Jihad supporting Muslims Destroy Temples in SL - බුදු සසුන වැනසීමේ මුස්ලිම් ජාවාර&

Status
Not open for further replies.

tharinda07

Member
Mar 1, 2007
5,784
44
0
ආහ් ඔව් බං අපි මහ මෝඩයො, මං යන්න ඉන්නේ පකිස්ථානේ ඉගෙනගන්න...
මචන් උඹ දැක්ක නේ ද මං අර කලින් දාපු පෝස්ට් එක සිංහලයෝ කොච්චර මෝඩද කියනවා නම් උන් පන්සල් යන්නෙ මාසෙට සැරයයි ඒකත් උන්ට කැමැති පුලුවන් වෙලාවට ..මහ මෝඩයෝ නේද බං අර මැක්කා වලට සෙට් වෙනව වගේ දහස් ගනන් වලින් සෙට් වෙලා පෑගිල මැරෙන සිංහලයො නෑ නේද බං?

උඹ ඉගෙනගත්තෙත් එහෙන්ද බං? මං හොදට දන්න අයියකෙනෙක්(අපෙ ඉස්කෝලෙ) මිනිහ ගියා පකිස්තානේ ඉගෙනගන්න ඉස්කෝලෙ ඉන්නකොට නම් මාර මොලේ ...එහෙ ගිහින් ආව විතරයි පොතක් අල්ලන් කෑගහනව..

කවුද බන් ඒ?:shocked:
 

GihanFX

Member
Jan 4, 2008
13,062
483
0
LK/DC
ආහ් ඔව් බං අපි මහ මෝඩයො, මං යන්න ඉන්නේ පකිස්ථානේ ඉගෙනගන්න...
මචන් උඹ දැක්ක නේ ද මං අර කලින් දාපු පෝස්ට් එක සිංහලයෝ කොච්චර මෝඩද කියනවා නම් උන් පන්සල් යන්නෙ මාසෙට සැරයයි ඒකත් උන්ට කැමැති පුලුවන් වෙලාවට ..මහ මෝඩයෝ නේද බං අර මැක්කා වලට සෙට් වෙනව වගේ දහස් ගනන් වලින් සෙට් වෙලා පෑගිල මැරෙන සිංහලයො නෑ නේද බං?

උඹ ඉගෙනගත්තෙත් එහෙන්ද බං? මං හොදට දන්න අයියකෙනෙක්(අපෙ ඉස්කෝලෙ) මිනිහ ගියා පකිස්තානේ ඉගෙනගන්න ඉස්කෝලෙ ඉන්නකොට නම් මාර මොලේ ...එහෙ ගිහින් ආව විතරයි පොතක් අල්ලන් කෑගහනව..

ඔව් අපේ මෝඩ සින්හල ගෑනු පාරේ කුඩ උස්සගෙන යනවා, හැබැයි පාකිස්තානේ උන් ගෙදර ටේබල් ක්ලොත් එක බෙඩි ශීට් එක ඔලුවෙ ඉදන් පොරවගෙන යනවා, කොච්චර ස්මාට් කටිටියද, නේද
 

GihanFX

Member
Jan 4, 2008
13,062
483
0
LK/DC
ඇත්ත තෙරෙන මුස්ලිම් අය උනත් මෙ ත්‍රෙඩ් එක දැකල මෙ විනශය නවත්වන්න උදව් කරන්න ඉදිරිපත් වෙලා ඉන්නවා. රටක් ජතියක් නැති හරක් තමා හොයන්නෙ බලන්නෙ නැතුව බොරුවට කෑගහන්නෙ.
එළකිරි කියන්නෙ ලොකු මිතුරු සමජයක්. මේවගෙ විනශයක් වලක්වන්න එලකිරි එකෙ කට්ටිය උදව් උනම එකෙ ගව්‍රවය මුලු එළකිරි එකටම.

