්ච නිසා.
    බොහොම අමාරුවෙන් ඌ ගැලවුනේ.
     
    Last edited:

    siripala1950

    Well-known member
  • Jan 23, 2018
    1,732
    2,502
    113
    දවස් වල තමයි turning point එක. තව අවුරුද්දකින් කියන්නම් වැඩේ හරි ගියාද නැද්ද කියලා
     
    • Like
    Reactions: sannsa and Nawwas

    aneasarayana

    Well-known member
  • Oct 13, 2013
    4,011
    3,838
    113
    A/L විභාගේ හිතපු තරම් ප්‍රථිපල ආපු නැති එක. මුළු ජීවිතේම එතනින් වෙනස් උනා.ඊට පස්සේ ආපු ප්‍රශ්න ඔක්කොටම ඒක බලපෑවා.
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,143
    3
    118,883
    113
    Gampaha
    ජීවිතේටම එකයි තියෙන්නෙ.

    පලවෙනිපාර එග්සෑම් ලියනකොටම මම ෆේල් කියල දැනගෙන ලිවුවෙ.
    මම බෑ කියද්දි අපේ අම්ම මාව කනෙං ඇදං ගිහින් ක්ලාස් වලට යවල සෙකන්ඩ් ෂයි කෙරෙවුව.....
     

    mr90486

    Well-known member
  • Sep 2, 2008
    1,705
    1,476
    113
    Everywhere
    මතක විදිහට 2017 පොසොන් පෝයට වෙනද කවදාකවත් අහල නොතිබුන විදිහෙ බණක් අහන්න ලැබුන. ඒකත් එළකිරි එකේ කව්රු හරි පින්වන්ත මනුස්සයෙක් දාපු පොස්ට් එකක්. කව්ද කියල මතක නැහැ. හැබැයි එතුමාට පින් සිදු වේවා. ප්‍රයෝගික ජිවිතේ ඇතුලෙ නිවන් දකින ධර්ම මාර්ගය වඩන්නේ කොහොමද කියන දේ සම්බන්ද ඒ වෙනකන් තිබුන ධර්ම ගැටළු වලට උත්තර ලැබුන. නිවන කියන්නෙ මොකද්ද කියන දේ තේරුණා. එදා ඉඳල ජිවිතේ එතෙක් තිබුන අරමුණු වෙනස් උනා. අද වෙනකොට ඒ මාර්ගයෙ මගේ ගමන යමින් ඉන්නව.
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,924
    1
    157,342
    113
    98
    හෝමාගම
    In 2015, heard my uncle have got lung cancer from smocking. He died after 8 months. I was there at his death bed and was lucky enough to see all the suffering he had to went through.

    I quit immediately. It's been 5 years now. I wasn't a heavy smocker, 2-3 per day max, but didn't have any courage to take the risk having seen the death of chain smoker 🤣
     

    sanjuprasad

    Well-known member
  • Feb 8, 2015
    2,929
    4,815
    113
    Roubaix,France
    මට මගෙ ගෑනු ලමයව ලැබුනු එක තමයි..ජීවිතෙ කියන්නෙ මොකක්ද කියන එක තේරුම් කරල දුන්නෙ.මන් වැටෙන හැම වෙලේම මගෙ උදව්වට හිටිය.ශාරධා සින්දුවෙ වගේ.thats my turning point
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,746
    1
    25,659
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    ටර්නින් පොයින්ට් නම් තියෙනවා...එකක් දෙකක් වගේ..මේ සමහර උන් දාල තියෙන ඒවා ටර්නින් පොයින්ට් නෙමෙයි ඒවා ජීවිතේ පලවෙනි වතාවට හෝ අහම්බෙන් වෙන විශේෂ සිද්ධි...ඒවා ඇවිල්ලා මයිල්ස්ටෝන්ස්..ටර්නින් පොයින්ට් නෙමෙයි...ටර්නින් පොයින්ට් එකක් නම් ජීවිතේ එතනින් වෙනස් වෙන්න ඕනේ...හොදට හෝ නරකට...ඒ සිද්දිය නිසා එතනින් එහාට ජීවිතේ තමන්ගේ ගිය මාර්ගය නැතුව වෙන මාර්ගයක ගිහින් තියෙන්න ඕනේ...ඒ කියන්නේ එදා ඒ සිදුවීම් උනේ නැත්තම් අද මම මෙහෙම නෙමෙයි ඉන්න ඕනේ වගේ සිද්දි...

