රට පුරා hit වෙන්න කලින් ඉන්ද්‍රජිත්ගෙන් hit වෙච්ච ලස්සන කෙල්ලො mega thread

IndrajithGamage

Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,990
    2
    15,742
    113
    හායි මචන්ලා, අදත් වැදගත් දෙයක්. මේ කියන්නෙ අද වෙද්දි ගොඩක් අය නම අහපු ගමන් හෝ දැක්ක ගමන් දන්න, හැබැයි මොකෙක්වත් දන්නෙවත් නැති කාලෙ මම මේකෙ එයාලා ගැන thread එකක් දාලා තොපිව දැනුවත් කරපු ලස්සන කෙල්ලො ගැන. 😍

    මතක් වෙන ප්‍රධානම කීපයක් දාගෙන යනවා.


    1.
    මියෝනා (අ‍ාස්‍මි)

    https://elakiri.com/threads/ගලදාරි-ලුන්ජි-නයිට්-දිනපු-කෙල්ල-පට්ට-නේද.2044862/

    https://elakiri.com/threads/අම්මෝ-මිනුරි-🙈🥵-අවිශ්කයත්-ඉතින්-මේ-වගේ-පට්ට-කෑල්ලක්-දාල-ගිහින්-අර-කවිහාරි-වගේ-o-l-fail-තප්පදෝරු-මෝඩියක්-එක්ක-හැමනෙනවනෙ-යසයි-🤣.2169744/


    2. ත්‍රිශාලා

    https://elakiri.com/threads/ත්‍රිශාලා-ගැන-මොකද-හිතෙන්නෙ-ලස්සන-හුරුබුහුටි-කෙල්ල-නේද-හින්දි-නිළියක්-වගේමයි-❤️❤️❤️.2036669/




    3. ඩිල්ෂානි

    https://elakiri.com/threads/ඊළඟට-මිනුරි-මියෝනා-වගේ-trending-වෙන්න-ඉන්නෙ-මෙන්න-මේකි-නම-දිල්ශානි-😍.2204790/




    4. ගඟුලි සුපුෂ්පිකා (patreon)

    https://elakiri.com/threads/ලීක්-කරගත්ත-ගඟුලි-සුපුෂ්පිකාගෙ-අලුත්ම-shoot-එක-මේකි-මේකට-පස්සෙ-ගහන-එකකුත්-ලීක්-කරගනියිද-🤭🤭-indrajith-approved-✅✅-චබී-සුළුතරයෙන්-කෙනෙක්.2206690/




    5. තේජිතා (path finders)

    https://elakiri.com/threads/ඉන්ද්‍ර-ජිතා-වගේද-තේ-ජිතා-😁😁.2154747/




    6. පාරින්දි

    https://elakiri.com/threads/පාරින්දි-බබාට-හොඳටම-විසේ-😍😍-කටුlife-highiq-සැපතමා.2219396/


     
    Last edited:

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    උබ හිතන්නෙ මේකෙ සෝෂල්මීඩියා පාවිච්චි කරන්නෙ උබ විතරයි කියලද පොන්ස්.
    කියන්නෙනම් දැනට සීයකට විතර හුකල කියල. මස්ගොබ එල්ලෙන බඩු දෙකකට කෙලින හැටි දැක්ක අපි උබෙ ටෙලිග්රැම් එකවුන්ට් එකේ.
    සේසතම වියදම් කරල කෙට්ටු බඩුවක් ගහල ඒකිගෙ හුත්ත කරේ තියන් සෙල්ෆියකුත් ගැහුව ලැජ්ජ නැතිව. හරිහමන් ප්ලෙයර් කෙනෙක්නම් හුතු නතිං. කරේ තියන් සෙල්පි ගහන්නෙ නෑ පොන්නයො