එලකිරි එකේ හුගක් මුස්ලිම් අයගේ මවු රට පාකිස්තානෙනේ, මුන් කන්නේ, පිනට ඉගෙන ගන්නේ, පින් බෙහෙත් ටික ගන්නේ, සමුර්දී දීමනාව ගන්නේ පාක්ස්තානෙන් වෙන්න ඇති
 

tharinda07

Member
Mar 1, 2007
5,784
44
0
ඔව් අපේ මෝඩ සින්හල ගෑනු පාරේ කුඩ උස්සගෙන යනවා, හැබැයි පාකිස්තානේ උන් ගෙදර ටේබල් ක්ලොත් එක බෙඩි ශීට් එක ඔලුවෙ ඉදන් පොරවගෙන යනවා, කොච්චර ස්මාට් කටිටියද, නේද

ලගින් යනකොට මාර සුවද්යිලු.
 

rillu

Member
Nov 28, 2008
5,731
35
0
KANDY
ubata aththa therila. eth dan sirajla, kasimla, rasim la awith ubata baniwi:nerd:

MACHAN APE AGAMWENA AGAMWALA PUJANIYA STHANA APE PALLI WALATA GANDA KIYALA....NA....APE MI HARAK TA OWA THERENNE NA....APE AYATATH THEREI.....UBALA APITA MEHE INNA DHENA 1KAMA LOKU DHEYAK....API 1ST UBALATA 1KATA THANKS KARANDA ONE...
 
ඔව් අපේ මෝඩ සින්හල ගෑනු පාරේ කුඩ උස්සගෙන යනවා, හැබැයි පාකිස්තානේ උන් ගෙදර ටේබල් ක්ලොත් එක බෙඩි ශීට් එක ඔලුවෙ ඉදන් පොරවගෙන යනවා, කොච්චර ස්මාට් කටිටියද, නේද
dan eyalath mod wela ban
Miss-Pakistan-World.jpg
 

madurax86

Member
Jun 29, 2006
4,385
88
0
උන්ට ඔය ගද සුවද තේරෙන්න නහයක් නියෙන එකක් යැයි බන් :lol:

ewa arun kollek ekka katha karapu gaman kapala udu yatikuru karala ellano ellala miris gahano munata :baffled::frown:
 

GihanFX

Member
Jan 4, 2008
13,062
483
0
LK/DC
oya me americawe akramane nisa wenas una aya tawa innawa ...:P
tawa tika kaalekin wade hariyai
jews are smarter kiyane nikan neme


තව ටික දවසකින් රැවුල වවාගෙන ගෙදර ටේබල් ක්ලොත් එක පෙරවගෙන, වලන් ගැට්ට ඔලුවෙ දාගෙන ඉන්න පොරවල් දැක්කහම ඔය මොඩ් වෙච්ච කෙල්ලෝ උන් ලගටවත් යන එකක් නැහ,

ඇමරිකාවට ජයවේවා, ඊස්‍රාරායලය දිනේවා ලොල් :lol:
 

llrajitha

Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113

    උබට අමතක වුනාද උබලගේ "මහ රජානෝ" හම්බයෙක් නොවන බව ? මහ රජානන්ට ඕන විදිහට තම්යි උබලට ඉන්නවෙන්නේ, බැරි වෙලාවත් ඊලග චන්දේදී සරත් ෆොන්සේකා මහ රජා වුනොත් උබලට පාක්ස්තානේට තම්යි දුවන්න වෙන්නේ

    සරත් මාම කෙලින්ම කැනඩාවෙදි කිව්වා ලංකාව සිංහලයන්ගේ රට බව, අන්තිමට මහින්ද මාම තමයි ඒක shape කලේ. එයා ආවොත් කොහොමටත් මුන්ගේ එන්ඩ් ඔෆ් ස්ටෝරි තමා....
     

    GihanFX

    Member
    Jan 4, 2008
    13,062
    483
    0
    LK/DC
    සරත් මාම කෙලින්ම කැනඩාවෙදි කිව්වා ලංකාව සිංහලයන්ගේ රට බව, අන්තිමට මහින්ද මාම තමයි ඒක shape කලේ. එයා ආවොත් කොහොමටත් මුන්ගේ එන්ඩ් ඔෆ් ස්ටෝරි තමා....