    මට එහෙම පලවෙනි වතාවට උනේ 2009..මාත් එක්ක සෑහෙන්න එකට හිටපු පවුලේ ලොකුම බැදීමක් තිබුන මගේම අයියා suicide කරගත්තා...මේක මන් හිතන්නේ නැහැ මෙහෙම කිව්වට තව මනුස්සයෙක්ට තේරෙයි කියල..එක මාරම විදිහට දරාගන්න අමාරු දෙයක්..මට එතකොට 16යි..ඕලෙවල් කරලා ඉවර උනා විතරයි..මා එක්ක දවල් කතා කර කර ඉදල ගියේ...මම නිකමට වත් හිතුවේ නැහැ එහෙම දෙයක් වෙයි කියල......මාව ඒ සිද්දියෙන් මාර විදිහට වැටුනා..මන් විතරක් නෙමෙයි අපේ පවුලම මානසිකව වැටුනා..අම්මට පිස්සු වගේ..ගෙදර හෙනම මූසලයි..පාලුයි..සින්දුවක් ඇහෙන්නේ නැහැ..මිනිස්සු ඔහේ ඉන්නවා..හිස් ගෙයක් වගේ...ජීවිතේ සැහෙන්න නෙගටිව් විදිහට වෙනස් වුනා..මම ඕලෙවල් හොදටම පාස් උනා..මම සාමන්යෙන් හොද මීටර් එකක්..එත් ඒ සිද්දියෙන් මට කිසි දෙයක් ගැන උනන්දුවක් නැති උනා..නිකන් ඔහේ කාලකන්නියෙක් වගේ ජීවත් උනා..අම්මලත් ඔහේ ඉන්නවා..මමත් ඔහේ ඉන්නවා...ඊට පස්සේ ඒ ලෙවල් වලට මම මැත්ස් කරා මට රිසල්ට්ස් තිබ්බ නිසා...එත් කිසි පාඩම් වැඩක් වත් මොකක්වත් කරේ නැහැ..සමහර දවස් වලට මම ඉස්කෝලේ ගිහින් බැල්කනි එකෙන් එලිය බලාගෙන ඉන්නවා..ඉස්කෝලේ වැඩ කරලා නැහැ..පාඩමක් දන්නේ නැහැ...සමහර වෙලාවට මට ජීවිතේ නැති කරගන්න හිතිලා තියෙනවා..එහෙම එලිය බලාගෙන කල්පනා කර කර ඉන්නකොට නිකන්ම කදුළු වෙනවා මොනවද මේ උනේ මොන කාලකන්නි ජීවිතයක්ද මම ගෙවන්නේ කියල..හිතන පතන විදිහ සෑහෙන්න වෙනස් උනා මේ සිද්දිය නිසා..එකට යාළුවො කියල හිටපු උන්ගෙන් එකෙක්වත් මගේ ඇහේ තිබ්බ කදුළු දැක්කේ නැහැ :) එකම එකෙක් ඇරෙන්න...ඌ විතරයි මගේ ලගට ඇවිත් මොකක්ද මචන් අවුල, කතා කරපන් කියල කතා කරේ..අදටත් ඒ යාළුවො ඔක්කොම ඉන්නවා..එත් ඉතින් කවුද යාළුවා, කවුද එහෙම නැත්තේ කියන දේ ගොඩක් ඉගෙනගත්ත...එදා ඉදන් මට යාළුවො කියල උනුත් නැහැ..ආශ්‍රය කරනවා...යාළුවො නෙමෙයි හැබැයි..මේ තමයි පලවෙනි ටර්නින්ග් පොයින්ට් එක...

    ඊට පස්සේ දෙවෙනි එක..ඒ කාලේ ෆෝන් එකක් ගත්තා ඊට පස්සේ මම..එකෙන් මම වැප් සයිට් වලට යන්න පුරුදු උනා..කාලේ ගෙව්වේ ගොඩක් ඒවායේ...ඔන්ලයින් යාළුවො, කෙල්ලෝ සැහෙන්න සෙට් උනා..කතා කරා, කෝල් ගත්ත..ඕව තමයි කරේ...මට පොඩි කාලේ ඉදලම වෙබ් සයිට්ස්, programming ගැන උනන්දුවක් තිබ්බ..එත් උඩ කියපු සිද්දිය නිසා ඒ ඔක්කොම නැති වෙලා තිබ්බේ...එත් ෆෝන් එක අරන් වැප් සයිට් වලට යන්න ගත්තම මට හිතුනා මටත් එකක් හදන්න ඕනේ කියලා..මේ ඒ ලෙවල් කාලේ..මම ස්ක්‍රිප්ට් එකක් හොයාගෙන තනියෙන් කෝඩ් එක කියවල එක මොඩිෆයි කරගෙන මගේම එකක් හදල පබ්ලිෂ් කරා...එකට සැහෙන්න මෙම්බර්ස්ලත් හිටියා...ඊට පස්සේ ඉතින් ජීවිතේ ගෙවුනේ ඕව එක්ක..