    තව acknowledge කරන්ඩ හරි නැති තලගල, රැංජිමා. 🤣
    මොකද පොන්නයො තොගෙ එකෙන් තොටම රිප්ලයි කරගෙන
    ------ Post added on Sep 11, 2025 at 10:20 PM
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,990
    2
    15,742
    113
    උබ හිතන්නෙ මේකෙ සෝෂල්මීඩියා පාවිච්චි කරන්නෙ උබ විතරයි කියලද පොන්ස්.
    කියන්නෙනම් දැනට සීයකට විතර හුකල කියල. මස්ගොබ එල්ලෙන බඩු දෙකකට කෙලින හැටි දැක්ක අපි උබෙ ටෙලිග්රැම් එකවුන්ට් එකේ.
    සේසතම වියදම් කරල කෙට්ටු බඩුවක් ගහල ඒකිගෙ හුත්ත කරේ තියන් සෙල්ෆියකුත් ගැහුව ලැජ්ජ නැතිව. හරිහමන් ප්ලෙයර් කෙනෙක්නම් හුතු නතිං. කරේ තියන් සෙල්පි ගහන්නෙ නෑ පොන්නයො




    මොකද පොන්නයො තොගෙ එකෙන් තොටම රිප්ලයි කරගෙන
    ------ Post added on Sep 11, 2025 at 10:20 PM

    අමෝ අමෝ මාළු පොන්නයා ගණන් ගන් නැති පාර තව බයිලාවක් ගොතාගෙන අ‍ාවද? 🤣🤣

    මම කවද්ද හුත්තො මස් ගොබ තියෙන එකියෙක්ට හිකුවෙ. පෙන්නපන් බලන්න? 2022 - 2023 දි බඩු නම් ගැහුවා හැම ජාතියෙන්ම. හැබැයි උන්ගෙ එ‍්වා කවුරුත් වීඩියෝ කරේ නෑනෙ. Spa වල කැමරාවල නම් සමහරවිට අ‍ැති ඉතින්. හැමදාම අ‍ැවිත් දෙක ගහල කලිසමේ යන වේලිච්ච පොන්නයො ගොඩක් මැද්දෙ මම ගහපු හැටි දැකල save කරගෙනවත් හිටියද දන් නෑ එහෙනම්. 🤣 2023 මාර්තුවලින් පස්සෙ එක තප්පදෝරුවකට ගැහුවෙ නෑ. එකක් පෙන්නපන් පුළුවන් නම්.

    ඔව් තොපිට ඉතින් විශ්වාස කරන්නත් බෑ නේද එ‍් වගේ කෙල්ලෙක් කැමැත්තෙන් මාත් එක්ක සෙට් වුණා කිව්වම. 🤣 තොපිට සෙට් වෙන ලොන්ත පෝල් කාලකන්නි එක්ක තිබ්බම දුකේ බෑ නේ? අනේ හුකේ නන්නානේ තමයි.

    මම ඉස්සර බඩු ඕන තරම් සල්ලි දීලා ගහල තියෙනවා හුත්තො, හැබැයි කිසිම කපල් එකක් එක්ක සෙට් වුණු වෙලාවක සත පහක් සල්ලි හුවමාරු වෙලා නෑ. මම උන්ට දීලත් නෑ උන් මට දීලත් නෑ. කොටින්ම කිසිම කපල් එකකට රූම් එකටවත් මම ගෙවල නෑ. Single කෙල්ලොන්ට ඉතින් රූම් එකට මම ගෙවනවා තමයි, නැත්තම් හුත්තො මමනෙ බඩුව වෙන්නෙ. 😂😂 හැබැයි අතට මේන් කියල එකියෙක්ට එක සත පහක් දීලා නෑ දැන් අවුරුදු 2 1/2 ක් තිස්සෙ.

    මම ඉතින් එක එක පොන්නයො වගේ කපල් එකේ කැමැත්ත නැතිව වීඩියෝ වටේ යවන් නෑනෙ. අනිත් එක එ‍් කාලෙ පට්ට expose කපල් හිටියට දැන් වැඩි හරියක් ඉන්නෙ තෝ කියන ජාතියෙ ගෑනි විකුණන හැත්ත. එහෙම ගියාම මෙලෝ fun එකක් නෑනෙ. හුකන එකක් උන්ට අදාළම නෑ සල්ලි ටික දෙනවා නම්. මම එ‍්ක තමයි දැන් එ‍්වා අත අ‍ැරලා දාල ඉන්නෙ. අනික දැන් ඉස්සර වගේ photo video දදා යන්ඩ දෙයක් නෑනෙ ඕන එකෙක් මාව දන්නවා නම්බර් එකේ ඉඳන්.