    අනිවා, එයා කෙලින්ම උන්ගේ මුලු එකම ඉපදෙනකොටම කපලා දායි, අල වගේද ගෝවා කිව්වලු, මුශාරෆ් වගේද සරත්
     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    අලි පැටුවන් දෙදෙනාට හැඩු මිනිසුනි අලි පරපුර නසන හැටි බලව් Written by තරිදු Thursday, 13 August 2009 03:49 Top Lanka News
    අගොස්තු 12
    අම්පාර නගරයට ආසන්නයේ පිහිටි බුද්ධංගල වනාන්තරය අභය භුමියකි. එය අක්කර 500 ක පමණ සුලූ භුමියකි. බුද්ධංගල යන වචනයෙන්ම මෙම වනය බෞද්ධ පුජනීය ස්ථානයක් කේන්ද්‍ර වි පවතින්නක් බව පැහැදිලිවේ. බොහෝ පෞරානික ස්මාරක රැකගෙන සිටින බුද්ධංගල වනාන්තරයේ බොහෝ ම කාලයක සිට අලි ගැවසෙති. විස්සක පමණ 20 අලි රංචුවක් නිත්‍යව පදිංචිව සිටිති. වියලි කාලය එත්ම 60 ක පමණ අලි රංචුවක් බුද්ධංගල වනයට එක්වේ.

    මේ අභයභුමිය මේ අලි නිවහන ශ‍්‍රී ලංකාවට සම්පතකි. නැගෙණහිර නවෝදයට උපකාර වෙන්නකි. එහෙත් බුද්ධංගල වනාන්තරයට මුස්ලිම් ආක‍්‍රමණයකට ලක්ව තිබේ. ධන මැර දේශපාලන නිලධාරි පිරිස් ඈ සියලූම බලයන්ගෙන් සන්නද්ධවු මහා ඉස්ලාම් පෙරමුනක් බුද්ධංගල වනාන්තරය ආක‍්‍රමණයට සැරසේ. දැනටමත් එහි කොටසක ඉඩම් කට්ට් දමා හමාරය.

    බුද්ධංගල රැක ගැනීම වනජිවි එහි වනජිවී නිලධාරින් කිහිප දෙනාට කරගත නොහැක. ප‍්‍රදේශයේ සිංහල ජනයාට කිසිම බලයක් නැත.

    පසුගිය කාලයේ පින්නවෙල අනාථාගාරයේ සිට අලි පැටවුන් දෙදෙනෙක් දළදා මාළිගාවට බාරදීම පිළිබදව රටේ මහත් ආන්දෝලනයක් ඇතිවිය. සමහරු අලි පැටව් දෙදෙනා රැකගැනීම සදහා අධිකරනයේ පිහිට පැතිමට තරම් ධෛර්යමත් වුහ. ජර්මනිය ආදි රාජ්‍යයන්හි ඇතැම් පුවත්පත් හි ලංකාවේ සිංහල බෞද්ධයන් අලි අපරාධයක් කළ හැටි පිටු පිරවු ලිපි මගින් මහජනයාට දැනුම් දුන්හ.

    බුද්ධංගල අභයභුමිය විනාශ කිරීම යනු අලි පරපුරක් විනාශ කිරීමකි. සත්ව පරපුරක් විනාශ කිරීමකි. ස්වභාව දහම විනාශ කිරීමකි. ඓතිහාසික භුමියක් කොල්ලකෑමකි. අලි පැටවුන් දෙදෙනා වෙනුවෙන් නැගුනු හඩ බුද්ධංගල රැකගැනීම සදහා නොනැගේ.

    සිංහල බෞද්ධයාට ඔනෑ තරම් තරවටු කළ හැක. පයින් අනින්ඩත් පුලූවන. ඒත් ඉස්ලාම්වරු.........බුද්ධංගල සදහා ඉස්ලාම්වරු සමග හැප්පෙන්ඩ යන්නේ කවුද?


    link eka :- http://www.toplankanews.com/index.p...544:2009-08-13-03-51-29&catid=4:yaka&Itemid=2
     
    Status
    Not open for further replies.