    ඊට පස්සේ මම පොඩි කාලේ ඉදල ට්‍රයි කරගෙන හිටපු ගර්ල් ව සෙට් උනා...එතනින් ආයේ ජීවිතේ හොද අතට හැරෙන්න ගත්ත...එතකොට මම ජොබ් එකක් කරනවා..
    ආයෙම එක වෙනස් උනේ මම පළවෙනියට කර කර ඉදපු ජොබ් එක දාල, අඩු පඩියට අමාරුවෙන් හොයාගත්තු ට්‍රේනී සොෆ්ට්වෙයා ඩිවලොපර් කියන ජොබ් එකට ගියාම..එතනින් මම මගේ ඩ්‍රීම් ජොබ් එකට පැනගත්ත..එහෙම අමාරුවෙන් කරගෙන ඉදල ඉන් පස්සේ එක පාර ලොකු ගැප් එකක් එක්ක සාපේක්ෂව ලොකු පඩියකට වෙන කම්පැනි එකකට ජොයින් උනා..ඒ ජොයින් වෙන එකත් ලේසි උනේ නැහැ..වැඩ කරගෙන හිටපු කම්පනියෙන් යන්න එපා අරක මේක කියල සැහෙන්න ස්ට්‍රෙස් කරා..මම රිස්ක් එක අරන් එතනින් ගියා..ඒ ගිය එක සැහෙන්න හොද දෙයක් උනා...ලොකු මොරාල් බූස්ට් එකක් ආව....ඉන් පස්සේ යාලුවෙක් කියල එකෙක් මට ඌ වැඩ කරපු කම්පනියට එන්න කියල කිව්වා...සැලරි එකත් තිබ්බට වැඩිය එකක්...ගියාමයි දන්නේ එක පාඩු ලබල වහන්න යන එකක් කියල...යාළුවො විස්වාස නොකරගෙන ඉදල අන්තිමේ ආයේ අහු උනා...ඌ තනියෙන් ගිලෙන්න අකමැති කමට උගේ නැවට මාවත් ගෙන්න ගත්ත කියල එතැන් වැඩ කරපු HR එකෙන්ම මට කිව්වා...තව මොනවද...මට පඩි හම්බ්නෙත් නැහැ අන්තිමේ...මේකත් ටර්නින්ග් පොයින්ට් එකක්...මම හිටපු කම්පනියේ හිටියා නම් මම මේ වෙද්දී සැහෙන්න දුරක් ගිහින්...අතන හිර වෙලා හිටිය නිසා මට ප්‍රොමෝෂන් හිර උනා...සැලරි ඉන්ක්‍රිමන්ට් හිර උනා...ඒ මම ගත්තු මොඩම තීරණයක්..ඉන් පස්සේ එකෙන් වෙන ජොබ් එකකට මාරු උනා..දැන් ඉතින් ඉන්නවා මෙහෙම..

    ඉස්සහරට මොනවා වෙයිද දන්නේ නැහැ...:)
     

    blackheart

    Well-known member
  • Apr 30, 2019
    986
    683
    93
    මතක විදිහට 2017 පොසොන් පෝයට වෙනද කවදාකවත් අහල නොතිබුන විදිහෙ බණක් අහන්න ලැබුන. ඒකත් එළකිරි එකේ කව්රු හරි පින්වන්ත මනුස්සයෙක් දාපු පොස්ට් එකක්. කව්ද කියල මතක නැහැ. හැබැයි එතුමාට පින් සිදු වේවා. ප්‍රයෝගික ජිවිතේ ඇතුලෙ නිවන් දකින ධර්ම මාර්ගය වඩන්නේ කොහොමද කියන දේ සම්බන්ද ඒ වෙනකන් තිබුන ධර්ම ගැටළු වලට උත්තර ලැබුන. නිවන කියන්නෙ මොකද්ද කියන දේ තේරුණා. එදා ඉඳල ජිවිතේ එතෙක් තිබුන අරමුණු වෙනස් උනා. අද වෙනකොට ඒ මාර්ගයෙ මගේ ගමන යමින් ඉන්නව.
    matat wistra tikak inbo dapan