    අනික දැන් මට සෙට් වෙන්නෙ පොඩි කපල් කියල දන්නවා අ‍ැතිනෙ. උන්ට ඕවා public එක එකාට පේන්න දාන්න අමාරුවක් නෑ. ගන්න fun එකක් අපි ගන්නවා, තියෙන දෙයක් පරිස්සමට phone වල තියෙනවා. මොකෙක්ට හරි පෙන්නනවා නම් meet වුණ වෙලාවක phone එක අතේ තියන් තමයි පෙන්නන්නෙ. එතකොට බයක් නෑ.

    එ‍් නිසා තොපි ගිහින් හුකන්ඩ පුළුවන් සල්ලි තියෙන උන්ට විතරයි කියන වැල් බයිලාවම විශ්වාස කර කර හිටපන්. ඊට වඩා කොච්චරවත් සැප ගන්න පුළුවන් හුත්තො කෙල්ලොන්ට හිතට දැනෙන්න කතා කරන්ඩ පුළුවන් නම්. එ‍්ක බැරි තොපි සල්ලිම ඉස්සරහට දාගෙන ගිහින් දත ගලවන ගොන් බඩුවලට පුකට වැඳ වැඳ නැහියන්. අනේ හුකේ. 🤣🤣
     
    • Like
    Reactions: chathu05

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,990
    2
    15,742
    113

    kukkubaba98

    Well-known member
  • Feb 16, 2021
    2,881
    4,007
    113
    නිරෝෂා තලගලගෙ එ්වා



    මම නිරෝෂා තලගලට පිස්සු වැටිලා ඉන්නෙ මචන්. යූටියුබ් එකේ, ගූගල් එකේ එ්කි ලෙ නම සිංහලෙන් ඉංග්‍රීසියෙන් සර්ච් කරාම එන හැම ෆොටෝ එකක්ම, වීඩියෝ එකක්ම වගේ බලලා තියෙනවා. මම එ්කි ඩාන්ස් කරන වීඩියෝ ඔක්කොම බැලුවත් අැඳුමක්වත් උඩ යන එකක් හම්බෙලා නෑ. එ්කි අඳින්නෙම දිගට බං. 😕😕😕

    අනේ කාට හරි පුළුවන් නම් නිරෝෂා තලගලගෙ අැඟ පේන පරණ ෆොටෝ, වීඩියෝ හොයලා දාහන්. මම සල්ලි හරි දෙන්නම්. එ්කි ඉස්සර ප්‍රදීපා ආරියවංශගෙ ඩාන්සින් ගෘෘප් එකේ ඉද්දි නම් නිතරම කොටට අැඳගෙන නටනවලු. එ්ත් එ් එක වීඩියෝ එකක් නෑ බං. තව උන් කියනවා එ්කි බාගෙට අැඳගෙන නටන කැරොකේ වීඩියෝ තිබුණලු. එහෙම එකක්වත් හොයා ගන්න නෑ. තව උන් කියනවා එ්කිට මසාජ් සෙන්ටර් එකක් තිබුණලු. එ්කෙ කොටට අැඳගෙනමලු හිටියෙ. එ්වත් කිසිම දෙයක් හොයා ගන්න නෑ. 😭😭😭

    අනේ මම පව් යකෝ. මේකෙ කලා ෆීල්ඩ් එකට එක එක කනෙක්ෂන් තියෙන උන් අැතිනෙ අකවුන්ට් හදාගෙන. ප්ලීස් මේක අහම්බෙන් හරි දැක්කා නම් මගේ අාසාව සන්සිඳුවා ගන්න මොනවා හරි හොයලා දියන්. හෙළුවෙන් ඉන්න එ්වා වැඩක් නෑ, අඩු ගාණෙ කොට අැඳුමක්වත් අැඳලා ඉන්න එකක් නෑනෙ. 😭😭😭😭😭😭😭

