


heheh.. na kiwwata naththema na..ra nidagaththe nattn dan nidagnna![]()
3ta nidaagena 6ta nagittaaa 


heheh.. na kiwwata naththema na..3ta nidaagena 6ta nagittaaa
![]()
ya aparde
ada nam nidagannama epa![]()
![]()
![]()



ammoo naa.. adanam mama nidaganne na naa naamai
oyath epaa harida??!!!! 
ammoo naa.. adanam mama nidaganne na naa naamai
oyath epaa harida??!!!!
![]()