    නිරෝෂා තලගල දැන් ඉතින් බබෙකුත් හම්බෙලා ඉන්න නිසා අායෙ කවදාවත් එ් විදිහට දකින්න නැති වෙයි. කලින් ගත්ත දෙයක් හොයා ගත්තොත් තමයි. උදව්වක් කරන්න පුළුවන් එකෙක් ඉන්නවා නම් අදහන අාගමකින්, ‍‍ හොඳක්ම වේවා කියලා පතනවා. සියලු ප්‍රාර්ථනා සඵල වේවා. බුදු සරණයි, ජේසු පිහිටයි, ගණ දෙවි රැකවරණයි, අල්ලාහ් ඔබට අාශිර්වාද කරත්වා!

    තව acknowledge කරන්ඩ හරි නැති තලගල, රැංජිමා. 🤣
    නිරෝෂා තලගලගෙ එ්වා



    මම නිරෝෂා තලගලට පිස්සු වැටිලා ඉන්නෙ මචන්. යූටියුබ් එකේ, ගූගල් එකේ එ්කි ලෙ නම සිංහලෙන් ඉංග්‍රීසියෙන් සර්ච් කරාම එන හැම ෆොටෝ එකක්ම, වීඩියෝ එකක්ම වගේ බලලා තියෙනවා. මම එ්කි ඩාන්ස් කරන වීඩියෝ ඔක්කොම බැලුවත් අැඳුමක්වත් උඩ යන එකක් හම්බෙලා නෑ. එ්කි අඳින්නෙම දිගට බං. 😕😕😕

    අනේ කාට හරි පුළුවන් නම් නිරෝෂා තලගලගෙ අැඟ පේන පරණ ෆොටෝ, වීඩියෝ හොයලා දාහන්. මම සල්ලි හරි දෙන්නම්. එ්කි ඉස්සර ප්‍රදීපා ආරියවංශගෙ ඩාන්සින් ගෘෘප් එකේ ඉද්දි නම් නිතරම කොටට අැඳගෙන නටනවලු. එ්ත් එ් එක වීඩියෝ එකක් නෑ බං. තව උන් කියනවා එ්කි බාගෙට අැඳගෙන නටන කැරොකේ වීඩියෝ තිබුණලු. එහෙම එකක්වත් හොයා ගන්න නෑ. තව උන් කියනවා එ්කිට මසාජ් සෙන්ටර් එකක් තිබුණලු. එ්කෙ කොටට අැඳගෙනමලු හිටියෙ. එ්වත් කිසිම දෙයක් හොයා ගන්න නෑ. 😭😭😭

    අනේ මම පව් යකෝ. මේකෙ කලා ෆීල්ඩ් එකට එක එක කනෙක්ෂන් තියෙන උන් අැතිනෙ අකවුන්ට් හදාගෙන. ප්ලීස් මේක අහම්බෙන් හරි දැක්කා නම් මගේ අාසාව සන්සිඳුවා ගන්න මොනවා හරි හොයලා දියන්. හෙළුවෙන් ඉන්න එ්වා වැඩක් නෑ, අඩු ගාණෙ කොට අැඳුමක්වත් අැඳලා ඉන්න එකක් නෑනෙ. 😭😭😭😭😭😭😭

    නිරෝෂා තලගල දැන් ඉතින් බබෙකුත් හම්බෙලා ඉන්න නිසා අායෙ කවදාවත් එ් විදිහට දකින්න නැති වෙයි. කලින් ගත්ත දෙයක් හොයා ගත්තොත් තමයි. උදව්වක් කරන්න පුළුවන් එකෙක් ඉන්නවා නම් අදහන අාගමකින්, ‍‍ හොඳක්ම වේවා කියලා පතනවා. සියලු ප්‍රාර්ථනා සඵල වේවා. බුදු සරණයි, ජේසු පිහිටයි, ගණ දෙවි රැකවරණයි, අල්ලාහ් ඔබට අාශිර්වාද කරත්වා!
    ------ Post added on Dec 8, 2025 at 6:54 PM